PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 21 december | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pereiro....was woensdag ook drama maar kan wel scoren en pass geven

maar op het centrale middenveld? Dan wordt je middenveld overlopen. Pereiro is een klasbak, maar verdedigend beroerd en maakt ook geen extra vuile meters. Ihattaren staat al op aanvallend middenveld en hem dan centraal zetten zie ik ook niet gebueren. Nee, doe maar niet.
 
Oprecht enigszins bizar dat men hier zo valt over dat duo. Ja, ze zijn niet in vorm (vooral Rosario niet) en ja het is al een tijd geen succesformule, maar kom op. Denk je echt dat de andere opties of een of andere jeugdspeler het beter zou doen? Of wil je graag in eigen huis weer van de mat getikt worden met Pereiro centraal op het middenveld die voor geen kloot mee verdedigt? Nee, doe maar niet.
 
Oprecht enigszins bizar dat men hier zo valt over dat duo. Ja, ze zijn niet in vorm (vooral Rosario niet) en ja het is al een tijd geen succesformule, maar kom op. Denk je echt dat de andere opties of een of andere jeugdspeler het beter zou doen? Of wil je graag in eigen huis weer van de mat getikt worden met Pereiro centraal op het middenveld die voor geen kloot mee verdedigt? Nee, doe maar niet.

Exact! Omdat we al te jeugdig zijn komt er van prijzen winnen niets.
 
Weer geen Pereiro basis in de competitie. Snap daar echt geen hol van. Systematisch de enige speler die garant staat voor 15+ goals per jaar als hij een seizoen lang basis staat. Nu is het weer hopen op een bevlieging van Stevie en Mo want voor de rest is er niet veel scorend vermogen. Positieve punten: Geen Bruma en Boscagli. Negatieve punten: ze zitten wel op de bank en niet op de tribune.
 
Ik heb mijn kaartje op Oost voor deze wedstrijd op resale gezet. Niemand die het koopt haha. Vanavond Rico 💪 tegen Badr. Die droeftoevers bij psv zoeken het maar uit. Sta ze al bijna 25 jaar toe te zingen. Wat een waardeloze selectie is dit. Ik hoop dat er voor Mark en Hiddink gezongen wordt. JDJ maakt de club kapot. Je kunt het geld maar 1x uitgeven.

Je weet dat die wedstrijd pas rond 22:00 zal zijn toch?
 
Weer geen Pereiro basis in de competitie. Snap daar echt geen hol van. Systematisch de enige speler die garant staat voor 15+ goals per jaar als hij een seizoen lang basis staat. Nu is het weer hopen op een bevlieging van Stevie en Mo want voor de rest is er niet veel scorend vermogen. Positieve punten: Geen Bruma en Boscagli. Negatieve punten: ze zitten wel op de bank en niet op de tribune.

Hij komt erin als impact sub en knalt er wel een afstandsschot in bij '85. Het meesterplan van Faber is al voorbereid.
 
Had graag Pereiro in de spits gezien (hoeft hij ook niet mee te verdedigen), Bergwijn dan maar op rechts en Doan op het middenveld ipv Rosario.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan