PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoezo is Afellay te traag? Ik keek vanaf de tweede helft maar ik zag geen reden waarom hij te traag zou zijn, speelt als een gewone controleur en die tackle was geen rood. En eindelijk weer eens iemand met een schot in de benen.
Te traag in zijn balbehandeling en hij loopt steeds quasi mee te verdedigen. Daarom pakt ie ook gewoon geel. Terecht of onterecht, hij met zijn ervaring moet niet in die val trappen. En waar was meneer na de wedstrijd om tekst en uitleg te geven? Nergens. Die arme Dumfries wordt maar telkens naar voren geschoven om dezelfde dingen te zeggen. Als Ibi had gescoord en we hadden gewonnen, dan had in het nog willen zien wie voor de camera’s stond, hij of Dumfries...
 
Te traag in zijn balbehandeling en hij loopt steeds quasi mee te verdedigen. Daarom pakt ie ook gewoon geel. Terecht of onterecht, hij met zijn ervaring moet niet in die val trappen. En waar was meneer na de wedstrijd om tekst en uitleg te geven? Nergens. Die arme Dumfries wordt maar telkens naar voren geschoven om dezelfde dingen te zeggen. Als Ibi had gescoord en we hadden gewonnen, dan had in het nog willen zien wie voor de camera’s stond, hij of Dumfries...
Ik vond het geen gele kaart want hij was gewoon op tijd.
En als je een bal veroverd is dat geen schijnverdedigen in mijn ogen.
Dat vind ik niet helemaal fair want niemand kan ooit weten of Ibi voor de camera had gestaan als ze hadden gewonnen.
Arme Dumfries met zijn lage inkomen. Hij is de beste speler dit moment en scoort ook veel voor een back.
 
De actie van Gakpo, waarbij hij voor eigen succes gaat en hopeloos faalt terwijl Bruma en Lammers helemaal vrij staan....als ik Faber was, had ik Gakpo op dat moment direct gewisseld. Je staat na bijna een uur spelen nog steeds 0-0 en gaat op zo’n cruciaal moment voor eigen succes, nou dan snap je het spel helemaal niet, Gakpo....dan maar direct wisselen, zodat je in de kleedkamer nog een half uur hebt om na te denken over je doodzonde.....BAH Gakpo...!!
 
Onterechte rode kaarten en strafschoppen zijn dit seizoen kenmerkend bij PSV.
Het wordt tijd voor neutrale buitenlandse arbitrage bij de wedstrijden van PSV.
 
Als je berichten wilt blijven plaatsen zou ik het beschaafd houden. Je kan het met iemand oneens zijn, maar communiceer gewoon op een normale manier.

inderdaad dat blijkt voor velen in deze momenten van pure frustratie moeilijk te zijn.
Een speler met zijn ervaring gaat niet met de voeten vooruit tackelen als je al geel hebt ,maar het kan gebeuren. Ik had de indruk dat hij na een uur het fysiek wat moeilijk kreeg en dan doe je dergelijke verkeerde inschattingen .
Na het doelpunt gingen we klassiek terug plooien en sloop er onzekerheid in de ploeg .De vervangingen waren ook niet bepaald geslaagd integendeel zelfs.
De dood heeft vele oorzaken......
 
Als jij eens EEN volledig bericht meldt, dan hoeven we niet twintig negatieve korte meldingen te lezen.

Joh houd eens op ik blijf volgens mij correct op het forum en vind het gewoon een grote bende bij mijn club waar ik van houd. Terwijl nu de supporters met geweld in opstand komen. Zeg tegen hun ff dat ze zich moeten inhouden.
 
wel heel kort door de bocht om één speler te viseren .......
Vind je dat hij krijgt de meeste speelminuten en is een hele zwakke schakel op het middenveld, maar wordt continu de hand boven het hoofd gehouden. Jij heet ontleder, nou als ik ontleed houd ik de allerzwakste over en dat is Rosario!
 
Pech mbt tot de arbitrage maar vooral Gakpo die twee 100% kansen weet te verprutsen. Rosario en Bruma waren gelukkig ook weer ongekend slecht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan