korfbaljack
Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
U vraagt, zij draaienWe slingeren de ballen mooi scherp de zestien in, maar bereiken het juiste hoofd nog niet.
Ik wil die 2-0!

U vraagt, zij draaienWe slingeren de ballen mooi scherp de zestien in, maar bereiken het juiste hoofd nog niet.
Ik wil die 2-0!
Onbaatzuchtig van Noni. Mag ook gezegd worden
Ik zit hier gewoon in een Ihattaren shirtje.Ga zelf niet voor de standaard namen voor op n shirt, deze jongen maakt dit seizoen wel kans.
Ze hebben het net snel gevonden.Het is voorin allemaal nog wel een beetje zoekende, zit wel meer in.
Misschien kan hij met deze speelstijl beter tot zijn recht komen?Zahavi goed positie gekozen, kunnen zeggen wat we willen maar in Europees verband maakt die het wel waar.
Dat hoeft vandaag ook niet.Verdediging wordt ook nauwelijks getest?
Klopt, nu pakt Zahavi alle belangrijke ballen afVerdediging wordt ook nauwelijks getest?
Zal je zien, krijgen spelers straks nog respect voor hemZahavi speelt echt ontzettend goed. Die gooit er een partijtje energie in!
Pakt veel ballen af, gelijk vooruit denken en handelen en goed positie kiezen.
Deze Zahavi is de onbetwiste spits voor dit seizoen![]()
Ja wilde ik net zeggen. Zit totaal geen sleet op en die wil echt wat goedmaken van vorig jaar zoals ie zelf zei.Deze Zahavi is de onbetwiste spits voor dit seizoen![]()
En dat mag dan weer niet...
Ik vind 'm helemaal niet verkeerd fluiten, eerlijk gezegd.Vind het geen pietluttige of partijdige scheids.