PSV - FC Twente | Zaterdag 6 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja, dat kun je wel zeggen inderdaad.
Ben heel benieuwd wanneer jij het via een ghostwriter in de boekwinkels weet te leggen, vermoedt dat John de Mol er wel een musical van weet te maken, heb al wat ideetjes voor de titel:
- de Tirzahdossiers
- Joop M. is God en RTTB zijn apostel
en er zijn er vast meer
 
Ben heel benieuwd wanneer jij het via een ghostwriter in de boekwinkels weet te leggen, vermoedt dat John de Mol er wel een musical van weet te maken, heb al wat ideetjes voor de titel:
- de Tirzahdossiers
- Joop M. is God en RTTB zijn apostel
en er zijn er vast meer
De trouwe vazal van Poetin: Miskendtalent.
 
Ben heel benieuwd wanneer jij het via een ghostwriter in de boekwinkels weet te leggen, vermoedt dat John de Mol er wel een musical van weet te maken, heb al wat ideetjes voor de titel:
- de Tirzahdossiers
- Joop M. is God en RTTB zijn apostel
en er zijn er vast meer
Als een Munsterman met de stille trom vertrokken.
Oh, wacht, hij was het zelf! :ROFL:
Hij was het inderdaad zelf. :sneaky: Joop M. waande zich God maar is RTTB.
Rotten To The Bone. :cautious:
 
Hoe klote de tijd ook is, ik zie deze speelronde wel een voordeel in dit vroege tijdstip.
 
Ik ook; zo kan ik tenminste wél van mijn avondeten genieten.
Nou, doel meer op het mogelijke weer. De kou + sneeuw. Mogelijk uitstellen van wedstrijden in een al druk programma enzo. Nadeel is dat wij wel spelen en onze bekeropponent van woensdag mogelijk niet.
 
Ik ook; zo kan ik tenminste wél van mijn avondeten genieten.
Dat hoop ik voor je. Dan wel een goede uitslag nodig.....
Nou, doel meer op het mogelijke weer. De kou + sneeuw. Mogelijk uitstellen van wedstrijden in een al druk programma enzo. Nadeel is dat wij wel spelen en onze bekeropponent van woensdag mogelijk niet.
Goed argument. De wedstrijd kan maar gespeeld zijn.
 
Man, wat moet ik zondag dan doen...... Sneeuwballen gooien, maar daarna?
Bier drinken, erwtensoep maken. Gamen, lezen, spelletje doen.
Goed gesprek met de kinderen houden, n dutje, of twee dutjes. zoomen met oma zodat de ramen niet open hoeven voor ventilatie.
Bestel een modelbouwpakket, ga ministecken, koop een puzzel, koop verf en ontdek de Bob Ross in jezelf.
Bestel een gitaar en vraag les bij Weltmeister, oefen je in het grunten en zoek een death metal band waar je bij kan. Doe een cursus corpse-paint zodat je na de lockdown black-metal bands kan helpen.
Maak de Eifeltoren van klei, of de Big Ben van lucifers.

Of hang gewoon een dagje op de bank, ook dat kan geen kwaad.
 
Bier drinken, erwtensoep maken. Gamen, lezen, spelletje doen.
Goed gesprek met de kinderen houden, n dutje, of twee dutjes. zoomen met oma zodat de ramen niet open hoeven voor ventilatie.
Bestel een modelbouwpakket, ga ministecken, koop een puzzel, koop verf en ontdek de Bob Ross in jezelf.
Bestel een gitaar en vraag les bij Weltmeister, oefen je in het grunten en zoek een death metal band waar je bij kan. Doe een cursus corpse-paint zodat je na de lockdown black-metal bands kan helpen.
Maak de Eifeltoren van klei, of de Big Ben van lucifers.

Of hang gewoon een dagje op de bank, ook dat kan geen kwaad.

Lekker lego bouwen, doe ik ook. AFOL 4-ever :grin:
 
Nou, doel meer op het mogelijke weer. De kou + sneeuw. Mogelijk uitstellen van wedstrijden in een al druk programma enzo. Nadeel is dat wij wel spelen en onze bekeropponent van woensdag mogelijk niet.
Het ziet er naar uit dat de sneeuw vooral in het noorden midden en oosten gaat vallen. In het zuiden vooral regen. Maar weervoorspellingen mag je sowieso met een flinke korrel zout nemen. Er werd hier in het zuiden wekenlang sneeuw voorspeld maar er viel geen vlokje.
 
En 2x Max volledig uit positie, 2x Dumfries volledig uit positie en Rosario met weer een prachtige uitverdedigende actie door het midden en niemand die ingrijpt bij deze voorbeelden; heb je zomaar 5 tegengoals te pakken.:maniac:
Ok.. ik ga het voor het positieve scenario..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan