Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Winnen!
Winnen ja.
Wanneer PSV wint, is het kampioenschap binnen en kan het hier op het forum eindelijk gaan over waar het echt over moet gaan: de CL ná Dortmund.
(En hoe knullig PSV de maand januari is doorgekomen)
Het meest knullige is de verloren bekerwedstrijd, maar daar was jij dan juist weer blij mee.Wanneer PSV wint, is het kampioenschap binnen en kan het hier op het forum eindelijk gaan over waar het echt over moet gaan: de CL ná Dortmund.
(En hoe knullig PSV de maand januari is doorgekomen)
Dus zij spelen nog de bekerwedstrijd de donderdag voor deze wedstrijd?
Door strenge forumregels ( ), moet ik dit maar hier posten dan.
Ik vind het enorm opvallend dat Fey akkoord gaat met de bekerwedstrijd tegen Groningen op donderdag te spelen ipv woensdag, terwijl ze de zondag erna tegen ons moeten. Waar ze laatste kans op kampioenschap hebben.
En dat allemaal voor de exposure van de Nations League voor de vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat geheel vrijwillig doen, eigenlijk.
Het is nl inmiddels duidelijk onderbouwd en bewezen dat wedstrijden spelen op donderdag, wel degelijk van invloed is op wedstrijden op zondag.
Ja en hopelijk een verlenging en Penalty's, maar de kans daarop is heel klein.Dus zij spelen nog de bekerwedstrijd de donderdag voor deze wedstrijd?
5-1 lijkt me aardig. 1 Ramalho'tje.PSV gaat winnen, alleen met hoeveel is de vraag.
Jazeker.Het meest knullige is de verloren bekerwedstrijd, maar daar was jij dan juist weer blij mee.
Ja, met 3 onterechte penalty’s in minuut 106 108 en 111.Neem geen genoegen met minder dan 3-0 en een zure kop van Arne aan het einde van de wedstrijd