PSV - AZ | Zaterdag 22 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Had het nooit verwacht maar we missen Rosario. Hendrix moet toch maar eens een weekje of 6 een gekneusde enkel krijgen ofzo. We zullen nog wel winnen, maar ik zit alweer bijna op het moment van vorig jaar toen ik besloot het nog maar bij teletekst te houden. Zal haast Ajax de titel gunnen. Die stralen uit te willen winnen. Deze ploeg boeit het allemaal vrij weinig.
 
Bergwijn komt er uit en ziet Luuk vrij staan. De Jong geeft af op Sadilek die de bal met veel pijn en moeite binnen krijgt
 
Sadilek had ik samen met Gudmondson een grote carriere voorspeld. Misschien dat ik er 1 goed heb gegokt :)
 
Grrrrr...ik steek ook even buiten een peuk op! Gelukkig las ik het forum, nog net de replay gehaald.
Lekker goaltje.

Nieuw elan.
Klinkt al beter dan flair.
 
Had het nooit verwacht maar we missen Rosario. Hendrix moet toch maar eens een weekje of 6 een gekneusde enkel krijgen ofzo. We zullen nog wel winnen, maar ik zit alweer bijna op het moment van vorig jaar toen ik besloot het nog maar bij teletekst te houden. Zal haast Ajax de titel gunnen. Die stralen uit te willen winnen. Deze ploeg boeit het allemaal vrij weinig.

Is dit niet erg extreem? Het is niet zo alsof PSV al het hele seizoen zo slecht speelt oid. En Ajax de titel gunnen... nee nooit:sick::braak:
 
Is dit niet erg extreem? Het is niet zo alsof PSV al het hele seizoen zo slecht speelt oid. En Ajax de titel gunnen... nee nooit:sick::braak:
Extreem wel ja, maar mijn karakter is helaas niet van de gulden middenweg ?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan