PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet onderschatten, want volgens mij is het wel vaker voorgekomen dat Ajax na een uitoverwinning alsnog werd uitgeschakeld...
Mwah, valt mee hoor. Tegen Tottenham natuurlijk ( :cry: ) maar daarna moet je al terug naar 2007 tegen Dinamo Zagreb en 2006 tegen Kopenhagen.
 
Mag je trouwens wel als veldspeler met een helm op spelen? Ik weet dat een keeper dat mag, maar die hoeft ook niet zoveel te koppen als elk andere veldspeler :unsure:

Ja dat mag, Rooney had er ook poosje mee gespeeld. Het is geen helm als een scooterhelm maar meer een band om je hoofd bescherm ding
 
Wat vinden jullie van het vuurwerk om 5 uur voor het hotel van de spelers?
En voor je antwoord met: super mooi... Wat als Ajax supporters did deden bij Lille?

heel benieuwd. Ik vind het beetje sneu. En ja had deze mening ook als Ajax supporters did deden.
Ik vind het sneu en idioot, en confronterend voor de spelers misschien.
 
Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Als Boscagli niet mee kan doen, komt in ieder geval Viergever en geen Baumgartl. Dat scheelt al een hoop. Viergever doet meestal minder domme dingen.
 
Ik hoop dat we tweede worden en als we vanavond per ongeluk doorgaan ach het zij zo..., tweede worden is een must! Ik vind het ook ongelofelijk dat veel na Vitesse weer zo hoopvol zijn. We hebben heel heel veel geluk gehad tegen Vitesse, super dat we wonnen maar daar is ook alle mee gezegd.
 
Ik hoop dat we tweede worden en als we vanavond per ongeluk doorgaan ach het zij zo..., tweede worden is een must! Ik vind het ook ongelofelijk dat veel na Vitesse weer zo hoopvol zijn. We hebben heel heel veel geluk gehad tegen Vitesse, super dat we wonnen maar daar is ook alle mee gezegd.
Met 4 punten voor op de nummer 3 sta je er gewoon goed voor. Vooral nu Götze weer fit is en Madueke er aan zit te komen.
 
Ben benieuwd die Sangare gaat vervangen zal wel Thomas worden.
Stiekem hoop ik toch dat Schmidt deze opstelling doet

Mvogo
Dumfries - Teze - Viergever - Max
Rosario - Boscagli
Götze - Mo
Zahavi - Malen

Vond Viergever tegen Vitesse niet slecht en denk dat Thomas verdedigend niet goed genoeg is om Sangare te vervangen, niemand eigenlijk maar denk dat met Boscagli op die plek je wel een speler hebt die redelijk kan verdedigen en dit ook doet en Boscagli kan gebruik maken van z'n mooie pass.
 
Ben benieuwd die Sangare gaat vervangen zal wel Thomas worden.
Stiekem hoop ik toch dat Schmidt deze opstelling doet

Mvogo
Dumfries - Teze - Viergever - Max
Rosario - Boscagli
Götze - Mo
Zahavi - Malen

Vond Viergever tegen Vitesse niet slecht en denk dat Thomas verdedigend niet goed genoeg is om Sangare te vervangen, niemand eigenlijk maar denk dat met Boscagli op die plek je wel een speler hebt die redelijk kan verdedigen en dit ook doet en Boscagli kan gebruik maken van z'n mooie pass.
Denk dat een beetje hetzelfde uit gaat pakken als Rosario die in de eerste helft tegen Vitesse centraal achterin stond. Vanuit de verdediging heeft hij vaak meer tijd en ruimte om die mooie passes te geven, op het middenveld is het toch allemaal wat sneller en minder ruimte.

Verder ben ik ook zeer benieuwd wie gaat spelen ipv onze Franse beer. Ik denk een Guti of Fein. Thomas lijkt toch meer gebruikt te worden voor die half 10 posities
 
Denk dat een beetje hetzelfde uit gaat pakken als Rosario die in de eerste helft tegen Vitesse centraal achterin stond. Vanuit de verdediging heeft hij vaak meer tijd en ruimte om die mooie passes te geven, op het middenveld is het toch allemaal wat sneller en minder ruimte.

Verder ben ik ook zeer benieuwd wie gaat spelen ipv onze Ivoriaanse beer. Ik denk een Guti of Fein. Thomas lijkt toch meer gebruikt te worden voor die half 10 posities
Acht de kans klein dat Fein het wordt. Guti blijf ik altijd nog hoop houden dat die keer nog het maximale eruit gaat halen maar ik betwijfel het. We gaan het straks zien.
 
Denk dat een beetje hetzelfde uit gaat pakken als Rosario die in de eerste helft tegen Vitesse centraal achterin stond. Vanuit de verdediging heeft hij vaak meer tijd en ruimte om die mooie passes te geven, op het middenveld is het toch allemaal wat sneller en minder ruimte.

Verder ben ik ook zeer benieuwd wie gaat spelen ipv onze Franse beer. Ik denk een Guti of Fein. Thomas lijkt toch meer gebruikt te worden voor die half 10 posities

Gaan we kijken of ie om 21:30 binnen de lijnen komt. Of bedoel je dat niet met half 10 posities? ;)
 
Met 4 punten voor op de nummer 3 sta je er gewoon goed voor. Vooral nu Götze weer fit is en Madueke er aan zit te komen.
Ach, 4 punten kan ook zo verdwenen zijn. Zeker als je nog onderlinge wedstrijden te spelen hebt. Het is nog lang niet gedaan. Maar je kan beter 4 punten voor staan dan achter.

Voor vanavond kan het m.i. alle kanten op. PSV speelde beter dan Olympiakos, vond ik. Dus als het meezit, kan er best een 3-1 inzitten. Maar goed, 2-4 kan ook gewoon weer. Weinig zekerheden in de prestaties van ons aller PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan