PSV Nieuws Algemeen

Er schijnt een of andere Twentse journalist te zijn die Ten Hag in verband brengt met PSV als opvolger van Bosz.

Ik word erg onzeker en bang van zulke geruchten, zelfs een beetje verdrietig en boos.
Bizar hoe dat Man Utd al jaren niet meer echt meedoet. En dat zijn echt geen misselijke coaches geweest. Ook Ten Hag niet. Maar na Ferguson is het allemaal minder. EtH is een meer dan prima optie, mocht Bosz stoppen.

Bizar hoe dat Man Utd al jaren niet meer echt meedoet. En dat zijn echt geen misselijke coaches geweest. Ook Ten Hag niet. Maar na Ferguson is het allemaal minder. EtH is een meer dan prima optie, mocht Bosz stoppen.

Het is geen optie. Ga maar na: als PSV onder EtH slecht presteert, dan moet-ie weg. Als PSV onder EtH wél goede resultaten haalt, dan moet ik enig sympathie voelen voor een astmatische brulkikker. Dat gaat niet. Sommige dingen in het leven zijn onmogelijk, zelfs als ze succesvol zijn.

Bovendien: zijn Engels is al slecht. Ik moet er niet aan denken hoe z'n Brabants klinkt.

Het is geen optie. Ga maar na: als PSV onder EtH slecht presteert, dan moet-ie weg. Als PSV onder EtH wél goede resultaten haalt, dan moet ik enig sympathie voelen voor een astmatische brulkikker. Dat gaat niet. Sommige dingen in het leven zijn onmogelijk, zelfs als ze succesvol zijn.

Bovendien: zijn Engels is al slecht. Ik moet er niet aan denken hoe z'n Brabants klinkt.
Hij heeft het bij mij verbruidt toen hij Ihattaren inbracht in de bekerfinale tegen Ajax… Van mij mag ie ook wegblijven.

Hehe. Ik vind het een goeie trainer. Ook hem is het helaas niet gelukt Utd weer op de rit te krijgen, maar hij heeft bij Utrecht en Ajax laten zien wel degelijk een goede trainer te zijn. Dat is wat telt voor mij. Hopelijk wordt hij wat meer ontspannen voor de camera, want het ongemak druipt er vanaf.

PSV loot GAE in de halve finale van de KNVB beker...PSV speelt thuis...mooie loting, want Heracles speelt thuis tegen AZ en die hebben Utrecht uitgeschakeld....👍😎

Terug
Bovenaan Onderaan