Rubberen Robbie
Jeugdspeler
Lekker potje dit. Alles beter dan met moeders de vrouw een romantische kutfilm kijkenZonde van mijn tijd dit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lekker potje dit. Alles beter dan met moeders de vrouw een romantische kutfilm kijkenZonde van mijn tijd dit
Je kan ook overdreven. Ajax werd aardig weggespeeld.Wat begon als een pot met alle ingrediënten voor een hoge uitslag. Was t aanzien de afgelopen 30 minuten niet waard. Leek bijna Ajax wel van gisteren.
Met het kleine verschil dat wij in controle waren en zij een ravijn in gereden werdenLeek bijna Ajax wel van gisteren.
Precies, er werd de hele wedstrijd teveel op safe gespeeld. Zag het te vaak deze wedstrijd: iemand speelt in en loopt de diepte in, en degene die de bal krijgt, speelt hem niet terug maar breedHet duurt ook allemaal te lang. Van Aanholt had meteen kunnen kaatsen, maar besloot om 8 meter te gaan dribbelen om vervolgens de bal te verspelen.
Kaats zo'n bal meteen naar dezelfde kleur, maak een loopactie en je hebt ruimte gecreëerd.
Schaatsen. Jutta is misschien wel knap, maar ik heb veel meer met Femke Kok. Ik vind Leerdam altijd zo gekunsteld overkomen.Voor schaatsen of voor Jutta
11 reddingen. Op WhoScored een 9.2 rating. Typisch. Al schoot PSV ook wel erg slecht.Voor een leuke wedstrijd zijn 2 teams nodig. Heracles wilde niet meewerken. Wel jammer dat het PSV niet lukte er vaker doorheen te komen. Brouwer MotM.
Alleen om Willems al hoop ik dat ze erin blijven. Ik gun die jongen nog wat mooie, blessurevrije jaren als speler. Topgozer.Jetro Willems vond het mooi dat hij toegezongen werd.
Over de rode : "Ik heb het niet gezien, maar (met een big smile) ik denk dat de scheidrechter het fout had."
Jetro is een baas.![]()
En dat PSV tegen Dortmund ook wel beter voor de dag zal komen. Althans, hopelijk beter op afrondend gebied. Maar puur een ''maar 2-0 tegen Heracles betekent dat dinsdag weinig soeps wordt'' argument ga ik niet in mee. Voetbal uitslagen doen vaak geen recht aan het spel. Ondanks dat we een belangrijke pot op dinsdag hebben en Heracles dan een ''moetje'' is, hebben we hem wel gewoon gewonnen. En inderdaad in ieder geval genoeg gecreeerd. Als we weinig hadden klaargespeeld was mijn mening anders geweest. Jammer van de weinig goals, want de 100 goals passeren dit seizoen zou zeker tof zijn. Maar 3 punten en nu een weekend rustig toeleven naar dinsdag. Misschien nog een cadeautje op zondag, maar Feyenoord thuis tegen RKC zal waarschijnlijk geen stunt opleveren. Ach.In elk geval drie punten. Voorsprong van 10 ptn. blijft in stand in ieder geval tot volgend weekend.Dat is goed. Er is wel veel gecreëerd, eens met Bosz. Qua afronding ook wat pech. Keeper Heracles boven zichzelf uitgestegen. Laten we positief houden en zeggen dat PSV zichzelf niet voldoende beloond heeft.
![]()
Goh, die viel slecht in….. kon prima met z’n linker buitenom, maar deed dit welgeteld nul keer.Mauro is wel mr. play-it-safe zeg, pff
Minimaal 10 punten. Feijenoord moet zondag natuurlijk nog..In elk geval drie punten. Voorsprong van 10 ptn. blijft in stand in ieder geval tot volgend weekend.Dat is goed. Er is wel veel gecreëerd, eens met Bosz. Qua afronding ook wat pech. Keeper Heracles boven zichzelf uitgestegen. Laten we positief houden en zeggen dat PSV zichzelf niet voldoende beloond heeft.
![]()