PSV - FC Twente | Zaterdag 30 oktober | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wie zegt dat die woorden wijs zijn, en waarom neem je ze als uitgangspunt? :unsure:
Omdat hij ziet hoe scheef gegroeid de budgetten nu ook in de Eredivisie zijn, vind ik zijn uitspraken erg verstandig.
Geld regeert de voetbalwereld zoals m.i. overal te zien is.

Buitenspelgoal; natuurlijk moet PSV de handdoek niet in de ring gooien. Waar zeg ik dat? Nergens.
En ik ga zelfs nog kijken zo zei ik naar ons PSV als ze 3e klas onderbond spelen.
Dat is zelfs lager dan de Conference League , toch?

Alleen zal de titel hooguit eens in veel seizoenen behaald kunnen worden.
Aldus Arnold Bruggink, ik zei de gek en waarschijnlijk op den duur vele anderen.
Of gelooft men hier en daar nog dat wij ook binnenkort 228 miljoen ( bron; Mentos ) op onze rekening hebben staan???

En nu op naar een zege op Twente morgen. :)
 
Afgaande op de woorden van Schmidt, mogen we morgen tegen Twente heel veel spektakel verwachten. De afgelopen dagen heeft Schmidt namelijk de afgang tegen Ajax grondig geanalyseerd samen met de spelersgroep, alle fouten zijn besproken, en de spelers zijn getergd om te laten zien dat ze wel degelijk kunnen voetballen en ook met ruime cijfers kunnen winnen. Kortom, ik ben benieuwd of trainer en selectie morgen niet alleen hun tanden zullen laten zien, maar ook daadwerkelijk een handvol doelpunten gaan maken tegen Twente. Of was dit weer een verkooppraatje van Schmidt en valt zijn interview onder de noemer "veel geschreeuw maar weinig wol" ? We gaan het morgen zien...🤔🤨😏⚽
Schmidt heeft ook niet zoveel krediet meer, dus links of rechtsom moet er een serie worden neergezet. Die is ff op het matje geroepen.. dat is duidelijk
 
Nou, over een paar uur weer richting Eindhoven. Toch wel weer zin in. Maar heb geen vertrouwen in dit elftal meer. Bij een achterstand breekt de pleuris uit denk ik
 
Nou, over een paar uur weer richting Eindhoven. Toch wel weer zin in. Maar heb geen vertrouwen in dit elftal meer. Bij een achterstand breekt de pleuris uit denk ik

Het wordt ook een beetje een self-fulfilling prophecy. Net als onder Van Bommel, waar op een gegeven moment ook bijna elk schot van de tegenstander een goal was, hoe slecht die tegenstander ook was. Team begint zenuwachtig aan de wedstrijd, tegenstander weet dit en klapt erop, tegenstander scoort waarschijnlijk snel en zakt dan in. En dan kun je weer 60+ minuten kijken naar PSV die probeert er doorheen te komen en kansen mist. Uiteindelijk wordt het dan nog een gelijkspel... of niet. Een ruime overwinning zit er hoe dan ook niet in, of het moet toevallig zoals tegen PEC nog op het einde tot stand komen als de tegenstander uitgeblust is.
 
Ben benieuwd of ik het nog kan opbrengen om te kijken. Dit seizoen is tot nog toe een complete desillusie.
 
Ben benieuwd of Schmidt Bakayoko en Sealy bij de selectie heeft gehaald vandaag, of is al bekend wie er bij zit?

Doen het beide goed bij Jong PSV. Opties op de zijkanten zijn al niet denderend, waarom dan niet iig al dat soort jongens een kans geven. Als Bruma weer eens over elke grasspriet struikelt, wel handig dat je dan nog extra opties hebt.
 
Of gelooft men hier en daar nog dat wij ook binnenkort 228 miljoen ( bron; Mentos ) op onze rekening hebben staan???
Je hebt mijn punt dat ik probeerde te maken echt met recordafstand gemist. Ik ga niet eens meer moeite doen.
 
Al dat negatieve gedoe hier…ik snap het best en herken mezelf er ook grotendeels in…maar een thuiswedstrijd tegen Twente, kom op man…nu horen we de kater(s) van afgelopen week met gemak weg te spoelen!! Een ruime overwinning, ik heb er vertrouwen in en ga er weer goed voor zitten…letsgoooo😎
 
Al dat negatieve gedoe hier…ik snap het best en herken mezelf er ook grotendeels in…maar een thuiswedstrijd tegen Twente, kom op man…nu horen we de kater(s) van afgelopen week met gemak weg te spoelen!! Een ruime overwinning, ik heb er vertrouwen in en ga er weer goed voor zitten…letsgoooo😎
We hebben tegen mindere teams ruk gepresteerd. Spare me your misplaced optimism.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan