Krateos
Super Moderator
Wat zijn we het weer lekker eens.Vind ik ook goed. Een kleine wake up call.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat zijn we het weer lekker eens.Vind ik ook goed. Een kleine wake up call.
Ik zeg het je nog een keer: ik denk dat het na een periode van succes goed is om de boel weer op scherp te krijgen. Soms is verliezen dan een middel.Nu ga je weer een andere kant op.
Ik stel voor dat we gewoon gaan winnen van Fey, en daarmee basta.
Zo ist. Op basis van onderbuikgevoel maken mensen de meeste (doorgaans onschuldige) beslissingen. Maar bij sommigen gaat er bij de term onderbuik-gevoel een Wilders-alarm af en moet er gelijk een soort discussie van gemaakt worden. Jammer.Wat zijn we het weer lekker eens.
Ja, zitten jullie weer lekker in jullie Noord-Nederlandse bubbel?Wat zijn we het weer lekker eens.
Zullen we het over 2 jaar gaan hebben over "periode van succes"?Ik zeg het je nog een keer: ik denk dat het na een periode van succes goed is om de boel weer op scherp te krijgen. Soms is verliezen dan een middel.
Geen discussie hoor. Ik denk soms ook wel dat het te makkelijk kan gaan waardoor er gemakzucht komt maar ik kan gewoon niet hopen om te verliezen van Feyenoord. Alleen al als ik denk aan die blije gezichten in hun kamp en de meninkjes her en der in de media. Ze moeten eraan en het liefst met een nulletje of 5. Het is jammer dat Slot er niet meer zit want dan was een nulletje of 5 nog niet genoeg. Overigens kan je dit van mij ook weinig anders dan onderbuik noemen.Zo ist. Op basis van onderbuikgevoel maken mensen de meeste (doorgaans onschuldige) beslissingen. Maar bij sommigen gaat er bij de term onderbuik-gevoel een Wilders-alarm af en moet er gelijk een soort discussie van gemaakt worden. Jammer.
Het is overigens geen onderbuik-gevoel maar gewoon wetenschappelijk bewezen dat sporters na een jaar van succes uit een ander vaatje moeten tappen om dat succes te evenaren. Kampioen worden is heel knap. Weer kampioen worden is nog veel knapper. (Los van budgetten)
Ik zeg het je nog een keer: ik denk dat het na een periode van succes goed is om de boel weer op scherp te krijgen. Soms is verliezen dan een middel.
Nou nou, almachtig...Het is een feit dat er veel tussen de oren zit, ook bij spelers.
De gretigheid van vorig jaar na 5 jaar zonder titel is nu minder.
Bovendien is elke tegenstander tegen de "almachtige" kampioen fanatieker dan ooit.
Een feilloze start bepaalt zeer veel, zo niet alles.
Dus is winnen zondag noodzakelijk en dat geldt zeker ook voor de pakweg eerste 9 of 10 competitieduels.
Die moeten echt stuk voor stuk zonder puntverlies en dat wordt een gigantische klus.
Ajax kocht ooit Ziyech toen het water hen naar de mond steeg. Ik denk overigens ook echt wel dat PSV een verstandige organisatie heeft zitten, maar ik geloof ook dat de voetbalwereld een bijzonder opportunistische wereld is. Al was het maar om de achterban een beetje tevreden te houden.Dan zeg ik t je ook nog een keer: een keer verliezen gaat niks aan aankoopbeleid veranderen.
Hehe, nou ja.. 1 kampioenschap én overwinteren in de CL was toch een poosje geleden.Zullen we het over 2 jaar gaan hebben over "periode van succes"?![]()
Bovendien net gepromoveerd, dus de illusie dat we weer echt een beetje meetellen.Ja, zitten jullie weer lekker in jullie Noord-Nederlandse bubbel?![]()
Natuurlijk niet. Pas bij een serie van verliespotjes moet je serieus kijken naar je selectie. In paniek modus schieten mbt aankoop beleid als je een keertje verliest is onnodigDan zeg ik t je ook nog een keer: een keer verliezen gaat niks aan aankoopbeleid veranderen.
Beetje respect voor de recordkampioen van deze eeuw, zeg.Nou nou, almachtig...
PSV verloor gewoon van NEC. Als Ajacied zou ik me diep schamen als dat gebeurt.
Eh, Mentos was niet serieus met z'n post.Beetje respect voor de recordkampioen van deze eeuw, zeg.![]()
Ik schaam me pas voor mijn club als we door Hercules in Utrecht uit de beker gegooid worden.
Of als mijn club op de onderste plaats van de ranglijst zou belanden.
Wat na de 4e speeldag in het eerste Eredivisieseizoen 1956/57 nooit meer gebeurd is.
Antenor ook niet
Hercules is dat een beetje vergelijkbaar qua schaamte met de 1-6 tegen Wageningen?Beetje respect voor de recordkampioen van deze eeuw, zeg.
Ik schaam me pas voor mijn club als we door Hercules in Utrecht uit de beker gegooid worden.
Of als mijn club op de onderste plaats van de ranglijst zou belanden.
Wat na de 4e speeldag in het eerste Eredivisieseizoen 1956/57 nooit meer gebeurd is.
Minder erg, want onderdel profvoetbalHercules is dat een beetje vergelijkbaar qua schaamte met de 1-6 tegen Wageningen?
Ik ook niet. Een maand later werd ik geboren en zou de wedstrijd wegens hevige sneeuwval niet zijn gespeeld wanneer de wedstrijd voor die dag gepland zou staan.Minder erg, want onderdel profvoetbal
Erger, want met die uitslag gewoon een oorwassing
Kortom, wat mij betreft vergelijkbaar, maar heb er geen actieve herinnering aan![]()
Die had echt niet door dat het een grap was. Goud zoietsAntenor ook niet![]()