J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Nou hadden we toen ook een erg matige coach.. Ruud van Nistelrooij vs Bosz..Rangers thuis volgens mij, maar weet het niet meer zeker. Wel weet ik nog dat het geen kloot voordeel had geboden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nou hadden we toen ook een erg matige coach.. Ruud van Nistelrooij vs Bosz..Rangers thuis volgens mij, maar weet het niet meer zeker. Wel weet ik nog dat het geen kloot voordeel had geboden.
En allergie.Zeg eens eerlijk, is dit een jeugd trauma?
Kijk nou uit, voor je het weet hebben we de 2e kaasoorlog op dit forum...Zeg eens eerlijk, is dit een jeugd trauma?
Kijk nou uit, voor je het weet hebben we de 2e kaasoorlog op dit forum...
and so it begins...Wij anti kaas mensen hebben de Batmin aan onze zijde, dat wordt een ruime overwinning
Tegen Dortmund dus. Maar dan wel vanaf links aub.Lozano is gewoon niet de speler die goed gedijt tegen een ploeg die handvoetbal speelt. Dat is veel meer een speler die goed is een wat meer open wedstrijd waar het spel snel heen en weer gaat.
Neymar mag vast niet meedoen aan deze wedstrijd; zou niet eerlijk zijn.Dat ziet er dan zo uit vemoed ik:
Hoe kan je nou anti-kaas wezen? Hier schrik ik van...Wij anti kaas mensen hebben de Batmin aan onze zijde, dat wordt een ruime overwinning
Lekker hoor: kaas.and so it begins...
Hoe kan je nou anti-kaas wezen? Hier schrik ik van...
Eerst kauwen, dat helpt. Goede zoete wijn erbij eveneens.Met behulp van schimmel gestolde babykalfvoedsel met als belangrijkste ingrediënt dierenleed.
Hoe krijg je t door je keel
Ik hoorde laatst dat bepaalde planten en vruchten ook pijn kunnen voelen. Ik geloof het niet.Met behulp van schimmel gestolde babykalfvoedsel met als belangrijkste ingrediënt dierenleed.
Gewoon slikken en weer doorgaanMet behulp van schimmel gestolde babykalfvoedsel met als belangrijkste ingrediënt dierenleed.
Eerst kauwen, dat helpt. Goede zoete wijn erbij eveneens.
Ik hoorde laatst dat bepaalde planten en vruchten ook pijn kunnen voelen. Ik geloof het niet.
Maar ja, stel dat het wel zo is: zo’n appeltje, boordevol leven, zielig om het tot het bot af te kluiven.
Gewoon slikken en weer doorgaan
En is dat genoeg? Ff een rekensommetje as zondag winnen ze met 3 goals verschil dan 19. 2x verlies en 2 keer gelijk met een min van 3 goals ( is minimaa) zijn de 10 punten weg. 4x winst Fnoord 12 goals in de plus maakt nog maar een verschil van rond de 4 doelpunten. Als we gisteren 5 a 6 goals hadden gemaakt is het haast onmogelijk nu gewoon nog overbrugbaar. Zonde.
En hij vergeet erbij te zeggen dat dus niet alle wedstrijden verloren gaan en er ook nog een positief doelsaldo bij komt!Eens hoor, er had meer gescoord moeten worden. Verder is bovenstaand scenario niet onmogelijk, maar verre van realistisch