PSV - Juventus | Woensdag 19 februari | Eindstand 3-1

Rednas

Administrator
Administrator
sBsUjP8.png

aIRplju.png

Laatst bewerkt door een ninja:
Ik houd mij maar vast aan de verder nietszeggende, maar hoopvolle statistiek dat PSV in eigen huis in alle competities al heel lang niet meer verloren heeft. Morgen Juventus verrassen, die 11m pakken die je krijgt bij plaatsing volgende ronde, in de competitie minimaal plek 2 pakken en dan voor de grote rebuild gaan in de zomer.

Ik hoop uiteraard op een mooie pot, aangezien ik de luxe heb om weer in het stadion te zitten.

De vooruitzichten daarop zijn ook volgens mij twijfelachtig. Maar goed, de bal is rond enzo.

Ik hoop uiteraard op een mooie pot, aangezien ik de luxe heb om weer in het stadion te zitten.

De vooruitzichten daarop zijn ook volgens mij twijfelachtig. Maar goed, de bal is rond enzo.
Ik ga natuurlijk ook naar het stadion en genieten wordt het! De spanning, de sfeer. Altijd mooi

Ik houd mij maar vast aan de verder nietszeggende, maar hoopvolle statistiek dat PSV in eigen huis in alle competities al heel lang niet meer verloren heeft. Morgen Juventus verrassen, die 11m pakken die je krijgt bij plaatsing volgende ronde, in de competitie minimaal plek 2 pakken en dan voor de grote rebuild gaan in de zomer.
Ik ook een mooie 1-1 met onze gelijkmaker in de 92 min. Gatenkaas achterin is het momenteel.

Ik ook een mooie 1-1 met onze gelijkmaker in de 92 min. Gatenkaas achterin is het momenteel.
Helaas is dat dus niet genoeg om door te gaan of uberhaupt te verlengen. Er moet gewonnen worden. Doe mij maar een sneaky 3-1 met 3 schoten - 3 goals en Juventus dat met de handen in het haar zit omdat ze onze gatenkaas verdediging wel 10 keer lek hebben geprikt, maar de bal ook 5x op de lat/paal hebben gedeponeerd of wonderbaarlijk naast/over schoten. Een keer een heldenrol voor onze keeper mag ook wel weer eens. En dat ze dan de kranten in Italie maar vol mogen schrijven met hoe onverdiend het was.

Laatst bewerkt:
Aangezien wij elk match nu 2 goals tegenkrijgen, succes met 4 scoren...
( gelukkig heb ik bedtijd, dus kan dit zorgeloos weer skippen )

Terug
Bovenaan Onderaan