PSV - Feyenoord | Zondag 17 september 2017 | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja, de geloofwaardigheid is zowel bij Cocu als bij de directie héél ver te zoeken. Maar over een tijdje herinnert niemand zich deze draak van een wedstrijd meer en wordt er weer gewezen naar de drie puntjes die we cadeau gekregen hebben. "De resultaten zijn prima, Cocu is best een goede coach.' Cocu is geen coach, Cocu is aanwezig.

In de wedstrijd vorig jaar was PSV heer en meester. Toch verloren we op het laatst de wedstrijd met die kopbal van Botteghin. Het was nu niet goed, maar deze 3 punten zijn binnen. Zo is voetbal.

Laatst bewerkt:
Ik heb al eerder gezegd dat de grote fout van Cocu is dat hij een Hendrix ook nog laat opbouwen... Daar is hij niet voor en dat kun je ook niet verwachten. Wat nog zorgelijker is, is dat ook de aanvalkende middenvelder Van Ginkel geen enkele creativiteit heeft. Dat is na het vertrek van Guardado gewoon te veel....

Ben ik met je eens, maar daarin zit hem precies de crux. Van Ginkel is een lopende man, dus is er ook iemand nodig die hem weg kan sturen. Zo iemand staat er achterin nu niet.
Je mag je overigens wel afvragen of een controlerende middenvelder bij een in naam topclub als PSV sowieso creatieve kwalititeiten moet hebben, in ieder geval een intelligente pass. Hendrix komt wat dat betreft gewoon tekort. Ik vind het een goede, nijvere maar ook dertienineendozijn voetballer, die momenteel bij een team als FC Urecht gewoon op de bank zou zitten.

Ben ik met je eens, maar daarin zit hem precies de crux. Van Ginkel is een lopende man, dus is er ook iemand nodig die hem weg kan sturen. Zo iemand staat er achterin nu niet.
Je mag je overigens wel afvragen of een controlerende middenvelder bij een in naam topclub als PSV sowieso creatieve kwalititeiten moet hebben, in ieder geval een intelligente pass. Hendrix komt wat dat betreft gewoon tekort. Ik vind het een goede, nijvere maar ook dertienineendozijn voetballer, die momenteel bij een team als FC Urecht gewoon op de bank zou zitten.

Je bent wel heel negatief over Hendrix, vind ik. Als hij in vorm is, is hij PSV waardig. Een felle speler, goed in het storen en goed in simpele passing vooruit. Lange pass is zeker niet zijn sterke punt. Daar heeft PSV met het afscheid van Willems, Moreno en Guardado niet goed op geanticipeerd. Want zij konden dit beiden. Met Hendrix, Isimat, Luckassen en Schwaab is dit een gebrek. De wens om Hendrix de kans te geven is niet onlogisch, maar vraagt duidelijk om een goede vervanger van Moreno en/of Willems. En die is er ook niet.

Welke spelers spelen er nu bij Utrecht op het middenveld? Die zijn toch echt niet beter dan Hendrix. Ramselaar was daar nota bene uitblinker.

PSV neemt wel maatregelen gelukkig.
De rest van de week gaat de Herdgang op slot. Afzonderen van de supporters werkt altijd het beste...

Hoe kun je nou serieus zeggen dat je vindt dat Kuipers op de hand van PSV was, als je de wedstrijd hebt gezien?

Het zal er wel mee te maken hebben dat ze van de twee hersencellen er al een nodig hebben om te onthouden of het nu Feijenoord is of Feyenoord. De vraag is waar die andere dan voor wordt gebruikt.

Hahaha, dat je daar überhaupt mee bezig houdt. Droeftoeters.

Hij floot wel inconsequent. Matste eerst Van der Heijden en vervolgens Berghuis. Vervolgens gaf hij Berghuis wel een tweede, maar Bergwijn niet bijvoorbeeld. Maar op de hand van Feyenoord, neuh.

Het zal er wel mee te maken hebben dat ze van de twee hersencellen er al een nodig hebben om te onthouden of het nu Feijenoord is of Feyenoord. De vraag is waar die andere dan voor wordt gebruikt.

Bij teletekst was er ook eentje die het best moeilijk vond allemaal. Daar stond 'Feyernood' te lezen. :D

Je bent wel heel negatief over Hendrix, vind ik. Als hij in vorm is, is hij PSV waardig. Een felle speler, goed in het storen en goed in simpele passing vooruit. Lange pass is zeker niet zijn sterke punt. Daar heeft PSV met het afscheid van Willems, Moreno en Guardado niet goed op geanticipeerd. Want zij konden dit beiden. Met Hendrix, Isimat, Luckassen en Schwaab is dit een gebrek. De wens om Hendrix de kans te geven is niet onlogisch, maar vraagt duidelijk om een goede vervanger van Moreno en/of Willems. En die is er ook niet.

Welke spelers spelen er nu bij Utrecht op het middenveld? Die zijn toch echt niet beter dan Hendrix. Ramselaar was daar nota bene uitblinker.

Nou... Ayoub, Labyad, Emanuelson, Van de Streek... Mag van mij zó het middenveld van het huidige PSV zijn - als we even het verleden van Labyad bij PSV vergeten.

Ayoub zou de ideale vervanger voor Guardado zijn geweest. Prachtige linkspoot.

Ik vind dat bij een topclub je niet met een middenvelder kan spelen die goed kan storen en een simpele passing vooruit in de benen heeft. Je wilt een intelligente speler die in de zone dekt en vooruit denkt én handelt. Met Hendrix heb je in de opbouw bijna per definitie een extra schijf, waardoor je niet snel kunt omschakelen. Ik ben niet heel negatief over hem; er is beslist niks mis met zijn mentaliteit, het is een vechter en bijtertje. Goede speler voor een team dat onder druk moet spelen. Maar PSV moet juist creëren.

Nou... Ayoub, Labyad, Emanuelson, Van de Streek... Mag van mij zó het middenveld van het huidige PSV zijn - als we even het verleden van Labyad bij PSV vergeten.

Ik vind dat bij een topclub je niet met een middenvelder kan spelen die goed kan storen en een simpele passing vooruit in de benen heeft. Je wilt een intelligente speler die in de zone dekt en vooruit denkt én handelt. Met Hendrix heb je in de opbouw bijna per definitie een extra schijf, waardoor je niet snel kunt omschakelen. Ik ben niet heel negatief over hem; er is beslist niks mis met zijn mentaliteit, het is een vechter en bijtertje. Goede speler voor een team dat onder druk moet spelen. Maar PSV moet juist creëren.

Nou, ik zie die mannen niet ineens het niveau van PSV omhoog trekken. Van de Streek speelde vorig jaar nog bij Cambuur! Daarnaast zien we al aan Ramselaar hoe groot de overstap toch is van Utrecht naar PSV.

Geloof mij maar, een kruisje op dat 'wipneusje' krijgen is zo makkelijk nog niet. Maar mocht je zoon een betere anti-cocu avatar kunnen maken dan zet ik hem er graag op. Zolang hij nog coach is, blijft de avatar staan. Dus je zoontje heeft helaas nog tot april de tijd :D

Kan ik de factuur alvast opstellen, wantja, dat is niet gratis..

Labyad heb ik al vaker aangehaald. Technisch vaardig en een flinke drive. En dan 4-4-2 spelen.

Nou, ik zie die mannen niet ineens het niveau van PSV omhoog trekken. Van de Streek speelde vorig jaar nog bij Cambuur! Daarnaast zien we al aan Ramselaar hoe groot de overstap toch is van Utrecht naar PSV.

Van de Streek vind ik echt een slimme aankoop - maar toegegeven, een stap naar PSV zou gortig zijn geweest. Wel een prachtige trap, die jongen. Ayoub en Labyad zouden uitstekende spelers voor het PSV-middenveld zijn. Ik zou niet weten waarom zij niet de strijd aan zouden kunnen met Hendrix, Ramselaar, Pereiro, Van Ginkel, Maher, of wat er zoal rondloopt. Sterker nog: die zouden allebei wekelijks spelen.

Tja voor zo een dertienineendozijn voetballer van Utrecht hebben wij zelf 6 miljoen betaald.... Dan heb ik toch een "gratis" speler van de eigen jeugd.

Ach al die uitblinkers bij AZ of Utrecht... Maher was ook zon speler zo ook ooit Matavz. Ayoub moet maar eens een seizoen lang de beste speler van Utrecht zijn. Ondanks zijn leeftijd is hij te wisselvallig, dit itt een Amrabat die bij Utrecht heel constant was.
Ben het met Mikasa eens dat we te veel hebben ingeleverd waardoor we nu van een Hendrix fijne dingen verwachten. Dat verwachtten we toch ook niet van Vogel of Simons? Maar beide waren voor het spel wel belangrijk. Je hebt nu alleen itt toen te veel Vogels/Simons in het elftal. En op mooie speler Pereiro kun je niet bouwen. Die is de ene keer briljant en de andere keer weer totaal afwezig en laat het elftal gewoon in de steek.

Van de Streek vind ik echt een slimme aankoop - maar toegegeven, een stap naar PSV zou gortig zijn geweest. Wel een prachtige trap, die jongen. Ayoub en Labyad zouden uitstekende spelers voor het PSV-middenveld zijn. Ik zou niet weten waarom zij niet de strijd aan zouden kunnen met Hendrix, Ramselaar, Pereiro, Van Ginkel, Maher, of wat er zoal rondloopt. Sterker nog: die zouden allebei wekelijks spelen.

Het wordt een beetje welles-nietes zo. Ik denk dat dat niet zo is.

In het beste geval zijn ze even goed, als dat PSV heeft. We klagen al over het huidige niveau, dus of het een substantiële verbetering zou zijn?

:chinrub:Labyad had bij PSV kunnen spelen. Hij heeft destijds een zeer foutieve keuze gemaakt. :re:

Tja voor zo een dertienineendozijn voetballer van Utrecht hebben wij zelf 6 miljoen betaald.... Dan heb ik toch een "gratis" speler van de eigen jeugd.

Als je het zo bekijkt, heb je gelijk. Ik heb de aankoop van Ramselaar nooit begrepen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan