PSV - NEC | Woensdag 11 mei | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hè, balen.
Mijn afspraak voor vanavond wordt net verzet.
Het zal toch niet zo zijn dat ik vanavond nagenoeg verplicht word om voetbal te kijken?
Nee, natuurlijk niet.
Vlug wat anders regelen.

Veel plezier en respect voor diegene die wel gaat kijken.
 
Hè, balen.
Mijn afspraak voor vanavond wordt net verzet.
Het zal toch niet zo zijn dat ik vanavond nagenoeg verplicht word om voetbal te kijken?
Nee, natuurlijk niet.
Vlug wat anders regelen.

Veel plezier en respect voor diegene die wel gaat kijken.
Lekker PEC - Sparta kijken, een ware lijfsbehoudkraker.
 
Nee ik had gehoopt dat wij wonnen in de kuip en zij gelijkspeelde of verloren tegen az wat dus gebeurd was als we die dwaze pingel nie tege gekregen had

en dan verspelen ze de titel in vitesse

Ajax wint vandaag tegen herenveen met de hulp van de ref
Ajax wint omdat er geen enkele druk meer op zit nu.
 
Ik ga maar gewoon een kijkje nemen. Laatste wedstrijd van het seizoen. Verwacht weinig spektakel, zowel op het veld als de tribunes. Maar goed. Stiekeme hoop dat Ajax vanavond punten verspeelt, aangezien al die nep supporters weer hun grot uit zijn gekomen en teksten posten als 'even de schaal ophalen'. Echt van die dagen dat ik geen blik moet werpen in groepsapps of op Social Media.
 
Ik kijk wel PSV. De rest stomweg negeren. Ajax zal wel met dikke cijfers winnen want het is Heerenveen en de druk is er af voor het kampioenschap (en bedankt KNAB).
 
Overigens...
ugh.png
niet lang meer voor het eerste bushokje sneuvelt en de ramen van een paar kroegen worden ingegooid.
 
Calling all PSV Eindhoven fans!

My Dad has just landed in Eindhoven for work for one night and found out it's a big game vs Nijmegen tonight!

He's trying to find a ticket so that he can go and watch the game at 8pm local time but I can't find any on Twitter. Where else can I look??

Thank you
 
Calling all PSV Eindhoven fans!

My Dad has just landed in Eindhoven for work for one night and found out it's a big game vs Nijmegen tonight!

He's trying to find a ticket so that he can go and watch the game at 8pm local time but I can't find any on Twitter. Where else can I look??

Thank you
At the stadium.
Entrance 11.
But hurry, it’s almost sold out.
 
Je verneukt dan wel de competitie weer voor andere ploegen (de concurrenten van NEC). Gewoon lekker ballen en lekker winnen en bij de volgende vergadering met de KNVB wat zout in de koffie.
Er zijn mensen die daar vrede mee hebben hoor
 
Heeft er iemand stiekem nog hoop dat Ajax vanavond gelijkspeelt en van het weekend verliest? (en PSV 2x wint)
Nee, die hoop is wel vervlogen.
Ajax verliest de laatste 2e wedstrijden en PSV wint de laatste 2 wedstrijden. :geek: ;)
 
Prima opstelling; heel interessant om Doan te zien als middenvelder. Denk dat dat best bij hem past.

Jammer dat Veerman er niet bij is
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan