PSV - FC Emmen | Zaterdag 19 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
vEbqJSk.png
 
Laatst bewerkt:
De eerste thuiswedstrijd van het seizoen.

4-1.
 
Bam, knallen. Voorgaande edities werden geen doelpuntenfestijn, maar als VVV er al 5 inlegt dan moeten we gewoon alles op alles zetten om na ronde 2 1e te staan op doelsaldo!
 
Ik ben een van de gelukkige die naar het stadion mag! O ja dat niet juichen regeltje van de regering werkt prima! Iedereen hield zich eraan! En aanmoedigen.... het was muisstil in de stadions😂
 
Ik ben een van de gelukkige die naar het stadion mag! O ja dat niet juichen regeltje van de regering werkt prima! Iedereen hield zich eraan! En aanmoedigen.... het was muisstil in de stadions😂
Belachelijk dat spelers en trainers wel over elkaar mogen hangen en juichen in elkaars gezicht. Kunnen niet zeggen dat er geen voetballers met corona zijn die weer anderen kunnen besmetten. Dat overdreven geknuffel na afloop laat wel zien dat ze zich buiten de maatschappij plaatsen. Mij zal je dan ook niet in een stadion zien zolang het eenrichtingsverkeer is qua regelgeving.
 
In de roes van de wedstrijd van vandaag zeg ik 5-0!

Het zou hoe dan ook mooi zijn om weer eens een dikke overwinning mee te maken.
Tegen Groningen waren er dan toch nog periodes waarbij je dacht dat het toch nog mis kon gaan (mede door wellicht onzekerheid door het missen van de penalty gecombineerd met wat meer gretigheid bij Groningen). Een probleemloze wedstrijd, ik teken ervoor. En tegen Emmen moet dat kunnen.
 
Dat dachten Van Bommel en de zijnen ook, na de winterstop van seizoen '18/'19. De rest is geschiedenis.

Ik heb het ook meer over mezelf, dat ik vind dat we Emmen wel even moeten wegtikken ;)
Ik hoop dat PSV de wedstrijd benadert met dezelfde mentaliteit als tegen Groningen.
 
Emmen heeft vorig seizoen slechts 3 puntjes minder gehaald dan Groningen. PSV moet nog verder ingespeeld raken. PSV heeft geen zeeën van kansen gecreëerd tegen Groningen. Emmen zakt wellicht verder in. Ik denk wederom een 3-1 winst.
(let op, de volgende post bevat enkele voetbalclichés)
T is vooral zaak om snel te scoren, gaat die bal in de beginfase tegen Groningen er in dan speel je een heel andere wedstrijd. Bij Emmen ontbraken nogal wat spelers afgelopen week en daarbij pakte Emmen vooral thuis de puntjes, een grote uitslag is gewoon mogelijk.
 
Madueke ipv Lammers. Verder dezelfde 10 andere. Misschien Ihatteren voor Mauro.

3-0. Sowieso is PSV aan hun stand verplicht om alle thuiswedstrijden te winnen, wil je meedoen om de titel. Gelijkspelletje kan gebeuren tegen Ajax, Feyenooit of AZ, maar dat zal je wel goed moeten maken in de uitwedstrijden.

Maar goed eerst Emmen thuis. 3-0 dus.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan