PSV - FC Groningen | Zaterdag 28 augustus | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Begin jaren 2000 woonde ik elders en had ik op de een of andere manier alleen teletekst. PSV viel op door de extreem korte namen:
Cocu, Bouma, Park, Lee, Vogel, Ooijer, Gomes, Alex en dan vergeet ik er nog een paar.

Des te korter de achternaam, des te beter is PSV. Gewoon een feit.

Daar moet JdJ nog even aan werken komende dagen, want we zitten bijna weer in zo’n flow:
Götze, Teze, Max, Gakpo. In ieder geval Mvogo op doel ipv Drommel.
Dan spelen Rigo en Doan ineens.
 
Was Gakpo tijdens t EK niet 1 van de snelste spelers?
2e plek zelfs, als ik me goed herinner.
Nee klopt maar dat zegt eigenlijk niet zoveel. Hij heeft pakweg 2 invalbeurten gehad… Hoe kan je nou zeggen dat hij de snelste was? Hij is ook niet traag of zo maar het is geen Madueke of Malen. Misschien is hij wel goed in een twee spitsen systeem. Maar ik zou hem gewoon een paar keer daar neerzetten zoals Ten Hag dat doet met Tadic.
 
Begin jaren 2000 woonde ik elders en had ik op de een of andere manier alleen teletekst. PSV viel op door de extreem korte namen:
Cocu, Bouma, Park, Lee, Vogel, Ooijer, Gomes, Alex en dan vergeet ik er nog een paar.

Des te korter de achternaam, des te beter is PSV. Gewoon een feit.

Daar moet JdJ nog even aan werken komende dagen, want we zitten bijna weer in zo’n flow:
Götze, Teze, Max, Gakpo. In ieder geval Mvogo op doel ipv Drommel.
Toch bijzonder dat Jan Vennegoor of Hesselink 6 prijzen heeft gepakt met PSV :)
 
Ik had op basis van zijn eerste halfjaar Max al toegevoegd aan het rijtje Arias, Angelino en Rodriguez, maar de afgelopen 6-7 maanden vind ik Max enorm tegenvallen en ook de handvol wedstrijden van dit seizoen vind ik hem tot nu toe erg matig spelen: acties lukken niet, verdedigend net een voldoende en aanvallend geen dreiging en geen voorzetten vanaf de zijkant. En zelfs zijn corners en vrijetrappen zijn dit seizoen erg slecht. Maar ja, welke back-up hebben we nu voor Max...??
 
Cody. Als je nou ook nog eens oog krijgt voor je medespelers, word je een grote. Nu word je net zo voorspelbaar en dus verdedigbaar als Madueke.
 
Teze blijft wel gewoon op het veld gelukkig. Madueke, hoewel ik begrijp dat hij niet genoeg brengt, had ik gelaten. Had gewoon zahavi gewisseld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan