PSV - FC Twente | Zondag 5 november 2017 | Eindstand 4-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Precies.
Er is zat aan te merken op PSV, op de coach (en zijn wisselbeleid) en op een aantal spelers in het bijzonder. Maar! De concurrentie laat zélf de punten liggen en voetbalt zélf nóg slechter dan PSV. Dan moet je niet zeiken, dan moet je beter voetballen. En om beter te zijn dan PSV hoef je niet groots te spelen, maar zelfs dat is te hoog gegrepen voor de concurrenten.

Ik vind overigens wel dat Willem gelijk heeft. PSV heeft de afgelopen weken vaak mazzel gehad met het wedstrijdverloop en ook slechte wedstrijden vallen onze kant op, maar met dat gegeven is niet gezegd dat we onbedreigd naar de titel gaan. Het kan zomaar ophouden met de mazzel en dan ga je gewoon onderuit.

Benieuwd naar de topper tegen PEC. Ik denk dat we daar zomaar punten kunnen laten liggen...

Ach je hebt ze nog erger: Hugo Borst:

"FC Utrecht tikte PSV van de mat, maar vergat steeds te scoren. Toen deed PSV dat maar: het werd een zevenklapper op de counter."

Hij zegt nog net niet dat PSV onterecht van Utrecht heeft gewonnen.

En zich dan zo kinderachtig indekken:

"Bovenstaande regels trekken ze in Eindhoven niet, al helemaal niet van iemand uit de Randstad."

Eens kijken of hij dit vorig jaar ook over Feyenoord schreef met hun helpende hand van de arbiters, vrouwe Fortuna en de KNVB.

"Bovenstaande regels trekken ze in Eindhoven niet, al helemaal niet van iemand uit de Randstad."

Eens kijken of hij dit vorig jaar ook over Feyenoord schreef met hun helpende hand van de arbiters, vrouwe Fortuna en de KNVB.

Dat vind ik altijd zo mooi aan dat Randstad volk. Zij mogen alle kritiek uiten die ze willen, maar zodra wij als PSV zijnde daar niet tegen kunnen omdat het soms kant noch wal slaat dan zijn wij de calimero's van het provincieclubje. Die grootheidswaanzin die ze daar hebben is echt ongelofelijk. Gisteren voor de wedstrijd was Arias blij nadat hij hoorde dat Ajax verloren had van Utrecht, toen kwamen er al reacties 'die gasten zijn alleen maar met ons bezig, kut clubje'. Dat je toch elke keer weer kunt denken dat alles en iedereen zich altijd maar bezig houdt met jouw club, prachtig :D

Totaal niet mee eens met bovenstaande schrijvers. Gisteren heeft LdJ doodleuk gezegd dat het bewuste tactiek (dus Cocu) is om in te zakken na een voorsprong en dat lukt ze dus verdomd goed.

Ach ja, vorig jaar toen Feyenoord aan het begin ook heel veel wedstrijden pakte met een makkelijke penalty door Kuyt ingeschoten, zeiden wij ook dat het geluk was en dat ze wel weer in zouden storten. Niks nieuws onder de zon, alleen zijn wij nu het object.

Ik dacht juist te horen dat hij zei dat je niet kunt zeggen dat PSV onverdiend gewonnen heeft omdat ze nogal wat flinke kansen hadden gemist.

Hoe dan ook, ik vind Verbeek een toffe gast. Niet lullen maar poetsen, dat mag ik wel. (Y)

Dat zei hij ook. Hij claimde helemaal niet dat Twente een punt verdiende.

Totaal niet mee eens met bovenstaande schrijvers. Gisteren heeft LdJ doodleuk gezegd dat het bewuste tactiek (dus Cocu) is om in te zakken na een voorsprong en dat lukt ze dus verdomd goed.

Alleen kennen ze jammer genoeg het verschil niet tussen inzakken en inkakken...:D

Als Isimat naar de bal had gekeken en z'n man niet vrij had gelaten dan was daze goal niet gevallen. gewoon tegen zn tegenstander aan gaan staan was al voldoende geweest

Tsja.. .volgens mijn eigen root-cause-theorie: Isimat opstellen is verantwoordelijkheid Cocu, Cocu aanstellen de directie...... ik stel voor dat we Van Breukelen gewoon de schuld geven :D

Nee, even serieus: beiden fout, zowel verdediging als scheidsrechter. De ene fout rechtvaardigt de andere niet.

Isimat heeft wel enorme pech: hij is geen hoogvlieger, maar alles lukt ook tegen hem. Veel van zijn foutjes leiden nog tot doelpunten ook.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan