PSV - Feyenoord | Zondag 3 maart | Eindstand 2-2

Rednas

Administrator
Administrator
P3N7Btg.png


4CvyC2F.png


Nou, deze winnen en je bent kampioen. Volgens Teze, althans.
 
Wanneer PSV wint, is het kampioenschap binnen en kan het hier op het forum eindelijk gaan over waar het echt over moet gaan: de CL ná Dortmund.

(En hoe knullig PSV de maand januari is doorgekomen)
 
Wanneer PSV wint, is het kampioenschap binnen en kan het hier op het forum eindelijk gaan over waar het echt over moet gaan: de CL ná Dortmund.

(En hoe knullig PSV de maand januari is doorgekomen)

Dit wordt een beetje vermoeiend om te lezen.

Je mag t vinden, je mag t posten, ik hoef t niet te lezen etc etc.
Maar wil er maar mee zeggen dat jouw punt na vele posts over hetzelfde, wel duidelijk is.
 
Dus zij spelen nog de bekerwedstrijd de donderdag voor deze wedstrijd?

Bedankt voor dit bruggetje, nu kan ik dit alsnog in het topic plaatsen waar ik t in wilde hebben :grin:


Door strenge forumregels ( ;) ), moet ik dit maar hier posten dan.

Ik vind het enorm opvallend dat Fey akkoord gaat met de bekerwedstrijd tegen Groningen op donderdag te spelen ipv woensdag, terwijl ze de zondag erna tegen ons moeten. Waar ze laatste kans op kampioenschap hebben.
En dat allemaal voor de exposure van de Nations League voor de vrouwen.

Ik kan me niet voorstellen dat ze dat geheel vrijwillig doen, eigenlijk.
Het is nl inmiddels duidelijk onderbouwd en bewezen dat wedstrijden spelen op donderdag, wel degelijk van invloed is op wedstrijden op zondag.
 
Ook bij verlies zouden we onze voorsprong nooit meer weg moeten geven. Toch voelt 7 punten niet meer als een 'landslide', en heb je kans dat er nog een vorm van kampioensstress erin komt. Bovendien kunnen we gewoon ongeslagen kampioen worden. En heeft Feyenoord dus korter rust - hoewel ik niet verwacht dat Groningen heel veel tegenstand kan bieden. Ook hebben inderdaad nog een rekening openstaan met Feyenoord na die bekerwedstrijd. Helemaal opvreten die lui.

Maar goed, ik heb nog even nagevraagd bij de tegenstanders van Feyenoord. Die hebben echt nog nooit meegemaakt, zo goed was Feyenoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan