PSV - FC Emmen | Zaterdag 20 oktober | Eindstand: 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben zeker wel eens in Emmen geweest (doorheen gereden), maar ken ook genoeg mensen die er bekend zijn.

Wat moet je ervan zeggen. Het is Drenthe. Geen reet aan dus.

Plus de Prairie hondjes in de dierentuin bijten dus het zijn wel viespeuken.
 
Ik heb altijd gedacht - misschien gehoopt - dat Drenthe niet echt bestaat.

Hij bestaat echt.

Def-Rhymz-Drenthe1-e1272815948702.jpg


;P
 
Is één van jullie ooit in Emmen geweest? Ik niet, maar iets zegt mij dat het grootste kwaad ter wereld daar is ontstaan. Het is een dorp met een inktzwarte rand - misschien een duister geheim, waarover de lokale bevolking zwijgt. Maar is mijn gevoel, hè? Ik kan ongelijk hebben.
Nou, mijn grootouders woonden daar, nu alleen nog mijn oma. Heb er vaak met veel plezier gelogeerd. Voor het ontstaan van het kwaad zou ik mijn pijlen richten op het gebied waar de Eufraat en Tigris ontspringen ;)
 
5-1. Het tegendoelpunt omdat Zoet een bal wil uittrappen, maar dit tegen het achterhoofd van Viergever doet waarbij de bal terugkomt. In een ultieme poging de bal nog uit het doel te halen komt Zoet met zijn hoofd tegen de doelpaal aan, waardoor Room de rest van de wedstrijd moet keepen. Gelukkig staat het op dat moment al 5-1.
 
Moeten we weer wachten vanwege verkapte oefen interlands. :unsure:

Naja. Aan de andere kant, ook best benieuwd waar Oranje staat tegen Duitsland en Belgie. Maar verder geen fan van interlandperiode nee. Geef mij maar lekker iedere weekend competitie voetbal.

En ohja Emmen thuis. Ajax won met 5-0 van deze klanten, moeten wij dat ook maar doen, misschien wel beter. Al lijkt me dat wat teveel gevraagd. Tis toch fftjes lastig voorbereiden, want iedereen keert pas op woensdag of donderdag(?) terug van interlandperiode. Met name Pereiro, Lozano en Guti zullen wel weer laat terug keren.
 
Dat is ook een mentaliteit dingetje: dat veel clubfans liever niet willen dat hun spelers voor Oranje spelen, omdat ze daarmee een risico lopen op blessures. Vroeger was het juist iets om trots op te zijn.

Enige 'maar' die ik erbij heb, is dat ik er op dit moment wel iets bij voor kan stellen: het Nederlands elftal is niet leuk. Het is een kleurloos elftal met een kleurloze coach werkzaam voor een kleurloze bond.
 
De info is weer bijgevoegd.

Van onderschatting kan geen spake zijn: "Alleen PSV (4) en Ajax (3) wonnen dit Eredivisie-seizoen meer uitwedstrijden dan FC Emmen (2)."

Wij zijn gewaarschuwd!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan