PSV - Fortuna Sittard | Zondag 4 oktober | eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pereiro :eek:, dat was een wekenlange soap opera
Nog ff gecheckt, Pereiro was ook in bezit van een Spaans paspoort waardoor hij snel speelgerechtigd was (bron: Wiki)

Lozano tekende in juni en speelde 27 juli zijn eerste officiële wedstrijd. Daar zat dus wel ff een tijdje tussen, maar daar hadden we weinig last van omdat dat het 1e officiële duel was.
 
Schmidt op de persco zojuist, Thomas speelt zeker niet mee zondag, Max komt morgen duidelijkheid. De nieuwe middenvelder speelt iig niet.

Duidelijk.

Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Viergever
Gakpo - Rosario - Hendrix - Mauro JR
Zahavi - Malen

Misschien Ihattaren op de plek van Mauro JR, de rest blijft staan. Met Max gaat men geen risico's nemen. Desondanks hoor je thuis van Fortuna Sittard te winnen. Moeizame 2-0.
 
Duidelijk.

Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Viergever
Gakpo - Rosario - Hendrix - Mauro JR
Zahavi - Malen

Misschien Ihattaren op de plek van Mauro JR, de rest blijft staan. Met Max gaat men geen risico's nemen. Desondanks hoor je thuis van Fortuna Sittard te winnen. Moeizame 2-0.
Of Mauro als linksback, zoals hij bijna hele voorbereiding heeft gespeeld. Misschien zelfs Ihattaren weer in de as proberen, en Madueke met Gakpo aan de zijkanten.
 
Duidelijk.

Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Viergever
Gakpo - Rosario - Hendrix - Mauro JR
Zahavi - Malen

Misschien Ihattaren op de plek van Mauro JR, de rest blijft staan. Met Max gaat men geen risico's nemen. Desondanks hoor je thuis van Fortuna Sittard te winnen. Moeizame 2-0.
Gakpo op rechts? Mauro op links?

Zelf zou ik Mauro linksback zetten en dan Gakpo gewoon op linkervleugel. En Madueke of Ihattaren rechterkant.
 
Duidelijk.

Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Viergever
Gakpo - Rosario - Hendrix - Mauro JR
Zahavi - Malen

Misschien Ihattaren op de plek van Mauro JR, de rest blijft staan. Met Max gaat men geen risico's nemen. Desondanks hoor je thuis van Fortuna Sittard te winnen. Moeizame 2-0.
Doe maar Mauro ipv Viergever. En Mo ipv Mauro. Ik denk overigens dat Mo zeker gaat spelen tegen Fortuna.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mvogo
Dumfries - Teze - Boscagli - Mauro
Ihattaren - Rosario - Hendrix - Gakpo
Zahavi - Malen

Als je Max door Viergever laat vervangen lever je gewoon teveel aanvallende kwaliteiten in.
+1 jammer en apart dat Sangare er niet bij is. Als het niet loopt en Ihattaren speelt als een krant dan halverwege wisselen voor Noni, maar ik verwacht dat het tegen Fortuna wel goed gaat
 
Mvogo
Dumfries - Teze - Boscagli - Mauro
Ihattaren - Rosario - Hendrix - Gakpo
Zahavi - Malen

Als je Max door Viergever laat vervangen lever je gewoon te veel aanvallende kwaliteiten in.
Deze opstelling zou ik ook graag zien. Vrees alleen dat Schmidt kiest voor iemand anders dan Ihattaren en voor de rest hetzelfde. Madueke misschien? Kan zo even niet echt een alternatief bedenken, misschien moet JdJ toch nog even een niet-centrum aanvaller strikken (waarom is Doan verhuurd?). Wordt een stroeve wedstrijd vrees ik, gevalletje PSV - Emmen, maar uiteindelijk een krappe 2-1 overwinning.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Geef maar een kans aan wat bankzitters (Ihattaren!) en basisspelers rust. Ook een mooie kans voor Sangare, mits speelgerechtigd, om voor het eerst mee te draaien. Moet tegen Fortuna thuis toch echt wel mogelijk zijn.
 
Madueke mag van mij sowieso meer minuten maken. Ik vind het een leuke voetballer om naar te kijken.
Ben een groot fan van Madueke tot nu toe. Vond hem alleen de vorige keer niet zo goed, speelde gewoon iets te jeugdig.
Madueke voor Mo mag ook, maar laat Mo dan ook een poosje mee doen, dat zal wel gebeuren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan