PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV heeft toch ook nog Afellay, Guti, Pereiro en Lozano?
Lozano is tot nu afwezig in de voorbereiding. Die doet echt niet mee hoor. Guti komt net terug van de Goldcup en daarnaast is het meespelen van Pereiro (transfer) en Affelay (wedstrijdfit) ook zeer twijfelachtig.
 
Ik/wij zien echt een zwaar gare, zaaddodende 0-0 gewoon, dat we zwaar spijt krijgen dat we überhaupt half Nederland 2x hebben moeten doorreizen + ik er velof voor heb moeten pakken.

Maar we zijn er bij, 4x man sterk, de gooische PSV vereniging :lmao:
 
Lozano is tot nu afwezig in de voorbereiding. Die doet echt niet mee hoor. Guti komt net terug van de Goldcup en daarnaast is het meespelen van Pereiro (transfer) en Affelay (wedstrijdfit) ook zeer twijfelachtig.

Dit dus. Daarom stelde ik ook een middenveld op, die Van Bommel 80% in zijn gedachte heeft voor Basel. Lozano zal inderdaad niet fit zijn. Pereiro was ook nog is actief op de Copa America, al speelde die die vrij weinig(?) Guti met dat Gold Cup gedoe inderdaad, en raakte ook nog is geblesseerd. Afellay zien we pas over halfjaar.

Als je uberhaupt groepsfase CL wilt halen, dan moet je sowieso niet beginnen met een centrale verdediging die bestaat uit Sainsbury en Viergever. Pure armoede. Of je kan me echt wegdragen als die met die Luckassen komt aanzetten, die hebben we ook nog. Haha lachwekkend joh. 6 miljoen voor die kerel betaald. Niet te begrijpen.
 
Zoet
Dumfries Sainsbury Viergever Lato
Rosario Pereiro Guti
Bruma Malen Bergwijn

Hoop ik, als iedereen fit is. Zou eventueel nog Lammers voor Malen en Ihattaren voor Pereiro kunnen inzetten. Toch moet er echt nog wel een centrale verdediger bij, ik houd mijn hart vast met Sainsbury centraal achterin.
 
Normaliter ben ik wel optimistisch, maar ik vrees toch vroege teleurstelling. Ik zie PSV niet winnen van Basel. Geen dus CL maar, als PSV z'n best doet, EL.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan