PSV - AZ | Zaterdag 22 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lozano geeft een goede voorzet maar Isimat komt net lengte te kort, de bal gaat door naar Viergever maar die raakt de bal verkeerd
 

Ik heb ooit in dienst gezeten en dat was niks. Het enige wat ik me kan herinneren waren de Macgyver voorspellingen. Met zijn allen voor de buis en inzetten/voorspellen wat zou gaan gebeuren.
Je mocht roepen zodra het begon.
‘Het loopt goed af’ was een schamel puntje.
Met kauwgum en een buis een raket maken, en het gebeurde ook, was 5 punten.

4 punten voor jou.
 
Wat kan MvB hier aan gaan doen. Ik zie t liefst nu Malen nog voor Guti... Of voor Hendrix.
 
Waar hebben we in hemelsnaam 40 minuten naar zitten kijken?! Kan er geen woord voor bedenken; iets van onkunde, inspiratieloos, tactisch onbenul... Jas die bal gewoon naar voren en druk zetten of zo. Je mag zo ongelooflijk blij zijn dat het slechts 1-1 is.
 
Wat valt Guti enorm tegen zeg. Vrijwel onzichtbaar en lijkt totaal niet mee te kunnen in het spel. En natuurlijk geblunder bij de 0-1. Daarbij fysiek erg zwak.
 
Waar hebben we in hemelsnaam 40 minuten naar zitten kijken?! Kan er geen woord voor bedenken; iets van onkunde, inspiratieloos, tactisch onbenul... Jas die bal gewoon naar voren en druk zetten of zo. Je mag zo ongelooflijk blij zijn dat het slechts 1-1 is.

geen fantasie en geen durf ... deed me erg terugdenken aan de speelwijze onder Cocu
 
Ik heb niks gelezen, maar even m'n gal spuwen.

Wat een walgelijke pot. De eerste 35 minuten waren nog slechter dan Feyenoord-uit en dat zegt wat.

Er valt prima iets voor te zeggen om de onzichtbare Pereiro eruit te halen. Maar niet als Hendrix en Guti in deze vorm daarnaast lopen. Die zijn in deze vorm een schande. Verliezen al hun duels en de bal, met grote kansen en een tegengoal tot gevolg. Sadilek valt prima in, maar Van Bommel is een laffe vent zonder ballen als je Pereiro (de enige met een pass of de kwaliteit om van achteruit op te bouwen, zeker nu Rosario en Schwaab eruit zijn) wisselt en die twee prutsers laat staan. Laf, zwak en dom, want je dwingt PSV nu gewoon te teren op de lange bal of een individuele actie van Lozano en Bergwijn.

En jongens, wat is die Isimat slecht... Maar niet zo slecht als Dumfries vandaag. Heeft hij gewed op een winst van AZ? Schande, Schande, Schande!!!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan