CNG MrKrateos
Bondscoach
Hop, Malen, Mauro en Gudmondson erin
Heb je een glazen bol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hop, Malen, Mauro en Gudmondson erin
Dus wéér maar 1 helft goed. Maar 'goed' is dan tegen 10 man. Het grote gelijk van Cocu een Brands is bewezen. Supporters zijn dom, want 4-0 tegen 10 man van PEC -die al 5 basisspelers misten-, is gewoon een heel degelijke prestatie.
Heb je een glazen bol?
Het is de 21ste thuisoverwinning op een rij, een evenaring van een 30 jaar oude clubrecord.
We mogen niet klagen over geluk hoor. PEC mist belangrijkste speler en 1e keeper. Vervolgens slaan we desondanks geen deukje in pakje boter. Uiteindelijk biedt hun keeper de helpende hand
Nee, veel geluk
Hoe is het mogelijk. Moet niet gekker worden. Waarschijnlijk voor het eerst dit seizoen.
Cocu had dezelfde gedachte als ik had mbt de opbouw over links/rechts.
Hoe is het mogelijk. Moet niet gekker worden. Waarschijnlijk voor het eerst dit seizoen.
Cocu had dezelfde gedachte als ik had mbt de opbouw over links/rechts.
Maar het is schrikbarend en helaas overduidelijk dat dit PSV geen spelers heeft met voldoende inzicht om zelf in te zien wat te doen tegen het PEC van de eerste helft. Dat Cocu dat moet uitleggen.
Maar het is schrikbarend en helaas overduidelijk dat dit PSV geen spelers heeft met voldoende inzicht om zelf in te zien wat te doen tegen het PEC van de eerste helft. Dat Cocu dat moet uitleggen.
Op momenten kon je echt zien dat De Jong daarin een stoorzender is. Waar hij de eerste jaren als kapstok zo ongelofelijk belangrijk was, hebben jongens als Bergwijn, Ginkel, Ramselaar en Lozano denk ik meer behoefte aan een snelle handige spits.
Ik wil verder niks af doen aan de prestatie van Luuk. Hij speelde best goed maar past qua type gewoon minder in dit team (of in de speelstijl) dan de eerste twee jaar.