PSV - FC Twente | Zondag 5 november 2017 | Eindstand 4-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
En ik vind Senseo niet te drinken

Dat is genoegzaam bekend.
Waar hou je nog meer niet van?
Cerevisia?
Vinum?
Verrassende opstellingen uit hoge hoeden?

Ik bedenk me plotseling de ware kracht van LdJ in dit team: hij loopt niemand van zijn medespelers voor de voeten, maar hindert wel de tegenpartij.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Jammer dat ze nu net Verbeek hebben, die zal nog wel met tactische vondst komen om het PSV lastig te maken. Desondanks verwacht ik 'gewoon' een overwinning voor PSV: 2- of 3-0

Is Verbeek al met de opstelling bezig of is hij nog de koffiejuffrouw aan het uitleggen waarom ze eerst de melk en dan pas de suiker in de koffie moet doen? Of de verwarmingsketel aan het bijvullen?
 
Is Verbeek al met de opstelling bezig of is hij nog de koffiejuffrouw aan het uitleggen waarom ze eerst de melk en dan pas de suiker in de koffie moet doen? Of de verwarmingsketel aan het bijvullen?

Is dat zo? Eerst melk en dan suiker? Wist ik niet; weer wat geleerd. Dank.
 
Is Verbeek al met de opstelling bezig of is hij nog de koffiejuffrouw aan het uitleggen waarom ze eerst de melk en dan pas de suiker in de koffie moet doen? Of de verwarmingsketel aan het bijvullen?

Hij is al de hele week bezig met het gras van het trainingsveld. :D

Hoofdpijndossier voor Verbeek: 'Ik was al gewaarschuwd. Een virus of bacterie'.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...bacterie-.html

"Ik was al gewaarschuwd dat het veld niet al te best is. Er schijnt één of ander virus of bacterie in te zitten dat de wortels aantast. Dat is ook wel te zien, want het is na één training redelijk omgeploegd", aldus Verbeek voor de camera van FOX Sports.

"Dat zijn wel dingen waar je de hele week mee te maken krijgt, dus dat is niet optimaal".

 
Is dat zo? Eerst melk en dan suiker? Wist ik niet; weer wat geleerd. Dank.

Graag gedaan. Als forummensch ben je er niet alleen om vragen inzake het forum te beantwoorden, of om accounts goed te keuren. Wij geven ook geestelijke bijstand, geven de juiste volgorde voor melk en suiker of vullen de verwarmingsketel bij.
 
"Maar laten we vooral niet gaan geloven dat we heel goed zijn", aldus Cocu.

Gaat u rustig slapen, het lek is boven.
 
Cocu waakt voor euforie en overschatting lijkt mij wel ok

Ik trachtte een grapje te maken over dat hij nu zelf ook begon te snappen dat het gewoon nog steeds niet best is allemaal. (In het licht van zijn lofzang over bijvoorbeeld De Jong)
Da's mislukt. :nocheer:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan