PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Ja, das achteraf bekeken. An sich zijn het logische wissels waarbij je d'r niet op achteruit gaat in kwaliteit en juist wat vers bloed brengt. Wat dat betreft verwacht ik de wissel Gakpo - Vertessen (of Vertessen - Gakpo) heel veel te gaan zien dit jaar.

Aanvulling, als Gakpo in de basis staat is het inbrengen van Vertessen natuurlijk wel een achteruitgang, maar niet een hele grote. Brengt een ander soort gevaar met zijn snelheid. De scherpte voor de goal volgt wel.
Gakpo zat in een lijstje van de snelste sprints van het afgelopen EK. Ik heb het idee dat Vertessen misschien vaker sprints maakt?

DrJ

Routinier
Wat ik wel vind. Als van ginkel minder speelt dan heb ik alsnog het gevoel dat hij een positieve invloed heeft op het team. Door middel van coaching en werk verzetten. Iets wat ik bijv. Mis bij een Rosario.
Absoluut waar.

Mikasa

Internationale Legende
En zag Gakpo toch stralen toen hij die aanvoerdersband om zijn arm kreeg. Heerlijk
Daar heb ik ook van genoten!

Mooie pot vanavond. Daar krijg je zin van in het nieuwe seizoen. Iedereen een voldoende. Zwakke punten blijven dan wel de backs. Jammer dat onze held Teze niet speelde.

Nieuwe systeem 4-2-3-1 lijkt beter te passen. Zeker voor de spits, lees Zahavi.

Schoutjes

Supporter
Daar heb ik ook van genoten!

Mooie pot vanavond. Daar krijg je zin van in het nieuwe seizoen. Iedereen een voldoende. Zwakke punten blijven dan wel de backs. Jammer dat onze held Teze niet speelde.

Nieuwe systeem 4-2-3-1 lijkt beter te passen. Zeker voor de spits, lees Zahavi.
Ja eens! Gewoon Teze verdedigende degelijkheid op rechts. Dan kan Max lekker naar voren

Der Jaufe

Internationale Legende
Ach ja, de Mo vraag, die kon niet uitblijven.

Och, en na een goed antwoord nog een vraag of Mo niet beter kan verkassen. Schmidt antwoord wederom neutraal, en geeft aan dat Mo onderdeel van het team is.

DrJ

Routinier
Ach ja, de Mo vraag, die kon niet uitblijven.

Och, en na een goed antwoord nog een vraag of Mo niet beter kan verkassen. Schmidt antwoord wederom neutraal, en geeft aan dat Mo onderdeel van het team is.
Die zal er ook wel zat van worden.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan