PSV - FC Twente | Zaterdag 6 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
En, wat zijn de nieuwe blessures van deze week ? Wie heeft er op de training een enkelband gescheurd na een bloedfanatiek 3 tegen 3 partijtje ?
 
Deze zullen ze wel winnen met 4-0 om tegen Ajax weer met 3-0 te verliezen
4-0 lijkt me enigszins optimistisch, als we al winnen zal het 2-1 zijn, puntverlies ligt meer voor de hand. Het team zal nu wel teveel gerust hebben en daardoor lamlendig, alhoewel Dumfries niet zal weten waar het aan ligt, maar het mag niet meer gebeuren en de titel is nu wel ver weg enzo. De uitslag tegenn ajax heb je aardig goed volgens mij.
 
4-0 lijkt me enigszins optimistisch, als we al winnen zal het 2-1 zijn, puntverlies ligt meer voor de hand. Het team zal nu wel teveel gerust hebben en daardoor lamlendig, alhoewel Dumfries niet zal weten waar het aan ligt, maar het mag niet meer gebeuren en de titel is nu wel ver weg enzo. De uitslag tegenn ajax heb je aardig goed volgens mij.
"We begonnen te slap, dat mag niet gebeuren"
"Dit was PSV onwaardig, het moet beter"
"We moeten allemaal eens goed in de spiegel kijken"
"We missen een hoop spelers, maar dat mag geen excuus zijn"
"Als je ons op de training ziet dan gaan we er allemaal 100% voor"
En de nieuwe:
"We hebben al 6 dagen niet gespeeld, we missen wedstrijdritme"

Ik kan voor geen meter voetballen, maar die interviews na afloop zou ik geweldig doen.
 
"We begonnen te slap, dat mag niet gebeuren"
"Dit was PSV onwaardig, het moet beter"
"We moeten allemaal eens goed in de spiegel kijken"
"We missen een hoop spelers, maar dat mag geen excuus zijn"
"Als je ons op de training ziet dan gaan we er allemaal 100% voor"
En de nieuwe:
"We hebben al 6 dagen niet gespeeld, we missen wedstrijdritme"

Ik kan voor geen meter voetballen, maar die interviews na afloop zou ik geweldig doen.
#teamopendeuren
 
"We begonnen te slap, dat mag niet gebeuren"
"Dit was PSV onwaardig, het moet beter"
"We moeten allemaal eens goed in de spiegel kijken"
"We missen een hoop spelers, maar dat mag geen excuus zijn"
"Als je ons op de training ziet dan gaan we er allemaal 100% voor"
En de nieuwe:
"We hebben al 6 dagen niet gespeeld, we missen wedstrijdritme"

Ik kan voor geen meter voetballen, maar die interviews na afloop zou ik geweldig doen.
Ik denk dat je even met John moet praten, je past prima in t profiel.
 

Tsja..

Ik weet niet meer wie schreef dat we heel blij moeten zijn met Götze, maar dat gaat niet echt op nu.. Wat hebben we eraan als we niet op hem kunnen bouwen? En het is niet alsof hij zoveel heeft gebracht.. Ja, toen hij speelde was het spel op momenten mooier, maar nog steeds was het moeizaam en verloren we onnodige wedstrijden. Dan had ik liever iemand met de helft van zijn kwaliteit maar waar we wel elke wedstrijd op kunnen rekenen..
 
Is die Danilo nog steeds afwezig...??? Zo ja, dan maakt PSV aanzienlijk meer kans op de 3 punten....
 
Tegen twente moet het nog wel lukken zonder Gakpo en Götze. Hoop dat Gakpo er weer bij is tegen Ajax.
Wat is de status met betrekking tot Madueke?
 
Tsja..

Ik weet niet meer wie schreef dat we heel blij moeten zijn met Götze, maar dat gaat niet echt op nu.. Wat hebben we eraan als we niet op hem kunnen bouwen? En het is niet alsof hij zoveel heeft gebracht.. Ja, toen hij speelde was het spel op momenten mooier, maar nog steeds was het moeizaam en verloren we onnodige wedstrijden.
Nou, zoals Ralf Edström al zei, voor het aanzien van de club blijft het een uitstekende aankoop, net als Robben dat geweest zou zijn vorig seizoen. Het is een aansprekende naam, en het kan er voor zorgen dat andere spelers daardoor PSV ook wel interessant gaan vinden. Maar als voetballer heb je er vrij weinig aan zo inderdaad. Blijft vaag voor mij, want toen hij hier binnenkwam leek hij verrassend genoeg redelijk fit, en speelde toch veel wedstrijden. Ineens was hij er niet bij en inmiddels al zeer lang niet, terwijl er eigenlijk niks naar buiten komt waarom of wat er aan de hand is. Dat maakt het voor mij extra irritant.
 
Nou, zoals Ralf Edström al zei, voor het aanzien van de club blijft het een uitstekende aankoop, net als Robben dat geweest zou zijn vorig seizoen. Het is een aansprekende naam, en het kan er voor zorgen dat andere spelers daardoor PSV ook wel interessant gaan vinden. Maar als voetballer heb je er vrij weinig aan zo inderdaad. Blijft vaag voor mij, want toen hij hier binnenkwam leek hij verrassend genoeg redelijk fit, en speelde toch veel wedstrijden. Ineens was hij er niet bij en inmiddels al zeer lang niet, terwijl er eigenlijk niks naar buiten komt waarom of wat er aan de hand is. Dat maakt het voor mij extra irritant.
Hoor net wel Rik Elfrink bij VI zeggen dat het waarschijnlijk een liesblessure is.

Liesblessure kan een aantal weken duren, is gewoon zonde dat er zoveel wedstrijden zijn geweest in de afgelopen weken. Hij is nu 5? weken geblesseerd, wat vrij normaal is bij zo’n blessure.
 
Hoor net wel Rik Elfrink bij VI zeggen dat het waarschijnlijk een liesblessure is.

Liesblessure kan een aantal weken duren, is gewoon zonde dat er zoveel wedstrijden zijn geweest in de afgelopen weken. Hij is nu 5? weken geblesseerd, wat vrij normaal is bij zo’n blessure.
en vooral net in de weken waarin een speler als hij het hardste nodig was.
 
van Ginkel kan dus spelen? Of zijn onze routiniers aankopen een mis peer van JDJ en heeft hij kreupele paarden gekocht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan