PSV - FC Twente | Zaterdag 30 oktober | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vorige week begonnen we nog zo tegen Ajax..
Klopt. Dat was een uitzondering.
Veel mensen zijn dan zelf nog bezig met sport waaronder voetbal. Vanaf 18:45 handiger. Of gewoon lekker zondag middag 14:30 ideaal.
Tsja. Je kan niet met iedereen rekening houden. Mijn wedstrijden zijn altijd op zaterdagavond. Dit paste mij prima. Zelf sporten en andere hobby’s gaan vaak slecht samen.
 
Het meest positieve van gisteren vond ik dat we met een balaberde eerste helft eindelijk weer eens efficiënt waren! 2 kansen 2 goals
 
een 6,5 is toch goed? Ik had altijd een hekel aan die strebertjes die met negens op het rapport rondliepen. En toch heb ik ook mijn diploma :cool:
We hebben het nu over PSV. Het niveau wat we moeten nastreven is een 9. En dan maar hopen dat je uiteindelijk een 7-8 haalt. Als je altijd maar leert voor een 5,5, dan kan het dubbeltje vaker wel dan niet op een 5 of 4,5 vallen. En dat zien we ook bij PSV. Als je tevreden toe kijkt, kan het doorslaan naar gelatenheid. En dan ga je zeggen: ach, een PSV’er ben je niet voor je lol.
 
Blij dat Romero gisteren minuten mocht maken. Viel zelfverzekerd in en trok direct een aantal kansen naar zich toe en dat in een minuut of 6/7/8. Die bal die hij op de paal schoot, kijk eens terug voor de gein hoe goed hij uitzakt om zich vrij te maken.

Die jongen heeft gewoon iets. Mits fit is dit echt de beste spits die we hebben. Jammer dat hij rotte knieën heeft want dit was er echt 1tje geworden.
 
Blij dat Romero gisteren minuten mocht maken. Viel zelfverzekerd in en trok direct een aantal kansen naar zich toe en dat in een minuut of 6/7/8. Die bal die hij op de paal schoot, kijk eens terug voor de gein hoe goed hij uitzakt om zich vrij te maken.

Die jongen heeft gewoon iets. Mits fit is dit echt de beste spits die we hebben. Jammer dat hij rotte knieën heeft want dit was er echt 1tje geworden.
Ja Romero tikt echt de boxjes aan van een complete spits. Hij is technisch aardig (niet perfect maar beter dan bijv een zahavi), redelijk snel, goed postuur en een afmaker instinct.

Helaas te blessure gevoelig. Daarom zie ik hem nog steeds als een bonus speler. Lukt het dan kunnen de vlaggen uit. Lukt het niet dan jammer maar daar hadden we rekening mee moeten.

Wel top dat hij minuten maakt. Volgensmij is Schmidt stiekem wel fan van de speler. Ik zie soms supporters roepen dat hij eerder had moeten invallen. Maar daar ben ik het mee oneens. Laten we voorzichtig het wedstrijd ritme opbouwen. Laatst had hij weer een lichte blessure. Hopelijk verrast Romero ons nog.
 
Tot aan de tweede helft ging het gewoon de kant van een gelijkspelletje op, of zelfs een nederlaag. Nu is het een keertje goed gevallen en scoort PSV wel, maar ik blijf erbij dat het vooraf een realistische voorspelling was. Onze verdediging oogt nog steeds erg kwetsbaar en hoe je het ook wendt of keert kregen we toch weer 2 doelpunten tegen in eigen huis van een team uit de middenmoot. Aan PSV om te bewijzen dat we een serie kunnen neerzetten en dit geen positief ''incident'' was.

Ik heb het niet eens gezien joh. Jouw post was de eerste die ik tegenkwam. :grin:
 
PSV 19 goals tegen
GAE 19 goals tegen
PEC 20 goals tegen
Cambuur 25 goals tegen

Top 4 met meeste tegen goals en de nummer 2 staat erbij. Dit moet toch wel een wake up call zijn dat er een andere keeper/verdediging moet komen. 19 is echt te veel.
De enige remedie van PSV uit zal zijn dat ze andere ploegen nog meer tegendoelpunten geven. Ut rammelt zeg. :rolleyes:
 
Ik vond het wel een vermakelijke wedstrijd. Veel leuke dingen gezien van spelers waarvan je het niet veracht. Helaas ook dingen gezien die continue gebeuren.

Toch zou ik het op één of andere manier niet erg vinden om met 100 tegengoals kampioen te worden...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan