Mikasa
Internationale Legende
Bizar hoe lang zulke dingen duren...Schmidt op de persco zojuist, Thomas speelt zeker niet mee zondag, Max komt morgen duidelijkheid. De nieuwe middenvelder speelt iig niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Bizar hoe lang zulke dingen duren...Schmidt op de persco zojuist, Thomas speelt zeker niet mee zondag, Max komt morgen duidelijkheid. De nieuwe middenvelder speelt iig niet.
Vind ik ook! Voortaan de spelers bij bol.com bestellen?Bizar hoe lang zulke dingen duren...
Tja, hangt volgens mij samen met t gegeven dat ze buiten de EU komen, maar ik kan mij zulk geneuzel niet herinneren van bv. Lozano of Pereiro.Bizar hoe lang zulke dingen duren...
PereiroTja, hangt volgens mij samen met t gegeven dat ze buiten de EU komen, maar ik kan mij zulk geneuzel niet herinneren van bv. Lozano of Pereiro.
Ja, voordat de handtekeningen stonden. Maar daarna stond hij toch snel op het veld?Pereiro, dat was een wekenlange soap opera
Schmidt op de persco zojuist, Thomas speelt zeker niet mee zondag, Max komt morgen duidelijkheid. De nieuwe middenvelder speelt iig niet.
Nog ff gecheckt, Pereiro was ook in bezit van een Spaans paspoort waardoor hij snel speelgerechtigd was (bron: Wiki)Pereiro, dat was een wekenlange soap opera
Schmidt op de persco zojuist, Thomas speelt zeker niet mee zondag, Max komt morgen duidelijkheid. De nieuwe middenvelder speelt iig niet.
Of Mauro als linksback, zoals hij bijna hele voorbereiding heeft gespeeld. Misschien zelfs Ihattaren weer in de as proberen, en Madueke met Gakpo aan de zijkanten.Duidelijk.
Mvogo
Dumfries - Teze - Boscagli - Viergever
Gakpo - Rosario - Hendrix - Mauro JR
Zahavi - Malen
Misschien Ihattaren op de plek van Mauro JR, de rest blijft staan. Met Max gaat men geen risico's nemen. Desondanks hoor je thuis van Fortuna Sittard te winnen. Moeizame 2-0.
Gakpo op rechts? Mauro op links?Duidelijk.
Mvogo
Zahavi - Malen
Misschien Ihattaren op de plek van Mauro JR, de rest blijft staan. Met Max gaat men geen risico's nemen. Desondanks hoor je thuis van Fortuna Sittard te winnen. Moeizame 2-0.
Doe maar Mauro ipv Viergever. En Mo ipv Mauro. Ik denk overigens dat Mo zeker gaat spelen tegen Fortuna.Duidelijk.
Mvogo
Zahavi - Malen
+1 jammer en apart dat Sangare er niet bij is. Als het niet loopt en Ihattaren speelt als een krant dan halverwege wisselen voor Noni, maar ik verwacht dat het tegen Fortuna wel goed gaatMvogo
Dumfries - Teze - Boscagli - Mauro
Ihattaren - Rosario - Hendrix - Gakpo
Zahavi - Malen
Als je Max door Viergever laat vervangen lever je gewoon teveel aanvallende kwaliteiten in.
Madueke mag van mij sowieso meer minuten maken. Ik vind het een leuke voetballer om naar te kijken.+1 jammer en apart dat Sangare er niet bij is. Als het niet loopt en Ihattaren speelt als een krant dan halverwege wisselen voor Noni, maar ik verwacht dat het tegen Fortuna wel goed gaat
Deze opstelling zou ik ook graag zien. Vrees alleen dat Schmidt kiest voor iemand anders dan Ihattaren en voor de rest hetzelfde. Madueke misschien? Kan zo even niet echt een alternatief bedenken, misschien moet JdJ toch nog even een niet-centrum aanvaller strikken (waarom is Doan verhuurd?). Wordt een stroeve wedstrijd vrees ik, gevalletje PSV - Emmen, maar uiteindelijk een krappe 2-1 overwinning.Mvogo
Dumfries - Teze - Boscagli - Mauro
Ihattaren - Rosario - Hendrix - Gakpo
Zahavi - Malen
Als je Max door Viergever laat vervangen lever je gewoon te veel aanvallende kwaliteiten in.
Bruma ook nietSchmidt op de persco zojuist, Thomas speelt zeker niet mee zondag, Max komt morgen duidelijkheid. De nieuwe middenvelder speelt iig niet.
Dat is fijn nieuws...Bruma ook niet
Ben een groot fan van Madueke tot nu toe. Vond hem alleen de vorige keer niet zo goed, speelde gewoon iets te jeugdig.Madueke mag van mij sowieso meer minuten maken. Ik vind het een leuke voetballer om naar te kijken.