PSV - FC Groningen | Zaterdag 26 januari | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat zal die Higler zuur in de auto naar huis zijn ?
Nouja 3 punten en morgen maar eens de ellende weg lachen met hoe feyenoord op z'n rug ligt
 
3 punten in de tas. Afwachten hoe t met Lozano os en morgwn met de beentjes omhoog naar de concurrentie kijken.
 
Geweldige klotewedstrijd. Wat is PSV aan het doen. Nooit meer naar een warm land om te overwinteren, gewoon op de Herdgang blijven, want ze maken er al twee wedstrijden niets van.
 
Tering wat een spanning. Ik ben heel erg blij met deze moeizame overwinning. Het werd een vechtpot waarin het hard tegen hard ging. Soms moet je wat geluk hebben dat zo'n bal van Groningen er dan niet ingaat, maar bijna al die kansen werden door wat klutsballen veroorzaakt. Dan krijg je natuurlijk een eindfase waarin het pompen of verzuipen wordt voor Groningen en kan hij een keer goed vallen. Gelukkig is dat niet gebeurd.
 
Wat een kutploeg dat Groningen. Dikke overtredingen mogen maken van Higler. Het voetbal gaat zo wel kapot. Scheidsrechters zijn er toch om alles in het gareel te laten lopen m.b.t. een voetbalwedstrijd. Het lijkt zo langzamerhand op een rugby wedstrijd. Dank Scheids.
 
1e helft was gewoon goed . Was jammer dat we zo'n kutgoal tegen kregen en dat Padt de wedstrijd van zijn leven speelde. 2e helft weer Padt met reddingen en kreeg PSV angst in de benen... en dat moet er echt uit.
 
Nou nou nou 3 punten zijn binnen zullen we maar zeggen. Maar waar sloeg dit in hemelsnaam op. Tuurlijk pakt padt een paar geweldige ballen is die goal van Groningen een lucky maar dat je als supporter in de 96 minuut met samengeknepen billetjes zit mag toch niet gebeuren. Ik vond vandaag onze verdediging met uitzondering van Angelino slecht. Te vaak was de afvallen de bal voor Groningen en konden ze de ruimtes achter onze verdediging opzoeken. Scheids was ook drama vandaag, Als dat geen elleboog is weet ik het ook niet meer. Daarnaast waren ze in tegenstelling tot vorige week nu ineens heel consequent met de extra blessuretijd.
Hopelijk zien we volgende week een beter PSV. En voor morgen, Hup Feyenoord!
 
Toch vreemd, de eerste helft was gewoon prima en er leek niets aan de hand. Het enige punt van kritiek is dat we het overwicht niet om kunnen zetten in doelpunten. Dan krijg je letterljk uit het niets een hele rare goal tegen en dan stort het in de tweede helft compleet in. En de trainer zit er bij en kijkt er naar.

Ik hou echt mn hart vast voor de uit wedstrijden tegen Utreg, Heerenveen, Vitesse, AZ en ajax. Als we zo spelen halen we 0 uit 5. Ben benieuwd hoe Mark dit aan gaat pakken
 
En trouwens, elleboogstoten in de zestien uitdelen, mag dus tegenwoordig? Lozano kreeg voor minder, 4 wedstrijden schorsing. En 6 minuten blessuretijd, maar Higler doet er nog een minuutje extra bij, in de hoop dat Groningen nog de 2-2 maakt.

Blijkbaar moet Ajax kampioen worden op deze manier.
 
Nou..

- heel gemakkelijk naar 2-0
- dan een bespottelijke carambool van een tegengoal
- superreddingen van de keeper aan de andere kant
- hard spel tegen
- sterspeler die uitvalt
- nog eens gered door de lat

Al met al had Groningen ab-so-luut nergens recht op.

Maar ben ik heel erg blij met die drie punten. Dit zijn de moeilijke wedstrijden van het jaar die er tussen zitten!
 
Nou..

- heel gemakkelijk naar 2-0
- dan een bespottelijke carambool van een tegengoal
- superreddingen van de keeper aan de andere kant
- hard spel tegen
- sterspeler die uitvalt
- nog eens gered door de lat

Al met al had Groningen ab-so-luut nergens recht op.

Maar ben ik heel erg blij met die drie punten. Dit zijn de moeilijke wedstrijden van het jaar die er tussen zitten!
Net zoals Emmen vorige week. Daar geloof ik dus niet in. We spelen niet 2 wedstrijden achteraf elkaar ‘die er tussen zitten’ nee, er is iets mis met dit elftal. Volgens mij, de onmacht om overwicht om te zetten in doelpunten
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan