Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Anthony ipv Bakayoko binnenkort?Er schijnt een of andere Twentse journalist te zijn die Ten Hag in verband brengt met PSV als opvolger van Bosz.
Ik word erg onzeker en bang van zulke geruchten, zelfs een beetje verdrietig en boos.
Tijd om aan die serie een eind te maken.
Horrorverhalen op Halloween, ik zou t niet te serieus nemen.Er schijnt een of andere Twentse journalist te zijn die Ten Hag in verband brengt met PSV als opvolger van Bosz.
Ik word erg onzeker en bang van zulke geruchten, zelfs een beetje verdrietig en boos.
Kan niet, de serie van de eerste 10 winnen is al behaald; volgend seizoen weer een kans om dat te doorbrekenTijd om aan die serie een eind te maken.
Bizar hoe dat Man Utd al jaren niet meer echt meedoet. En dat zijn echt geen misselijke coaches geweest. Ook Ten Hag niet. Maar na Ferguson is het allemaal minder. EtH is een meer dan prima optie, mocht Bosz stoppen.Er schijnt een of andere Twentse journalist te zijn die Ten Hag in verband brengt met PSV als opvolger van Bosz.
Et Hè ... hè ... hè ...Bizar hoe dat Man Utd al jaren niet meer echt meedoet. En dat zijn echt geen misselijke coaches geweest. Ook Ten Hag niet. Maar na Ferguson is het allemaal minder. EtH is een meer dan prima optie, mocht Bosz stoppen.
Bizar hoe dat Man Utd al jaren niet meer echt meedoet. En dat zijn echt geen misselijke coaches geweest. Ook Ten Hag niet. Maar na Ferguson is het allemaal minder. EtH is een meer dan prima optie, mocht Bosz stoppen.
Mocht Bosz inderdaad stoppen volgend jaar, wat ik niet hoop. zou ik dit een hele goede opvolger vinden.Er schijnt een of andere Twentse journalist te zijn die Ten Hag in verband brengt met PSV als opvolger van Bosz.
Hij heeft het bij mij verbruidt toen hij Ihattaren inbracht in de bekerfinale tegen Ajax… Van mij mag ie ook wegblijven.Het is geen optie. Ga maar na: als PSV onder EtH slecht presteert, dan moet-ie weg. Als PSV onder EtH wél goede resultaten haalt, dan moet ik enig sympathie voelen voor een astmatische brulkikker. Dat gaat niet. Sommige dingen in het leven zijn onmogelijk, zelfs als ze succesvol zijn.
Bovendien: zijn Engels is al slecht. Ik moet er niet aan denken hoe z'n Brabants klinkt.
Hehe. Ik vind het een goeie trainer. Ook hem is het helaas niet gelukt Utd weer op de rit te krijgen, maar hij heeft bij Utrecht en Ajax laten zien wel degelijk een goede trainer te zijn. Dat is wat telt voor mij. Hopelijk wordt hij wat meer ontspannen voor de camera, want het ongemak druipt er vanaf.Het is geen optie. Ga maar na: als PSV onder EtH slecht presteert, dan moet-ie weg. Als PSV onder EtH wél goede resultaten haalt, dan moet ik enig sympathie voelen voor een astmatische brulkikker. Dat gaat niet. Sommige dingen in het leven zijn onmogelijk, zelfs als ze succesvol zijn.
Bovendien: zijn Engels is al slecht. Ik moet er niet aan denken hoe z'n Brabants klinkt.
Bovendien: zijn Engels is al slecht. Ik moet er niet aan denken hoe z'n Brabants klinkt
Naast de verlenging van t contract met Veerman zijn ze met meer spelers in gesprek.
Haha, ik ben mijn leven lang Eintovuhs blijven praten. Het enige dialect waarbij de klemtoon ligt op elke lettergreep.Hoe klinkt jouw Rotterdams met een Brabants accent of andersom?
Zou mooi zijn als dit gaat lukken.
Wat een mooi filmpje