Ralf Edström
Assistent Coach
Vanavond niet maar dinsdag waarschijnlijk Dest op de bank tegen Arsenal. Kan wel eens het verschil maken rest van het seizoen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Als dat het verschil maakt, kan hij vandaag toch ook op de bank zitten?Vanavond niet maar dinsdag waarschijnlijk Dest op de bank tegen Arsenal. Kan wel eens het verschil maken rest van het seizoen.
Zie je niet liever een middenvelder met wat meer voetballende kwaliteiten…? Eens dat we op dit moment Steijn waarschijnlijk beter zouden kunnen gebruiken dan Til, dat wel…Toch zou ik puur op basis van zijn geweldige mentaliteit Steijn wel ipv Til willen zien.
We missen teveel spelers die de mouwen opstropen; de meeste bij ons bezitten voetballende kwaliteiten en denken dat ze het op basis daarvan wel zullen gaan redden. We zien daar het resultaat van. Steijn zal net als Til het maken van 'vuile meters' niet schromen, itt onze diva's.Zie je niet liever een middenvelder met wat meer voetballende kwaliteiten…? Eens dat we op dit moment Steijn waarschijnlijk beter zouden kunnen gebruiken dan Til, dat wel…
Je hebt er geen 11 nodig, 4 is voldoende om het team mee te krijgen. Overigens, ik weet niet of ik Luuk nog in dit rijtje wil plaatsen, jij hij werkt hard, maar genoeg ballen die kinderlijk van de voet springen, daarmee verlies je op een gegeven moment ook credits bij anderen. Kan je de boel proberen aan te vuren maar dan nemen ze je niet meer serieus.Eens dat dat een van de grote gebreken is; te weinig spelers die de mouwen kunnen opstropen.
Alleen Peresic, Luuk en Mauro , dat zijn er in het veld dus nog 8 te weinig.
Feyenoord speelde met 2 tienen op het middenveld toen ze wonnen met 1-5 van Eagles. Nu dus Saibari en Til is de discussie op Espn. Hopelijk werkt het ook
Tuurlijk wel. Dat hadden ze woensdag moeten doen.Je zat wel in de goede GAE topic hoor.
Nu juist niet meer![]()
Tijd om hier een punt achter te zetten ja.
Viel zwaar tegen…Malacia valt ook zwaar tegen
Gelukkig ben jij wel scherpMalacia dramatisch vandaag op de momenten dat het er toe doet.
Flamingo idem dito.
Boscagli idem dito.
Oh.. kan ze eigenlijk allemaal noemen. Laat maar