PSV - AZ | Zaterdag 22 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als Viergever geblesseerd raakt hebben we Isimat en Obispo achterin. Zou dat sterker of zwakker zijn dan Marcelo-Derijck?
Marcelo uit die tijd was echt heel zwak. Die twee samen vormden een aanfluiting. De Marcelo van deze tijd is basisspeler bij Lyon. Ik vind een Isimat beter dan Marcelo toen. Obispo heb ik te weinig gezien maar was(is) een groot talent, hij zal niet veel onder doen voor Derijck.
 
Hmmm... Goed, Phillip Cocu heeft zijn pannekoeken al klaar staan, maar met achterin een Isimat zonder vertrouwen en zonder enig spelritme, en op het middenveld Pereiro met een deuk in zijn vertrouwen en dan alleen Hendrix als blok voor de verdediging is het maar te hopen dat alles vanavond net goed valt en dat Hendrix een absolute topavond gaat beleven, anders kon het nog wel eens vervelend aflopen...
 
Wat moeten we eigenlijk doen als Pereiro straks de beste wedstrijd van z’n leven speelt? Zit ik dan met m’n ‘hij moet maar even banken voorlopig’.
 
Ik zit alweer in spanning dus dan ga ik zo wat commentaar leveren. Hopelijk heeft Isimat gister geen 3 zakken chips op "omdat die toch niet zou spelen".
Succes mannen, vrouwen en genderneutralen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En ja hoor, daar heb je het, loon naar werken, ga toch eesn een keer gewoon voetballen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan