PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
We zijn geen sociale werkplaats maar voor Nilis moet altijd plek vrij gemaakt worden in wat voor functie dan ook. Verkloot hij zijn leven weer dan help je hem of laat hem even los om hem daarna weer binnen te halen. Nilis heeft een vaste plek in de PSV all time 11.
Ooh Fritsje Philips,
Lucie Nilis,
Romarioooo,
Coen Dillen, Willy, Cocu, Van Nistelrooij,
Van Raaij en Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
 
We zijn geen sociale werkplaats maar voor Nilis moet altijd plek vrij gemaakt worden in wat voor functie dan ook. Verkloot hij zijn leven weer dan help je hem of laat hem even los om hem daarna weer binnen te halen. Nilis heeft een vaste plek in de PSV all time 11.
Die kun je gewoon als spitsen trainer de hele week op de herdgang neerzetten, van het eerste tot de onderbouw! Held
 
Waar ik vannacht nog aan dacht; ik hoop niet dat er nog besmette spelers bij Midtylland waren, gezien de besmettingsgolf die daar in de selectie rondgaat.
Dat zou de boel toch weer in het honderd kunnen laten lopen, vroeg in het seizoen.
Dat dacht ik ook inderdaad. Zou het meteen weer op een valse start gaan lijken ..
 
Waar ik vannacht nog aan dacht; ik hoop niet dat er nog besmette spelers bij Midtylland waren, gezien de besmettingsgolf die daar in de selectie rondgaat.
Dat zou de boel toch weer in het honderd kunnen laten lopen, vroeg in het seizoen.
Zijn onze spelers niet gevaccineerd dan?
 
Zijn onze spelers niet gevaccineerd dan?
Ik heb niet gelezen dat ze voorrang kregen. Sommigen wel die met hun land op pad gingen. Gezien de leeftijden zijn ze wel aan de beurt nu, maar zijn ze zeker nog niet allemaal 2x geweest + 2 weken.

Plus het feit dat er kans is dat er een paar antivaxxers tussen lopen. Je weet het niet.
 
Ik heb niet gelezen dat ze voorrang kregen. Sommigen wel die met hun land op pad gingen. Gezien de leeftijden zijn ze wel aan de beurt nu, maar zijn ze zeker nog niet allemaal 2x geweest + 2 weken.

Plus het feit dat er kans is dat er een paar antivaxxers tussen lopen. Je weet het niet.
zo erg als vorig seizoen kan het toch niet meer worden denk ik dan. Laat het kwartje maar eens onze kant opvallen. Vorig seizoen genoeg pech gehad...
 
Volgens mij wel, maar dat wil niet zeggen dat ze niet positief kunnen testen. En zodra dat gebeurt moeten ze gewoon in quarantaine.
Dat is toch minder erg dan er langdurig uitliggen omdat je besmet bent. Rosario bijvoorbeeld hebben we best een tijd moeten missen dacht ik? Quarantaine is maar een dag of 5 tegenwoordig?
 
Ik heb niet gelezen dat ze voorrang kregen. Sommigen wel die met hun land op pad gingen. Gezien de leeftijden zijn ze wel aan de beurt nu, maar zijn ze zeker nog niet allemaal 2x geweest + 2 weken.

Plus het feit dat er kans is dat er een paar antivaxxers tussen lopen. Je weet het niet.
Paar hebben ook al Corona gehad, dus een prik zou in principe genoeg moeten zijn voor sommigen
 
Op dag 6, zo vertelde de dame van de hulplijn van Min BuZa mij
Omdat de spelers telkens getest worden, moet de besmetting echt voorbij zijn. Voor de gewone sterveling geldt dat je na 5 dagen en zonder symptomen weer vrij komt.
 
Waar ik vannacht nog aan dacht; ik hoop niet dat er nog besmette spelers bij Midtylland waren, gezien de besmettingsgolf die daar in de selectie rondgaat.
Dat zou de boel toch weer in het honderd kunnen laten lopen, vroeg in het seizoen.
Die zullen toch wel getest zijn voor de wedstrijd. En PSV spelers hebben hun vaccinaties volledig gehad mag ik hopen.
 
Er is altijd een kans dat je negatief test, maar achteraf toch al besmet bleek te zijn.
Ja die kans is zeer klein.
Als we bang moeten zijn dat ze tijdens de wedstrijd besmet raken van de tegenstander is het einde wel een beetje zoek. ;) Ik zou er niet wakker van liggen. :sleep:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan