PSV - FC Emmen | Zaterdag 20 oktober | Eindstand: 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik verwacht een moeizame eerste helft met vlak voor rust de 1-0 en de tweede helft gaat het onze spelers makkelijker af om te scoren ik zeg ook 5-0 met 2 keer Luuk 2 keer Lozano en nog een doelpuntje van Malen op het einde van de wedstrijd
 
PSV presteert thuis altijd goed en met van Bommel aan het roer zal dit ook niet veranderen. Ik schat Emmen niet goed genoeg om ons in eigen huis af te kunnen troeven en verwacht dat er vele doelpunten zullen vallen na de openingstreffer. Ik ben altijd voorzichtig, maar hier ga ik toch uit van eem 6-0'etje.
 
PSV presteert thuis altijd goed en met van Bommel aan het roer zal dit ook niet veranderen. Ik schat Emmen niet goed genoeg om ons in eigen huis af te kunnen troeven en verwacht dat er vele doelpunten zullen vallen na de openingstreffer. Ik ben altijd voorzichtig, maar hier ga ik toch uit van eem 6-0'etje.

:unsure: De doelpunten die voor de openingstreffer vallen zullen wel afgekeurd worden. ;P
 
Het is alsof we wachten op meneer pastoor... Zachtjes fluisterend, braaf stil zttend, de hoofdjes gebogen in eerbied. De voorspelling van Pimmet is aanstaande.

Na alle berichtgeving over meneer pastoor blijf ik niet rustig wachten kan ik u beloven. Ik wil geen hechtingen.
 
Hier heb ik nou echt zin in. Doelpuntenfestijn. Werken aan doelsaldo. Heel fijn om weer naar PSV te kijken na een (overigens wel leuke) interlandperiode.
 
Is één van jullie ooit in Emmen geweest? Ik niet, maar iets zegt mij dat het grootste kwaad ter wereld daar is ontstaan. Het is een dorp met een inktzwarte rand - misschien een duister geheim, waarover de lokale bevolking zwijgt. Maar is mijn gevoel, hè? Ik kan ongelijk hebben.

Zeg! Ook Jan van Beveren woonde hier anders lange tijd met veel plezier hoor, evenals Jurgen Locadia, net als een kleine 108.000 andere mensen.
Jij bent in de war met Emmer-Compascuum denk ik, daar is het inderdaad niet helemaal pluis...:maniac:

Als seizoenskaarthouder van FC Emmen moet ik zeggen dat de Eredivisie hier enorm leeft, echt prachtig om mee te maken, leuke sfeer in het stadion(netje), de promotie was een prachtig feest en er zit ook best wel voetbal in het team hoor, maar morgen is het uiteraard zoveel mogelijk de schade zien te beperken. Als PSV gewoon hoge ballen de 16 in pompt weet onze piepjonge keeper niet wat ie moet doen, helemaal gesteund door een paar weifelende verdedigers voor z'n neus (Wie de 3-3 tegen Fortuna Sittard heeft gezien kan dat beamen...:cautious:) en dan wordt het prijskoppen voor Luuk de Jong. Ik denk 5-0, maar sluit een complete afslachting ook niet uit... FC Emmen is aan de grillen van PSV overgeleverd morgen. Beetje genade zou fijn zijn, amen (a)
 
Zeg! Ook Jan van Beveren woonde hier anders lange tijd met veel plezier hoor, evenals Jurgen Locadia, net als een kleine 108.000 andere mensen.
Jij bent in de war met Emmer-Compascuum denk ik, daar is het inderdaad niet helemaal pluis...:maniac:

Als seizoenskaarthouder van FC Emmen moet ik zeggen dat de Eredivisie hier enorm leeft, echt prachtig om mee te maken, leuke sfeer in het stadion(netje), de promotie was een prachtig feest en er zit ook best wel voetbal in het team hoor, maar morgen is het uiteraard zoveel mogelijk de schade zien te beperken. Als PSV gewoon hoge ballen de 16 in pompt weet onze piepjonge keeper niet wat ie moet doen, helemaal gesteund door een paar weifelende verdedigers voor z'n neus (Wie de 3-3 tegen Fortuna Sittard heeft gezien kan dat beamen...:cautious:) en dan wordt het prijskoppen voor Luuk de Jong. Ik denk 5-0, maar sluit een complete afslachting ook niet uit... FC Emmen is aan de grillen van PSV overgeleverd morgen. Beetje genade zou fijn zijn, amen (a)

Ik vind het verontrustend dat een vertegenwoordiger van het Kwaad dat Emmen heet, hier ruimte krijgt om de mensen op dit forum die wat zwakker van geest en wil zijn, te vergiftigen met verhalen dat het allemaal koek en ei is in dat dorp van Sodom en Gomorra. De mods zijn duidelijk even niet bij de les... ;)
 
Complete selectie, zwakke tegenstander, thuis duel. Dit moet minimaal 4-0 zijn. In uitzonderlijke gevallen een 2-1.Maar ik denk dat we met 5-0 gaan winnen. Lozano, Pereiro, Luuk, Guti en Bergwijn gaan scoren. Wat is jullie voorspelling?
 
Ik krijg een soms beetje het gevoel dat dit jaar PSV en Ajax 34 keer tegen elkaar spelen. Als de een met X doelpunten verschil wint, lijkt de ander er erg op gebrand een verschil van X+1 op de borden te zetten. Dat aan het eind van het seizoen twee titanen met 95+ punten elkaar aanstaren temidden een slagveld gevuld met aan stukken gereten subtoppers, middenmoters en degradatiekandidaten. Het toneelstukje van Lozano en Guti na hun eerste huzarenstukje zal profetisch blijken.

12-0.
 
Ben benieuwd of Guti toevallig een basisspeler word vanavond. Zit toch tijd bij de selectie. Je speelt op helft Emmen en thuiswedstrijd. Zo mooi moment zijn om hem 90 min aan de slag te zien. Hoewel, er geen reden is om te wisselen in het team van MvB want het gaat goed. Misschien dat er spelers wat pijntjes hebben na de interlandperiode, dat zou een reden kunnen zijn. Anders verwacht ik zelfde 11, weet ook niet wie ik zou inwisselen voor Guti eigenlijk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan