PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

DrJ

Routinier
Laten staan is natuurlijk ook prima, of Boscagli toch weer 'gewoon' voor Obispo.
Wat ik vooral bedoel: volgens mij is er weer ee selectie aan het ontstaan waar meer mogelijkheden mee zijn dan alleen een basiself neerzetten. Alleen op de (links)back positie is het nog wat mager...
Ik heb wel vertrouwen in Oppegard als vervanger voor Max. Daar zou ik niet nog iemand voor halen.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Laten staan is natuurlijk ook prima, of Boscagli toch weer 'gewoon' voor Obispo.
Wat ik vooral bedoel: volgens mij is er weer ee selectie aan het ontstaan waar meer mogelijkheden mee zijn dan alleen een basiself neerzetten. Alleen op de (links)back positie is het nog wat mager...
Rechts ook. Teze heeft laten zien geen back te zijn.

DrJ

Routinier
Ook wel zonde dat een speler als Propper op de bank zit. Maar het loopt echt lekker op het moment
Dat is vooralsnog de 1e wissel. Er hoeft maar 1 geblesseerd te raken op 't middenveld en hij is de 1e die basis staat.

PerfectPSV

Aanvoerder
Dat is vooralsnog de 1e wissel. Er hoeft maar 1 geblesseerd te raken op 't middenveld en hij is de 1e die basis staat.
Daarbij komen er genoeg kansen als we Gotze of van Ginkel rust willen gunnen in de competitie. Propper gaat echt zijn wedstrijden wel krijgen, net als Teze, Vertessen en Obispo.

Penalty

Internationale Legende
CODY !!!!!

E75EAR8WUAM1cBV

:D

Buitenspelgoal

International
Ook wel zonde dat een speler als Propper op de bank zit. Maar het loopt echt lekker op het moment

Het schema gaat nog druk worden als de competitie straks weer begint. Komt goed. Je hebt meer kwaliteitsspelers nodig dan de 11 die je normaliter opstelt.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ik heb genoten van de wedstrijd; lang geleden dat ik dat heb kunnen zeggen. Jammer dat er niet meer gescoord werd in de tweede helft, maar ze bleven wel gaan. Max vond ik vandaag prima, ook in verdedigend opzicht; Mwene vond ik als enige ondermaats, maar hij zakt ook weer niet door een ondergrens. Teze hoort in het centrum.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan