PSV - Go Ahead Eagles | Woensdag 27 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De wedstrijd wordt gewoon een stuk lastiger met het spook Til op het middenveld in plaats van Schouten. Verder een ondermaatse wedstrijd van Lozano en ik vind het duo Lozano - Teze nog niet lekker lopen.

Wel een foutloze pot van Ramalho, misschien wel de beste man van het veld?
Til scoorde weer, maar zijn toegevoegde waarde blijft aan de bal nihiel. Liever Schouten die het spel versoepeld. De goals maakt dit PSV tegen dit soort tegenstanders toch wel.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Ik begin me n beetje te ergeren aan Veerman zn interviews en maniertjes op t veld.
Vorig seizoen moest ie op 10, gaat meneer klagen dat dat niks voor m is.
Nu moest ie een wedstrijd op 6, gaat meneer daar weer over klagen. Dat ie weinig ballen krijgt. En dat ie van tevoren ook al wel wist dat het geen succes zou worden.
Beetje divagedrag.

Het is natuurlijk wel zorgelijk dat er geen back up is voor schouten, en dat kan zich toch kan gaan wreken een keer.
Maar kom op. De situatie is nu zo. Schouten was niet fit. Dan kan t zijn dat je daar een wedstrijd speelt.
Lijkt me juist een mooie gelegenheid om te ondervinden wat er nodig is op die positie. Kan mss zn eigen zwaktes beter blootleggen, waarmee hij die kan verbeteren. Maar ook om beter te snappen wat zn collega op 6 nodig heeft als hij zelf weer op 8 staat.

Dát zou hij ook kunnen benoemen bij zo'n interview. Maar enige zelfreflectie lijkt hem op zulke momenten vreemd te zijn.
 
Ik begin me n beetje te ergeren aan Veerman zn interviews en maniertjes op t veld.
Vorig seizoen moest ie op 10, gaat meneer klagen dat dat niks voor m is.
Nu moest ie een wedstrijd op 6, gaat meneer daar weer over klagen. Dat ie weinig ballen krijgt. En dat ie van tevoren ook al wel wist dat het geen succes zou worden.
Beetje divagedrag.

Het is natuurlijk wel zorgelijk dat er geen back up is voor schouten, en dat kan zich toch kan gaan wreken een keer.
Maar kom op. De situatie is nu zo. Schouten was niet fit. Dan kan t zijn dat je daar een wedstrijd speelt.
Lijkt me juist een mooie gelegenheid om te ondervinden wat er nodig is op die positie. Kan mss zn eigen zwaktes beter blootleggen, waarmee hij die kan verbeteren. Maar ook om beter te snappen wat zn collega op 6 nodig heeft als hij zelf weer op 8 staat.

Dát zou hij ook kunnen benoemen bij zo'n interview. Maar enige zelfreflectie lijkt hem op zulke momenten vreemd te zijn.
Och, vond hem voor de camera eerlijk, niet mijn ideale positie omdat daar minder aan de bal ben. Gaf ook aan dat als hij daar neergezet wordt dan dan ook gewoon moet doen. Zou het geen divagedrag durven noemen.
 
Och, vond hem voor de camera eerlijk, niet mijn ideale positie omdat daar minder aan de bal ben. Gaf ook aan dat als hij daar neergezet wordt dan dan ook gewoon moet doen. Zou het geen divagedrag durven noemen.

Moet eerlijk zeggen dat ik enkel het artikel op vi heb gelezen, dus intonaties heb ik niet meegekregen. Kan zeker schelen.

Maar de zin "Eigenlijk dachten we dat ik als zes vrij zou komen, maar ik had vooraf wel kunnen bedenken dat ik niet vrij zou komen." komt op mij nogal betweterig en diva-achtig over.

Los van of dat wel/niet diva-achtig is, legt hij wat mij betreft teveel de nadruk op het negatieve. "Niet mijn positie. Krijg te weinig de bal. Ik kom niet vrij".
Klagerig. Dat heb ik van bijv Schouten na 2,5 wedstrijd als CV niet zo gehoord.
Mag n tandje minder van mij. En juist wat meer de focus op zn verbeterpunten.
 
Ik begin me n beetje te ergeren aan Veerman zn interviews en maniertjes op t veld.
Vorig seizoen moest ie op 10, gaat meneer klagen dat dat niks voor m is.
Nu moest ie een wedstrijd op 6, gaat meneer daar weer over klagen. Dat ie weinig ballen krijgt. En dat ie van tevoren ook al wel wist dat het geen succes zou worden.
Beetje divagedrag.

Het is natuurlijk wel zorgelijk dat er geen back up is voor schouten, en dat kan zich toch kan gaan wreken een keer.
Maar kom op. De situatie is nu zo. Schouten was niet fit. Dan kan t zijn dat je daar een wedstrijd speelt.
Lijkt me juist een mooie gelegenheid om te ondervinden wat er nodig is op die positie. Kan mss zn eigen zwaktes beter blootleggen, waarmee hij die kan verbeteren. Maar ook om beter te snappen wat zn collega op 6 nodig heeft als hij zelf weer op 8 staat.

Dát zou hij ook kunnen benoemen bij zo'n interview. Maar enige zelfreflectie lijkt hem op zulke momenten vreemd te zijn.
Maar dat zei hij toch precies. Dat het niet z'n favoriete positie was, dat het niet z'n beste positie was, maar dat hij prima op 6 kon spelen en dat hij dat graag deed als de trainer dat nodig vindt. Moet hij dan zeggen 'Ja, mijn nieuwe favoriete positie, ik hoop er nog heel veel te mogen spelen en ik hoop dat ik nog een hoop mag leren op die positie'.
 
Maar dat zei hij toch precies. Dat het niet z'n favoriete positie was, dat het niet z'n beste positie was, maar dat hij prima op 6 kon spelen en dat hij dat graag deed als de trainer dat nodig vindt. Moet hij dan zeggen 'Ja, mijn nieuwe favoriete positie, ik hoop er nog heel veel te mogen spelen en ik hoop dat ik nog een hoop mag leren op die positie'.

Dat is totaal niet wat uit het vi artikel te halen is?
 
Dat is totaal niet wat uit het vi artikel te halen is?
Ik heb de filmpjes bekeken, het VI artikel niet gelezen.

Maar het is toch veel leuker als een speler gewoon zegt wat hij denkt, binnen bepaalde limieten, dan telkens weer naar die standaard praatjes te moeten luisteren, waarvan iedereen weet dat het onzin is. Zo lang hij het beschaafd houdt, bij het voetbal blijft en niet te extreem is, vind ik het leuke interviews
 
Ik heb de filmpjes bekeken, het VI artikel niet gelezen.

Maar het is toch veel leuker als een speler gewoon zegt wat hij denkt, binnen bepaalde limieten, dan telkens weer naar die standaard praatjes te moeten luisteren, waarvan iedereen weet dat het onzin is. Zo lang hij het beschaafd houdt, bij het voetbal blijft en niet te extreem is, vind ik het leuke interviews

Daar gaat het mij helemaal niet om.

Het gaat mij er om dat hij naar mijn idee teveel klaagt en te weinig aan zelfreflectie doet.
Dat vind ik nu, maar dat vond ik ook na Arsenal toen hij over de transfersom van Rice begon ipv over zn eigen bijdrage aan de tegendoelpunten.
Zoiets doet ie vaker.

Hij mag van mij zo open en eerlijk zijn als hij wil. Graag zelfs. Want idd, das een stuk minder saai dan de standaard tekstjes die opgelepeld worden. Maar dat mag met een veel kritischere blik naar zichzelf dan tot nu toe.
 

Stukje waar ik naar refereerde komt helaas in die video niet terug.

Hier valt het erg mee wat ie zegt.
 
Daar gaat het mij helemaal niet om.

Het gaat mij er om dat hij naar mijn idee teveel klaagt en te weinig aan zelfreflectie doet.
Dat vind ik nu, maar dat vond ik ook na Arsenal toen hij over de transfersom van Rice begon ipv over zn eigen bijdrage aan de tegendoelpunten.
Zoiets doet ie vaker.

Hij mag van mij zo open en eerlijk zijn als hij wil. Graag zelfs. Want idd, das een stuk minder saai dan de standaard tekstjes die opgelepeld worden. Maar dat mag met een veel kritischere blik naar zichzelf dan tot nu toe.
Eens, maar dat zit er niet inbenik bang. Daardoor denk ik ook dat PSV z'n top is. Als we er in de zomer een goede prijs voor kunnen krijgen, mag er wat mij betreft weer doorgeselecteerd worden.
 
Daar gaat het mij helemaal niet om.

Het gaat mij er om dat hij naar mijn idee teveel klaagt en te weinig aan zelfreflectie doet.
Dat vind ik nu, maar dat vond ik ook na Arsenal toen hij over de transfersom van Rice begon ipv over zn eigen bijdrage aan de tegendoelpunten.
Zoiets doet ie vaker.

Hij mag van mij zo open en eerlijk zijn als hij wil. Graag zelfs. Want idd, das een stuk minder saai dan de standaard tekstjes die opgelepeld worden. Maar dat mag met een veel kritischere blik naar zichzelf dan tot nu toe.
Naar mijn idee klaagt hij helemaal niet teveel.:)

Hij zegt normale dingen, iets minder clichematig dan wat de meeste anderen doen bij interviews.
Waar tegenwoordig een persjuffrouw bij aanwezig schijnt te moeten zijn.

Verder denk ik dat Veerman sowieso kritiek genoeg krijgt van onze staf.
Mijn indruk is namelijk dat in de kleedkamer Peter Bosz zinnige dingen weet te melden over ieders functioneren en hoe dingen beter kunnen.
 
Zoals Veerman voor de camera is, is gewoon hoe Veerman is. Zo was hij ook bij Volendam en Heerenveen. Dat ga je niet meer kunnen veranderen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan