PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kan Mario centraal naast Rosario? Of is dat zonde van zijn aanvallende kwaliteiten ?
(puur hypothetisch natuurlijk want Schmidt kiest daar toch niet voor)
Dan zou ik nog eerder Mo daar neerzetten. Mo's rendement is niet zo hoog als die van Mario.
 
Ik zou het weleens in een 4-4-2 met een ruit willen zien;

Zahavi - Malen
Ihattaren
Thomas - Gotze
Rosario
Max - Boscagli - Teze - Dumfries
 
Wat vinden jullie van het vuurwerk om 5 uur voor het hotel van de spelers?
En voor je antwoord met: super mooi... Wat als Ajax supporters did deden bij Lille?

heel benieuwd. Ik vind het beetje sneu. En ja had deze mening ook als Ajax supporters did deden.
 
Wat vinden jullie van het vuurwerk om 5 uur voor het hotel van de spelers?
En voor je antwoord met: super mooi... Wat als Ajax supporters did deden bij Lille?

heel benieuwd. Ik vind het beetje sneu. En ja had deze mening ook als Ajax supporters did deden.

Zonde van het geld :) Die lui worden (misschien) even wakker en slapen daarna weer rustig door.
 
Wat vinden jullie van het vuurwerk om 5 uur voor het hotel van de spelers?
En voor je antwoord met: super mooi... Wat als Ajax supporters did deden bij Lille?

heel benieuwd. Ik vind het beetje sneu. En ja had deze mening ook als Ajax supporters did deden.
Ach, ik kan er niet van wakker liggen, de spelers vermoedelijk wel. Was afgelopen weekend ook raak in Enschede voorafgaand aan FcT - Fey.

T hangt ergens tussen ludiek en sneu in wat mij betreft.
 
Wat vinden jullie van het vuurwerk om 5 uur voor het hotel van de spelers?
En voor je antwoord met: super mooi... Wat als Ajax supporters did deden bij Lille?

heel benieuwd. Ik vind het beetje sneu. En ja had deze mening ook als Ajax supporters did deden.
Ik vind dat ook een beetje sneu...... En zoals zoveel dingen is het eigenlijk ook verboden. Ervanuitgaande dat ze hiervoor geen vergunning hadden aangevraagd.
 
Ahhh zwaar dubbel gevoel, ik kan het niet kijken door me bedtijd, aan de ene kant jammer maar aan de andere kant denk ik dat de drama me bespaard word :unsure:
En als ik moet gokken, 1-1 of 2-1 dus drama
 
Wat vinden jullie van het vuurwerk om 5 uur voor het hotel van de spelers?
En voor je antwoord met: super mooi... Wat als Ajax supporters did deden bij Lille?

heel benieuwd. Ik vind het beetje sneu. En ja had deze mening ook als Ajax supporters did deden.

Lekker doen, de enige actie die je als supporters tegenwoordig nog uit kan halen om een beetje invloed te kunnen uitoefenen.
 
Hop helmpie op en gaan! :)
Mag je trouwens wel als veldspeler met een helm op spelen? Ik weet dat een keeper dat mag, maar die hoeft ook niet zoveel te koppen als elk andere veldspeler :unsure:

Ik zeg trouwens 3-0, lekker de 0 houden gewoon.
 
Wat vinden jullie van het vuurwerk om 5 uur voor het hotel van de spelers?
En voor je antwoord met: super mooi... Wat als Ajax supporters did deden bij Lille?

heel benieuwd. Ik vind het beetje sneu. En ja had deze mening ook als Ajax supporters did deden.
Kansloos, hinderlijk en kinderachtig. Steek t dan af rond t stadion als ons team aankomt of als we na afloop wat te vieren hebben.
 
2-0 is natuurlijk een zeer plausibele uitslag en ook nog te realiseren in de plaatste paar minuten.

Het zou wel echt heel lekker zijn als er weer twee Nederlandse ploegen verder komen in een Europees toernooi.
Die 2 zie ik ons nog wel maken, maar de 0 houden wordt een probleem. ;) Ik verwacht dus dat we minimaal 3 of 4x moeten scoren.

Het zou inderdaad mooi zijn als er twee Nederlandse clubs doorgaan, dus jullie ook succes! Niet onderschatten, want volgens mij is het wel vaker voorgekomen dat Ajax na een uitoverwinning alsnog werd uitgeschakeld...
 
Ik vind het maar lastig denk dat we wel kans hebben om een paar keer te scoren maar ik verwacht ook dat we sowieso wel 1 doelpunt gaan tegen krijgen, hangt echt beetje af van hoe Zahavi, Gotze, Malen en Mo het vandaag doen daar zijn we afhankelijk van.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan