Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hendrix!Hebben we uberhaupt wel wat op de bank zitten? Sadilek/Baumgartl/Viergever/Piroe/Madueke..... en verder?
Niet te vergeten!Hendrix!
Hebben we uberhaupt wel wat op de bank zitten? Sadilek/Baumgartl/Viergever/Piroe/Madueke..... en verder?
Ben een groot fan van Madueke tot nu toe. Vond hem alleen de vorige keer niet zo goed, speelde gewoon iets te jeugdig.
Madueke voor Mo mag ook, maar laat Mo dan ook een poosje mee doen, dat zal wel gebeuren.
Ik bedoel die wedstrijd daarvoor eigenlijkKan je Madueke ook niet kwalijk nemen in die 30 seconden speeltijd van donderdag![]()
Wat n onchristelijk tijdstipIk kan trouwens niet kijken, want ik moet naar een eerste communie![]()
Ik kan trouwens niet kijken, want ik moet naar een eerste communie![]()
Het is vanwege corona dus niet tijdens de gewone mis. Er komen weinig mensen en ik geloof dat ze er over nagedacht hebben. Er is wel een klein koor aanwezig. De rest mag niet zingen. Mondkapje alleen bij verplaatsen. Maar je mag hem natuurlijk continu ophouden. Daar denk ik nog overna.Wat n onchristelijk tijdstipneem een kapje mee, enkele kerken denken dat omdat je mag zingen het ook verstandig is om te zingen... Mafklappers.
Zoals jullie weten, zal de mening van god mij niks doen, die van mijn zus en petekind daarentegen......Dat sla je toch gewoon over.God zal het je vergeven.
![]()
Ach jouw petekind is hoogstwaarschijnlijk alleen geïnteresseerd in de cadeaus.Het is vanwege corona dus niet tijdens de gewone mis. Er komen weinig mensen en ik geloof dat ze er over nagedacht hebben. Er is wel een klein koor aanwezig. De rest mag niet zingen. Mondkapje alleen bij verplaatsen. Maar je mag hem natuurlijk continu ophouden. Daar denk ik nog overna.
Zoals jullie weten, zal de mening van god mij niks doen, die van mijn zus en petekind daarentegen......
Dat zou zomaar kunnen. Hij mag ook drummen in de kerk, dus ik denk dat hij daar ook wel naar uitkijkt.Ach jouw petekind is hoogstwaarschijnlijk alleen geïnteresseerd in de cadeaus.![]()
Dat zou zomaar kunnen. Hij mag ook drummen in de kerk, dus ik denk dat hij daar ook wel naar uitkijkt.