PSV - Heracles Almelo | Vrijdag 16 februari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is dat dan 'n verkapte 4-4-2 met Lozano en Tillman op de flanken? Pepi om Luuk heen?
Lijkt mij wel, Pepi is totaal geen buitenspeler en Luuk idem. Het zal inderdaad wel zoiets worden. Tillman zal op de flank veel naar binnen trekken, Dest er dan als linksback overheen en Luuk en Pepi staan als spitsen voor Schouten en Veerman. Dat is mijn verwachting.

Lijkt erop dat Pepi op rechtsbuiten staat en het 4-3-3 is.
Apart, maar goed. Ook zo moet je gewoon (ruim) winnen vanavond. Scorend vermogen in ieder geval in optima forma aanwezig. 3 punten pakken en ons een goed weekend geven, en daarna drie dagen voorpret voor Dortmund. Let's go :PSV:

Peter Bosz: "Lozano staat rechtsbuiten. Pepi en Luuk de Jong zullen jullie als het goed is veel samen in de spits zien."

Toch, als ik moet kiezen, liever vanavond drie punten dan dinsdag.
Ik moet er niet aan denken dat onze voorsprong kleiner wordt dan 10 punten.
Geen punten laten liggen tot aan en en inclusief tegen Feyenoord. Dan is het wel klaar. Als je nu nog punten laat liggen en dan onverhoopt verliest van Feyenoord in eigen huis (het kan gewoon) wordt het nog heel vervelend. Maar ik ben voor nu positief gestemd. Hopelijk vanavond verder bouwen aan vorm en ritme na een rommelige start van de tweede seizoenshelft.

GGee1AuWkAAjC2D

Pepi in de basis, Bakayoko is er niet bij.
Veerman terug in de basis en Saibari op de bank.
Terug in de basis? Daar stond hij zondag ook al.
En omdat Oppegård speelt zit Jetro Willems op de bank.
Ik wist niet eens dat Oppegard vertrokken was.
Toch, als ik moet kiezen, liever vanavond drie punten dan dinsdag.
Ik moet er niet aan denken dat onze voorsprong kleiner wordt dan 10 punten.
In principe is een punt aan het einde voldoende ;)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan