Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De dichter des forums?Je
wint
vanavond
van
Juventus
Dan kan je in de Eredivisie ook winnen
En in de beker eveneens
Dus kom op!
T is geen haikuDe dichter des forums?
Heb ik nog nooit gekund, dansen ook niet, gebrek aan ritme.☹ Nou ja het is wat ik vind en hoop dat het tram het meeneemt voor de rest van het seizoen. Het team heeft genoeg kwaliteit en ze kunnen dit gewoon. Als je van Juve kan winnen, dan kan je ook van elke Eredivisieclub winnen. Dus heb dat geloof en die drive als speler zijnde.T is geen haiku
Je
wint
vanavond
van
Juventus
En in de beker eveneens
Dus kom op!
Dan was het:Ten Hag imitatie?
Je
wint
vanavond
van
Juventus
Dan kan je, he, in de Eredivisie ook winnen, he
En in de beker, he, eveneens, he
Dus kom op! He
Dat wordt dan verlengenIk gok op een gelijkspelletje.
Je
wint
vanavond
van
Juventus
En in de beker eveneens
Dus kom op!
Vooruit dan:T is geen haiku
Ik gok op een binnen de 90 minuten reguliere 3-1.Ik gok op een gelijkspelletje.
Ja, de kans op een succes voor een club als GAE. Dus wordt het woensdag een zware wedstrijd voor ons.Al 5 duels geen tegendoelpunt van GAE in eigen huis? Hahaha. Maar ja, die zaten zich duidelijk te sparen tegen Ajax om woensdag de wedstrijd van hun leven te spelen. Irritant, maar begrijpelijk, gezien een club als GAE niet zo vaak de kans krijgt om een prijs als deze te winnen. Bij ons stunten en je staat in de finale, met een beetje geluk zelfs tegen Heracles.
Zal geen makkelijk potje worden. Ik gok op een nipte overwinning. Een tegengoal zal er waarschijnlijk nu wel vallen.