PSV - FC Groningen | Woensdag 25 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Owja joh, gaan we onze spits weer op 10 zetten :lmao:
Je hebt net een speler voor 7 miljoen gehaald die op 10 kan voetballen, die zal dat echt wel aankunnen tegen zijn oude club

In het veld wisselen ze vaak van positie, dus het maakt niet uit. Of zoiets zag ik voorbijkomen afgelopen weekend. Onnavolgbaar is het in ieder geval. Misschien juist Van Bommels tactiek.
 
In het veld wisselen ze vaak van positie, dus het maakt niet uit. Of zoiets zag ik voorbijkomen afgelopen weekend. Onnavolgbaar is het in ieder geval. Misschien juist Van Bommels tactiek.
Doorlopend de hele boel op z'n kop gooien, blind poppetjes neerzetten en het dan tactiek noemen. Zo kun je ons ook toptrainer maken.
 
Doorlopend de hele boel op z'n kop gooien, blind poppetjes neerzetten en het dan tactiek noemen. Zo kun je ons ook toptrainer maken.

Pak jij je trainingspak alvast in, haal ik je zo op met de auto. Ik denk dat we al met al met zo'n twee uurtjes op de Herdgang kunnen staan.
 
Zou Guti niet weer fit zijn? Ik denk 'gewoon' weer:

Zoet
Dumfries Baumgartl Viergever Boscagli
Rosario Ihattaren Gutiérrez
Bergwijn Malen Bruma​

En dan eventueel met Doan starten als Ihattaren rust nodig heeft, maar ik zie dat niet gebeuren met van Bommel. Dan zal waarschijnlijk eerder Gakpo starten.
Ook zou ik met Guti en Hendrix spelen in plaats van Rosario, maar dat gaat ook niet gebeuren.
Afellay en Thomas ben ik ook wel benieuwd naar, maar heb geen zicht op hoe ver zij al zijn.
 
Zou een reguliere overwinning moeten worden. Zou ook fijn zijn met Zwolle en Rosenborg uit als volgende wedstrijden.
 
Aardig wat rotatie en nog steeds geen Guti, hopelijk gaat dat goed. Herr Schwaab voor Baumgartl, dus voor even weer het CV duo van vorig jaar in ere hersteld.
 
Jammer ik had graag Schwaab naast Baumgartl gezien ipv van hem.
Ik ben ook benieuwd naar Doan, hopelijk kan hij schitteren tegen zn oude ploeg.
Ik heb er wel zin in, forza PSV
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan