O
Op Verzoek Verwijderd
Guest
gadverdamme
Toen het redelijk netjes ging had je geen zin om wat te zeggen. Prima joh, iedereen zijn ding.Lachen met jou je zit weer te genieten zeker enne... heb de eerste helft afgewacht en toen pas commentaar geleverd.
Nee het is een goede trainer heeft een hoop gebracht, hahahahahaha zet je pro Schmidt bril eens af bedoel je!Jij denkt dat het een tactische beslissing was van Schmidt om hem te wisselen voor Doan om vervolgens Mauro op een nog onbekendere positie te laten spelen en GUTI op centraal achterin?? Doe die anti Schmidt bril eens af joh
Maar we zullen wel op een donderdagavond nog een keer vol aan de bak moeten. En dat uit. Welke competitiewedstrijd komt er na deze return?Ik voorzie geen probleem. Maccabi zal moeten aanvallen, en dan komt er ruimte. Leuk voor spelers als Gakpo en Madueke.
Dat zegt ie niet he, beetje dom gillen en zijn standpunt negeren.Nee het is een goede trainer heeft een hoop gebracht, hahahahahaha zet je pro Schmidt bril eens af bedoel je!
Ik wil best een discussie met je over waarom je dit vindt, maar dan moet je iets meer ingaan op wat ik zeg ipv dit soort loze kreten... Ik hoor het welNee het is een goede trainer heeft een hoop gebracht, hahahahahaha zet je pro Schmidt bril eens af bedoel je!
Netjes ging vanavond????, als je dat vindt heeft het geen zin om daar tegen in te gaan en houd je niet van goed voetbalToen het redelijk netjes ging had je geen zin om wat te zeggen. Prima joh, iedereen zijn ding.
Dat doe ik met veel wedstrijden...snel weer vergeten dit.
Maar we zullen wel op een donderdagavond nog een keer vol aan de bak moeten. En dat uit. Welke competitiewedstrijd komt er na deze return?
Ze hebben altijd een reden om slecht te spelen. Altijd excuses.Nee hoor ik vind ze slecht spelen, maar ik kan er een (voor mij valide) reden geven voor het spel dat er vandaag is vertoond.
nope.
Krijgen we hier nog wat coëfficiënten punten voor?
Vind je nou echt dat er voor vandaag geen reden is achter het slechte spel? Wij hadden in de tweede helft een stuk minder balbezit dan in de eerste helft, begint toch bij de verdediging zou ik zeggen.Ze hebben altijd een reden om slecht te spelen. Altijd excuses.
Eerste helft ja, toen jij niet reageerde.Netjes ging vanavond????, als je dat vindt heeft het geen zin om daar tegen in te gaan en houd je niet van goed voetbal