PSV - Go Ahead Eagles | Woensdag 26 februari | Eindstand 1-2

Rednas

Administrator
Administrator
ol0pMyR.png

SMOcYmg.png

Laatst bewerkt:
Bam, afslachten die vogels, dat ze zich mogen wensen dat de vogelgriep hadden gekregen omdat het een humaner einde zou zijn geweest.

Go ahead heeft een pittig weekje voor de boeg: Ajax uit, PSV uit en PSV thuis

T is geen haiku
Heb ik nog nooit gekund, dansen ook niet, gebrek aan ritme.☹ Nou ja het is wat ik vind en hoop dat het tram het meeneemt voor de rest van het seizoen. Het team heeft genoeg kwaliteit en ze kunnen dit gewoon. Als je van Juve kan winnen, dan kan je ook van elke Eredivisieclub winnen. Dus heb dat geloof en die drive als speler zijnde.

Al 5 duels geen tegendoelpunt van GAE in eigen huis? Hahaha. Maar ja, die zaten zich duidelijk te sparen tegen Ajax om woensdag de wedstrijd van hun leven te spelen. Irritant, maar begrijpelijk, gezien een club als GAE niet zo vaak de kans krijgt om een prijs als deze te winnen. Bij ons stunten en je staat in de finale, met een beetje geluk zelfs tegen Heracles.

Zal geen makkelijk potje worden. Ik gok op een nipte overwinning. Een tegengoal zal er waarschijnlijk nu wel vallen.

Al 5 duels geen tegendoelpunt van GAE in eigen huis? Hahaha. Maar ja, die zaten zich duidelijk te sparen tegen Ajax om woensdag de wedstrijd van hun leven te spelen. Irritant, maar begrijpelijk, gezien een club als GAE niet zo vaak de kans krijgt om een prijs als deze te winnen. Bij ons stunten en je staat in de finale, met een beetje geluk zelfs tegen Heracles.

Zal geen makkelijk potje worden. Ik gok op een nipte overwinning. Een tegengoal zal er waarschijnlijk nu wel vallen.
Ja, de kans op een succes voor een club als GAE. Dus wordt het woensdag een zware wedstrijd voor ons.
Maar , zeker als we winnen, zaterdag nog zwaarder.
Terwijl we in Deventer persé drie punten moeten pakken nu het povere Ajax zondag wel eens twee punten kan kwijtraken in Almere.

Terug
Bovenaan Onderaan