PSV - Go Ahead Eagles | Woensdag 27 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een 4 voor Lozano?

1e helft heb ik gemist en een klein stukje van de 2e helft. Zag hem een paar afgemeten lage voorzetten geven, die potentiele assist toen Til op de lat schoot bijvoorbeeld.
Zag een leuke actie met de bal en die pass meegeven in de hoek naar volgens mij Baka? die de bal vervolgens kwijt raakte. Zag hem dicht bij de 16 de verdediging ondersteunen door mee te jagen ook al hij onderschepte hij de bal niet.
Verder niet fantastisch of echt top, maar voor een 4 moet hij wel een hele bedroevende eerste helft gespeeld hebben?
 
Een 4 voor Lozano?

1e helft heb ik gemist en een klein stukje van de 2e helft. Zag hem een paar afgemeten lage voorzetten geven, die potentiele assist toen Til op de lat schoot bijvoorbeeld.
Zag een leuke actie met de bal en die pass meegeven in de hoek naar volgens mij Baka? die de bal vervolgens kwijt raakte. Zag hem dicht bij de 16 de verdediging ondersteunen door mee te jagen ook al hij onderschepte hij de bal niet.
Verder niet fantastisch of echt top, maar voor een 4 moet hij wel een hele bedroevende eerste helft gespeeld hebben?
Het was drama met hem de 1e helft. 1 goeie voorzet. Voornamelijk balverlies.
 
Ik denk in de tijd van Nilis en Romario en noem ze allemaal maar op dit ook bagger wedstrijden waren om te zien maar toen bestond er alleen nog maar een samenvatting. Dit soort wedstrijden zijn niet geschikt voor live uitzending. Verder zie ik niks terug van het vooruit voetballen en de verdediging van de tegenpartij opjagen. Gewoon tikkies breed of terug. Blijft dit zo dan wordt Feyenoord op zijn sloffen kampioen en gaan we nog genoeg nederlagen slikken dit seizoen.
 
Ik denk in de tijd van Nilis en Romario en noem ze allemaal maar op dit ook bagger wedstrijden waren om te zien maar toen bestond er alleen nog maar een samenvatting. Dit soort wedstrijden zijn niet geschikt voor live uitzending. Verder zie ik niks terug van het vooruit voetballen en de verdediging van de tegenpartij opjagen. Gewoon tikkies breed of terug. Blijft dit zo dan wordt Feyenoord op zijn sloffen kampioen en gaan we nog genoeg nederlagen slikken dit seizoen.

Feyenoord is toch ook niet zo top dit seizoen. We zullen het zien. Maar vind feyenoord veel minder dan vorig jaar. Twas omdat ajax zo slecht was dat je de gebreken van feyenoord niet ziet maar daar is het niet al te best soms.
 
Laatst bewerkt:
Smetje dat je hier niet met 5 of 6-0 wint, want op basis van de hoeveelheid kansen en de weinig tegenstand van GAE had dat gewoon gemoeten. Maar goed, 0 gehouden en een zakelijke overwinning, dus uiteindelijk gewoon prima. En door. Volendam in het weekend oprollen en dan zit het makkelijke programma erop. Dan zijn we hopelijk warm gedraaid voor wat komen gaat.
Misschien Ruud invliegen voor het zware programma? Dat ging het vorige seizoen zo goed
 
Ik denk in de tijd van Nilis en Romario en noem ze allemaal maar op dit ook bagger wedstrijden waren om te zien maar toen bestond er alleen nog maar een samenvatting. Dit soort wedstrijden zijn niet geschikt voor live uitzending. Verder zie ik niks terug van het vooruit voetballen en de verdediging van de tegenpartij opjagen. Gewoon tikkies breed of terug. Blijft dit zo dan wordt Feyenoord op zijn sloffen kampioen en gaan we nog genoeg nederlagen slikken dit seizoen.
En je was recent een periode nog zo positief... :D


Degene die de kleine wedstrijden wint wordt kampioen, zeggen ze wel eens. Nou we staan 6 uit 6 met een doelsaldo van +19 (20-1) wat het beste is van de Eredivisie. Feyenoord zal vast een geduchte concurrent worden in de race van het kampioenschap, maar dat hoort erbij.
 
Dan maar de cijfertjes

Benitez 7
Teze 9
Ramalho 7
Boscagli 6,5
V Aanholt 6,5
Veerman 8
Saibari 7,5
Til 7,5
Lozano 4
Lang 7,5
De Jong 9
Bakayoko 6
Tillman 5
Niet te hard voor Lozano, maar vond de rest ook matig op Luuk en Jordan na. Dus daar misschien wat te enthousiast. Veerman en Saibari erg onrustig aan de bal. Til scoort een goede goal, maar verder ook weinig gezien. Verdediging geen enkele keer echt getest en paar keer slecht gepositioneerd bij counters.
 
1 goal tegen is 6 wedstrijden, gaat best lekker zo, toch rico ;)

overigens 1 goal tegen na 6 wedstrijden, vorige 10 seizoenen hadden we na 6 wedstrijden minimaal 2 goals tegen, en t gemiddelde na 6 wedstrijden afgelopen 10 jaar is 5,2 goals tegen.

En ja, we hebben nog geen topteams getroffen, maakt zeker uit, dat weet ik ook.
 
1 goal tegen is 6 wedstrijden, gaat best lekker zo, toch rico ;)

overigens 1 goal tegen na 6 wedstrijden, vorige 10 seizoenen hadden we na 6 wedstrijden minimaal 2 goals tegen, en t gemiddelde na 6 wedstrijden afgelopen 10 jaar is 5,2 goals tegen.

En ja, we hebben nog geen topteams getroffen, maakt zeker uit, dat weet ik ook.
Had ik wat anders gezegd? De club met de minste tegen goals maakt de grootste kans op het kampioenschap
 
Ik denk in de tijd van Nilis en Romario en noem ze allemaal maar op dit ook bagger wedstrijden waren om te zien maar toen bestond er alleen nog maar een samenvatting. Dit soort wedstrijden zijn niet geschikt voor live uitzending. Verder zie ik niks terug van het vooruit voetballen en de verdediging van de tegenpartij opjagen. Gewoon tikkies breed of terug. Blijft dit zo dan wordt Feyenoord op zijn sloffen kampioen en gaan we nog genoeg nederlagen slikken dit seizoen.
Jij hebt de wedstrijd niet gekeken he. Die Eagels konden echt helemaaaal niks inbrengen vanavond. Dit was echt een oefenpotje. Daar stoorde Bosz zich ook aan.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
De wedstrijd wordt gewoon een stuk lastiger met het spook Til op het middenveld in plaats van Schouten. Verder een ondermaatse wedstrijd van Lozano en ik vind het duo Lozano - Teze nog niet lekker lopen.

Wel een foutloze pot van Ramalho, misschien wel de beste man van het veld?
 
Heb alleen de samenvatting gezien en de interviews na afloop. Verdediger van Eagles vond het leuk dat Luuk hem een hand gaf tijdens de wedstrijd en hij had geprobeerd Luuk af en toe een beetje te duwen. Gelukkig besefte hij dat Luuk af en toe ook even alleen wilde zijn, met name als er hoge voorzetten kwamen.
Is toch fijn als een verdediging van de tegenpartij zo in het leven staat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan