PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 21 december | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gelukkig, we spelen thuis, dus de schade zal beperkt blijven. Met hangen en wurgen, en een iets hoger niveau dan afgelopen week tegen GVVV, wordt het uiteindelijk een 2-1 overwinning met een hoop geluk, gestress en billengeknijp....!!
 
Noem me naief, noem me een fanboy, noem me wat je wilt,

Maar ik heb er gewoon zin in. M'n cluppie moet weer spelen, en ik hoop dat we winnen!

:PSV:

Eigenlijk heb ik er totaal geen zin in. Maar ik hoop dat we winnen! En dat het rampjaar 2019 maar snel vergeten kan worden.
 
Faber ziet in Hendrix optie voor defensief PSV-hart

link


Een van de al langer geblesseerden die terugkeert, is Jorrit Hendrix. Trainer Ernest Faber liet vrijdag desgevraagd weten dat hij hem als optie ziet voor het centrum van de defensie van PSV. De laatste keer dat de inmiddels 25-jarige Hendrix bij PSV in het hart van de verdediging speelde, was in het voorjaar van 2014 en eveneens onder Faber.
 
Faber ziet in Hendrix optie voor defensief PSV-hart

link


Een van de al langer geblesseerden die terugkeert, is Jorrit Hendrix. Trainer Ernest Faber liet vrijdag desgevraagd weten dat hij hem als optie ziet voor het centrum van de defensie van PSV. De laatste keer dat de inmiddels 25-jarige Hendrix bij PSV in het hart van de verdediging speelde, was in het voorjaar van 2014 en eveneens onder Faber.
Schwaab - Baum - Hendrix - Viergever

Hoppa
 
Faber ziet in Hendrix optie voor defensief PSV-hart

link


Een van de al langer geblesseerden die terugkeert, is Jorrit Hendrix. Trainer Ernest Faber liet vrijdag desgevraagd weten dat hij hem als optie ziet voor het centrum van de defensie van PSV. De laatste keer dat de inmiddels 25-jarige Hendrix bij PSV in het hart van de verdediging speelde, was in het voorjaar van 2014 en eveneens onder Faber.

Hendrix in de verdediging is altijd al een drama geweest. Met Hendrix Viergever Schwaab heb je dan waarschijnlijk het traagste verdedigende trio in de hele eredivisie plus keukenkampioendivisie staan; wel complementair aan elkaar, dat wel.
 
Hendrix in de verdediging is altijd al een drama geweest. Met Hendrix Viergever Schwaab heb je dan waarschijnlijk het traagste verdedigende trio in de hele eredivisie plus keukenkampioendivisie staan; wel complementair aan elkaar, dat wel.
Klopt en voetballen kun je nou ook niet stellen dat Hendrix wat toe voegt.
misschien wil hij Teze wel meer als winger gebruiken in een soort 3-4-3?
 
Strakjes weer naar het stadion, een keer niet met ons pa(die is slimmer en lekker op vakantie) maar met mijn dochter. Ik hoop maar weer op een mooie wedstrijd hoe moeilijk dat ook is in deze tijd! Toch wel weer zin in💪🏻

ik ga ook weer een poging doen om te kijken. Ik verwacht er niet veel van: een moeizame 2-1 met dramatisch spel een een hoop ergernis
 
Kansloze opstelling. Blok voor de verdediging weer terug. Opa Schwaab mag weer schutteren. Teze wie?

PEC fucking Zwolle. Je mag blij zijn als je hier met 1-0 wint.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan