PSV - NEC | Woensdag 11 mei | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
.
Gewoon 1-0 maken en kijken wat er in Amsterdam gebeurd. Als het daar 3-0 staat Nec gewoon met 1-20 laten winnen. Deze competitie is toch al verziekt dit jaar.
Gewoon in minuut 70 een rondje stadion doen en terug de bus in. Maak een statement voor de camera en verlies reglementair dan maar gewoon. Zondag idem dito. Laten zien als club dat je dit niet accepteert
 
.
Gewoon in minuut 70 een rondje stadion doen en terug de bus in. Maak een statement voor de camera en verlies reglementair dan maar gewoon. Zondag idem dito. Laten zien als club dat je dit niet accepteert
Je verneukt dan wel de competitie weer voor andere ploegen (de concurrenten van NEC). Gewoon lekker ballen en lekker winnen en bij de volgende vergadering met de KNVB wat zout in de koffie.
 
Je verneukt dan wel de competitie weer voor andere ploegen (de concurrenten van NEC). Gewoon lekker ballen en lekker winnen en bij de volgende vergadering met de KNVB wat zout in de koffie.
Mag het zout ook vervangen worden door iets wat die corrupte bobo's 34 weken diarree oplevert? ;)
 
Je verneukt dan wel de competitie weer voor andere ploegen (de concurrenten van NEC). Gewoon lekker ballen en lekker winnen en bij de volgende vergadering met de KNVB wat zout in de koffie.

je kan als supporters wel een statement maken met een tiffo bv hebben we maar een boete het zij zo..

KNVB maffia.
 
Je verneukt dan wel de competitie weer voor andere ploegen (de concurrenten van NEC). Gewoon lekker ballen en lekker winnen en bij de volgende vergadering met de KNVB wat zout in de koffie.
Dus accepteren we dit soort geblunder.. her wordt eens tijd dat we een statement maken. Eerder was er al discussies over een wedstrijd die niet verplaatst kon worden. Ik vind dat we als topclub maar eens onze tanden moeten laten zien.. dan helpen we nec maar, desnoods ook pec. En als de pers begint over mogelijke competitie vervalsing wijzen wij mooi op een tweetal momenten. Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegd.
 
Dus accepteren we dit soort geblunder.. her wordt eens tijd dat we een statement maken. Eerder was er al discussies over een wedstrijd die niet verplaatst kon worden. Ik vind dat we als topclub maar eens onze tanden moeten laten zien.. dan helpen we nec maar, desnoods ook pec. En als de pers begint over mogelijke competitie vervalsing wijzen wij mooi op een tweetal momenten. Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegd.
Maar je helpt niet alleen NEC of PEC, je benadeelt ook actief anderen. Dan ben je zelf toch net zo'n grote lul met vingers als de KNVB? Loop dan van het veld tijdens de fruitschaalwedstrijd met Ajax over vier maanden. (of, laat je niet kennen en voetbal gewoon)
 
spelen met speciale tshirts waar op staat "give them the cup today"

Ik deel J.B zijn mening heb het helemaal gehad. ik geloof niet meer in onkunde dit is gewoon bewust ons naaien.
 
Maar je helpt niet alleen NEC of PEC, je benadeelt ook actief anderen. Dan ben je zelf toch net zo'n grote lul met vingers als de KNVB? Loop dan van het veld tijdens de fruitschaalwedstrijd met Ajax over vier maanden. (of, laat je niet kennen en voetbal gewoon)
Niet mee eens. Denk je dat ze bij de knvb onder de indruk zijn van klagende psv spelers? Of klagende supporters? Of morgen een lullig spandoekje?
 
spelen met speciale tshirts waar op staat "give them the cup today"

Ik deel J.B zijn mening heb het helemaal gehad. ik geloof niet meer in onkunde dit is gewoon bewust ons naaien.
Dat laatste ben ik niet mee eens overigens gezien dit deze week in meerdere wedstrijden gebeurde. Dit is onkunde maar dan nog moeten we dat statement maken. Desnoods geef je als club aan bepaalde scheidsrechters niet meer te accepteren (serdar dus). De tijd van op de handen zitten en een beetje huilen voor de camera is wel voorbij
 
Voor NEC wel. Puntjes mogen van mij naar Nijmegen.
Van mij ook! Na PSV is NEC voor mij de club die successen mag vieren. Vroeger had ik veel sympathie voor Sparta maar sinds ze de satelliet club van Ajax zijn, hebben ze het afgedaan voor mij.
 
Precies mijn woorden. Het liefste ook nog bij een flinke voorsprong gewoon voortijdig naar de kleedkamer gaan.

En wat ga je doen als ajax aan het verliezen is? Of je bedoelt alleen maar doen als ajax zo goed al kampioen is.
Zou ik wel een statement vinden idd als ajax bv 4-0 staat en wij met 3-0 voorstaan gewoon na 70 minuten van het veld stappen.

Met als boodschap bedankt knvb
 
Helaas zijn wij altijd het lieverdje van de klas qua management. Gelukkig hebben de supporters wel een andere mening.
 
Helaas zijn wij altijd het lieverdje van de klas qua management. Gelukkig hebben de supporters wel een andere mening.

spelers zullen dit nooit doen.
Supporters kunnen wel in minuut 70 als je weet dat ajax zowiezo kampioen word het veld oplopen met een statement.
 
Ik denk eigenlijk niet dat het probleem bij de scheidsrechters ligt en dat het onkunde zou zijn. De regels kloppen voor geen kant. De VAR wordt alleen opgeroepen bij een 100% fout. Er is zo'n enorm grijs gebied binnen de regels van voetbal dat een 100% fout niet vaak voorkomt. En dan komt het er nog bij dat 't er niet om gaat of het een 100% fout IS, maar of Van Boekel het een 100% fout vindt. Daarom lijkt mij het slim om de eindverantwoordelijke (Gozu) gewoon te laten kijken bij dit soort beslissingen. Niet alleen wanneer hij twijfelt maar altijd. Al vindt hij vervolgens alsnog dat het een penalty is, prima joh. Maar dit sloeg helemaal nergens op aangezien Gozubuyuk overduidelijk niet zeker was van z'n zaak.

Dat komt ook omdat de regels nergens op slaan. Zó veel uitzonderingen hebben we onderhand dat de scheidsrechters zelf niet eens meer weten wat een penalty is en dus worden dit soort besluiten genomen op basis van interpretatie. Dat zorgt ervoor dat je wedstrijd ook wordt beïnvloed door verschillende scheidsrechters. Dat is voor regulier spel prima, maar belangrijke besluiten zoals penalties is dat wel een kwalijke zaak. Daardoor kun je onverdiend de deksel op de neus krijgen en dat was misschien niet geweest als je een andere scheids had.
 
Dat laatste ben ik niet mee eens overigens gezien dit deze week in meerdere wedstrijden gebeurde. Dit is onkunde maar dan nog moeten we dat statement maken. Desnoods geef je als club aan bepaalde scheidsrechters niet meer te accepteren (serdar dus). De tijd van op de handen zitten en een beetje huilen voor de camera is wel voorbij
Sedat heeft toch een heftige straf gekregen, hij is woensdag geschorst en mag enkel als VAR optreden😱😭
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan