From-The-Fields
Invaller
Precies! Hij had die van Twente juist geel moeten geven dat ie zo ging liggen.De arbitrage heeft weer een bijzonder negatieve invloed op de wedstrijd gehad vandaag met de onterechte 2e gele kaart voor Afellay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Precies! Hij had die van Twente juist geel moeten geven dat ie zo ging liggen.De arbitrage heeft weer een bijzonder negatieve invloed op de wedstrijd gehad vandaag met de onterechte 2e gele kaart voor Afellay.
Te traag in zijn balbehandeling en hij loopt steeds quasi mee te verdedigen. Daarom pakt ie ook gewoon geel. Terecht of onterecht, hij met zijn ervaring moet niet in die val trappen. En waar was meneer na de wedstrijd om tekst en uitleg te geven? Nergens. Die arme Dumfries wordt maar telkens naar voren geschoven om dezelfde dingen te zeggen. Als Ibi had gescoord en we hadden gewonnen, dan had in het nog willen zien wie voor de camera’s stond, hij of Dumfries...Hoezo is Afellay te traag? Ik keek vanaf de tweede helft maar ik zag geen reden waarom hij te traag zou zijn, speelt als een gewone controleur en die tackle was geen rood. En eindelijk weer eens iemand met een schot in de benen.
Ben jij scheel of zo? Hij speelt duidelijk de bal. MafketelPrecies! Hij had die van Twente juist geel moeten geven dat ie zo ging liggen.
Welnee joh! Zware overtreding. Had misschien wel direct rood moeten zijn!Ben jij scheel of zo? Hij speelt duidelijk de bal. Mafketel
Flikker op ongelofelijke mafketel.Welnee joh! Zware overtreding. Had misschien wel direct rood moeten zijn!
Flikker op ongelofelijke mafketel.
Ga schaken of dammen.
Ben jij scheel of zo? Hij speelt duidelijk de bal. Mafketel
Flikker op ongelofelijke mafketel.
Ga schaken of dammen.
Ik vond het geen gele kaart want hij was gewoon op tijd.Te traag in zijn balbehandeling en hij loopt steeds quasi mee te verdedigen. Daarom pakt ie ook gewoon geel. Terecht of onterecht, hij met zijn ervaring moet niet in die val trappen. En waar was meneer na de wedstrijd om tekst en uitleg te geven? Nergens. Die arme Dumfries wordt maar telkens naar voren geschoven om dezelfde dingen te zeggen. Als Ibi had gescoord en we hadden gewonnen, dan had in het nog willen zien wie voor de camera’s stond, hij of Dumfries...
Hij was zowiezo op het einde op tv te zien toen hij de tribune verliet, anderen vermelden dat ze hem eerdar al hadden gespot.
Hij was zowiezo op het einde op tv te zien toen hij de tribune verliet, anderen vermelden dat ze hem eerdar al hadden gespot.
[/
Dank! En dat lijkt me verstandig van de algemeen directeur
Als je berichten wilt blijven plaatsen zou ik het beschaafd houden. Je kan het met iemand oneens zijn, maar communiceer gewoon op een normale manier.
Grappig dat je dat zegt. Ik zag hem na 10 minuten als eerste al buiten adem rondlopen. Toen vroeg ik me al af hoe hij fysiek zou zijn.Ik had de indruk dat hij na een uur het fysiek wat moeilijk kreeg en dan doe je dergelijke verkeerde inschattingen .
Als jij eens EEN volledig bericht meldt, dan hoeven we niet twintig negatieve korte meldingen te lezen.
Zei ik toch als Rosario er in staat wordt het niks NOOIT
Vind je dat hij krijgt de meeste speelminuten en is een hele zwakke schakel op het middenveld, maar wordt continu de hand boven het hoofd gehouden. Jij heet ontleder, nou als ik ontleed houd ik de allerzwakste over en dat is Rosario!wel heel kort door de bocht om één speler te viseren .......