PSV - FC Groningen | Woensdag 25 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zou wel wat zijn als iedereen neutraal zou zijn. 1 keer naar Ajax voor een mooie aanval, de week erna naar PSV voor een perfect uitgevoerde counter, dan een keer naar Feyenoord als je een klote dag wilt. Net als de ene week naar Scheveningen en de andere week naar de efteling. :)

:clap2:
 
Nooit!! :SC: voor altijd!
7Gzj.gif
 
Verheug me op de eerste speelminuten voor Thomas en Afellay. Geen idee of het morgen al zover is, maar blijkbaar zijn ze er dichtbij. Het middenveld is misschien wel de zwakste linie van PSV momenteel, dus twee versterkingen zijn meer dan welkom.
 
Ik hoop dat Rosario nu eindelijk eens mag banken. Dan kan je met een lekker aanvallend middenveld er over heen klappen. Gewoon Doan op de plek van Rosario en Guti op de plek van Hendriks(mits fit). En dan kan het zomaar 6-0 worden.
Het middenveld zou dan Guti(indien fit)/Hendriks-Doan-Ihattaren

Het zou mooi zijn als Thomas zn debuut morgen mag maken.
 
Ik hoop dat Rosario nu eindelijk eens mag banken. Dan kan je met een lekker aanvallend middenveld er over heen klappen. Gewoon Doan op de plek van Rosario en Guti op de plek van Hendriks(mits fit). En dan kan het zomaar 6-0 worden.
Het middenveld zou dan Guti(indien fit)/Hendriks-Doan-Ihattaren

Het zou mooi zijn als Thomas zn debuut morgen mag maken.

Wel een heel hoog risico op dat je middenveld overlopen wordt. Mijn probleem met het PSV middenveld is niet zozeer dat we met Rosario of Hendrix specifiek spelen, maar dat we simpelweg geen goede controleur hebben. Een type Hendrix/Rosario is niet zo erg om te hebben, maar die moet dan wel doen waarvoor je hem opstelt: ballen veroveren, dominant zijn in duels en afgepakte ballen snel naar voren spelen.
 
Wel een heel hoog risico op dat je middenveld overlopen wordt. Mijn probleem met het PSV middenveld is niet zozeer dat we met Rosario of Hendrix specifiek spelen, maar dat we simpelweg geen goede controleur hebben. Een type Hendrix/Rosario is niet zo erg om te hebben, maar die moet dan wel doen waarvoor je hem opstelt: ballen veroveren, dominant zijn in duels en afgepakte ballen snel naar voren spelen.

Met afgepakte ballen snel naar voren spelen is De Jong beste middenvelder van Europa geworden. Het zou al heel wat zijn als ze niet elke bal terug naar de verdediging spelen.
 
Wel een heel hoog risico op dat je middenveld overlopen wordt. Mijn probleem met het PSV middenveld is niet zozeer dat we met Rosario of Hendrix specifiek spelen, maar dat we simpelweg geen goede controleur hebben. Een type Hendrix/Rosario is niet zo erg om te hebben, maar die moet dan wel doen waarvoor je hem opstelt: ballen veroveren, dominant zijn in duels en afgepakte ballen snel naar voren spelen.
Ik ben het met je eens hoor(het risico gedeelte). Maar Groningen Thuis kan ik me niet voor stellen dat je overlopen wordt. Daarin tegen moet Groningen het meer van het voetballen hebben(als ik me niet vergis). Wat dat betreft heb je een stofzuiger ook niet echt nodig, daarom opper ik deze suggestie. Meer voetbal op het middenveld, zodat je ze daar kan overklassen.
 
Van Bommel zegt dat Thomas en Ibi stappen zetten. Thomas grote en Ibi kleine. Wat een (aanvallende) middenvelders heeft PSV toch als iedereen fit is.

Met Ibi zal dat niet van lange duur zijn, of van mindere kwaliteit, afhankelijk hoe die herstelt na blessure #87
 
Met Ibi zal dat niet van lange duur zijn, of van mindere kwaliteit, afhankelijk hoe die herstelt na blessure #87
Vroeger had hij alles, snelheid, inzicht, techniek. Ik ben benieuwd wat er nog van over is. Gelukkig kost het ons vrijwel niets. Ik ben zelfs blij dat Thomas er bij komt. Het is ook weer concurrentie voor zo een Rosario of Hendrix en dat juich ik alleen maar toe.
 
Vroeger had hij alles, snelheid, inzicht, techniek. Ik ben benieuwd wat er nog van over is. Gelukkig kost het ons vrijwel niets. Ik ben zelfs blij dat Thomas er bij komt. Het is ook weer concurrentie voor zo een Rosario of Hendrix en dat juich ik alleen maar toe.

Gezien het bij Stoke al niet veel meer was en hij sindsdien amper nog gespeld heeft verwacht ik er eerlijk gezegd weinig van. Thomas verwacht ik meer van, hoewel geen wereldwonderen.
 
AD komt met onderstaande opstelling. Dat was - geloof ik - zoals de slotfase van afgelopen zondag?

5d8b17c1c0487-download.jpeg
 
Owja joh, gaan we onze spits weer op 10 zetten :lmao:
Je hebt net een speler voor 7 miljoen gehaald die op 10 kan voetballen, die zal dat echt wel aankunnen tegen zijn oude club
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan