PSV - Fortuna Sittard | Zondag 4 oktober | eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hebben we uberhaupt wel wat op de bank zitten? Sadilek/Baumgartl/Viergever/Piroe/Madueke..... en verder?
 
We hebben in ieder geval genoeg thuiswerkers (Guti/Obispo/Romero/Max?/Thomas)
 
EjeIVECXcAItJsi

In een leeg Philipsstadion ... :sad:

Ik heb een kaart voor deze wedstrijd, maar niemand mag het stadion in.
Dan maar ergeren voor de beeldbuis. :cautious:

Ik loop hier alleen
In een te stille stad
Ik heb eigenlijk nooit last
Van heimwee gehad

Ik mis zelfs het zeiken
Op alles om niets ... :sick:
 
Wat n onchristelijk tijdstip :eek: neem een kapje mee, enkele kerken denken dat omdat je mag zingen het ook verstandig is om te zingen... Mafklappers.
Het is vanwege corona dus niet tijdens de gewone mis. Er komen weinig mensen en ik geloof dat ze er over nagedacht hebben. Er is wel een klein koor aanwezig. De rest mag niet zingen. Mondkapje alleen bij verplaatsen. Maar je mag hem natuurlijk continu ophouden. Daar denk ik nog overna.
Dat sla je toch gewoon over. :bye: God zal het je vergeven. ;)
Zoals jullie weten, zal de mening van god mij niks doen, die van mijn zus en petekind daarentegen......
 
Ben benieuwd wat de P-factor deze wedstrijd is. De vorige wedstrijd hadden er twee mensen pannenkoeken gegeten, ik weet niet of dat altijd genoeg is maar we wonnen wel. Ajacieden denken het ook door te krijgen en beginnen met het eten van de taco's. Zal dat werken?
 
Het is vanwege corona dus niet tijdens de gewone mis. Er komen weinig mensen en ik geloof dat ze er over nagedacht hebben. Er is wel een klein koor aanwezig. De rest mag niet zingen. Mondkapje alleen bij verplaatsen. Maar je mag hem natuurlijk continu ophouden. Daar denk ik nog overna.

Zoals jullie weten, zal de mening van god mij niks doen, die van mijn zus en petekind daarentegen......
Ach jouw petekind is hoogstwaarschijnlijk alleen geïnteresseerd in de cadeaus. :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan