PSV Nieuws Algemeen

Goed punt, ben weer gerust gesteld :) Maar ben benieuwd wat er vanaf volgend jaar op de borst gaat prijken.
Daarnaast denk ik niet dat Langeler zijn baan als Coach opzegt (stond toen volgens mij zelfs al in de belangstelling van Heerenveen) om dan na nog geen drie jaar weer hoofdtrainer te worden. Vind ook dat hij veel plezier uitstraalt, maar dat zegt natuurlijk weinig.
 
Ik gun hem alle rust en tijd, daar niet van. Maar ik zie geen persco komen met het nieuws over hem dat hij weken/maanden afwezig zal zijn of dat hij voorlopig stopt met voetballen tot nader order, er is al aangegeven dat hij zelf mag beslissen hoe en wat allemaal.

Ontbinden van het huurcontract?
 
Ontbinden van het huurcontract?

Nah, neem aan dat ze zulk nieuws niet op deze manier brengen, vanochtend was er al nieuws over die persconferentie. Als het dan om zoiets gaat klop je de boel mijns inziens niet zo op. Tis heel simpel, morgen maken ze bekend dat onze nieuwe hoofdsponsor Mercedes is, die betaald per jaar €25 mlj om ons een derde ster op de borst te geven en stopt daarmee nadat we die derde ster zelf hebben verdient :D
 
Misschien iets te maken met het onderzoek na de "staatssteun", zoals ze het in Amsterdam graag noemen.
 
Weet niet waar ik dit moet delen of misschien is het al ergens geplaatst :


PSV heeft voor vrijdagmiddag een persconferentie belegd, dat meldt journalist Michel Abbink van NUsport. De persconferentie begint vrijdag om 15.00 uur. Het is niet duidelijk wat PSV naar buiten wil brengen.

Wellicht heeft de club uit Eindhoven een opvolger voor hoofdsponsor Philips gevonden. Ook speculeren supporters over een mogelijk vertrek van hoofd opleidingen Art Langeler naar SC Heerenveen of nieuws omtrent de afwezigheid van Maxime Lestienne.

PSV-trainer Phillip Cocu blikt vrijdags wekelijks vooruit naar de komende competitiewedstrijd, maar dat wordt niet speciaal door de Eindhovense club aangekondigd.



Ben benieuwd!

Persconferentie zal hier over gaan:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 22 u22 uur geleden
Bedankt allemaal voor alle aardige en lieve reacties, dat helpt enorm. Collega @bart_hoffman neemt even de PSV-honneurs waar. Tot snel!

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 4 nov.
Elfrink waarschijnijk tot de winterstop uitgeschakeld. Gebroken heup. Volg @bart_hoffman voorlopig voor PSV-updates.

:shifty: ;)
 
Waarom, de boete zal door PSV betaald moeten worden, niet door de gemeente.
Lijkt mij onlogisch dat wij beboet kunnen worden, gemeente kan beboet worden voor slecht handelen, en kan mogelijk een stuk van de steun terugvorderen maar meer niet denk ik.
 
Het verhaal Lestienne lijkt me niet heel waarschijnlijk, evenals die gronddeal. Dat pakt hooguit iets minder voordelig uit, niet echt persconferentie-waardig om het zo maar te zeggen.
 
Lijkt mij onlogisch dat wij beboet kunnen worden, gemeente kan beboet worden voor slecht handelen, en kan mogelijk een stuk van de steun terugvorderen maar meer niet denk ik.
Nu kan ik me vergissen, ben nl geen lopende harde schijf, maar ik meen me toch te herinneren dat PSV geld gereserveerd had voor de eventuele boete die ze kunnen krijgen....
 
Nu kan ik me vergissen, ben nl geen lopende harde schijf, maar ik meen me toch te herinneren dat PSV geld gereserveerd had voor de eventuele boete die ze kunnen krijgen....
Dacht meer om (een deel van) de steun terug te betalen? Maar ik kan t ook gewoon fout hebben ;)
 
Misschien bestaat PSV na morgen niet eens meer jo..
We moeten alvast gaan aanmelden op het fc Eindhoven forum
:rf:
 
PSV heeft inderdaad geld gereserveerd, maar dat is volgens mij niet voor een boete. Wat wel zou kunnen gebeuren is dat de Europese Commissie besluit dat er daadwerkelijk sprake is van ongeoorloofde staatssteun. Dan moet de deal worden aangepast (namelijk door een marktconforme pacht te berekenen). Dat zal met terugwerkende kracht moeten gebeuren, dus over de jaren sinds 2011 moet dan alsnog een stuk extra worden betaald.

Maar of dat persconferentie-waardig is? Ik kan het me niet voorstellen.
 
Ik zal jullie niet langer in spanning houden, ik ben de nieuwe aanwinst van PSV.

Kon niet wachten tot morgen 15.00 uur.
 
PSV heeft inderdaad geld gereserveerd, maar dat is volgens mij niet voor een boete. Wat wel zou kunnen gebeuren is dat de Europese Commissie besluit dat er daadwerkelijk sprake is van ongeoorloofde staatssteun. Dan moet de deal worden aangepast (namelijk door een marktconforme pacht te berekenen). Dat zal met terugwerkende kracht moeten gebeuren, dus over de jaren sinds 2011 moet dan alsnog een stuk extra worden betaald.

Maar of dat persconferentie-waardig is? Ik kan het me niet voorstellen.

Precies dit. Misschien gaat het over een nieuwe shirtsponsor of een nieuwe financieringsmethode naar Bayern-model. Dat soort zaken lijken me logischer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan