PSV - AZ | Zaterdag 22 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een kleine 2-1 zal het maximale te behalen resultaat zijn, denk ik.
 
Een kleine 2-1 zal het maximale te behalen resultaat zijn, denk ik.

2017/18 3-2
2016/17 1-0
2015/16 3-0
2014/15 3-0

AZ is geen schim van de vorige seizoenen. Vorig jaar (3-2) waren wij nog aan t sleutelen aan de basis-elf, was een van de 1e wedstrijden dat Lozano in de basis stond. AZ mag vanavond nog aantreden in de beker tegen PEC. De vervanger van Woutje W. is al enige tijd geblesseerd. 2-1 kan gebeuren maar ook van 6-0 kijk ik niet op.
 
AZ staat met 5-0 voor tegen PEC met nog zo'n 5 minuten te gaan. Een verlenging zit er dus niet meer in. ;)
Hopelijk hebben ze zich flink uitgeput en zijn ze zaterdag moe.
PEC Zwolle stelt helemaal geen reet meer voor.
 
Zou wat zijn als ie a.s. weer aan die knie geblesseerd raakt.

Moet toch een kleine nachtmerrie voor hem zijn, om weer terug te zijn in het stadion waar die zwaar geblesseerd raakte, meer dan dik jaar geleden. Ben blij voor hem dat die weer fit is en speelt. Echt wel een groot talent om in de gaten te houden. Maar voor zaterdag, hoop ik dat die een dramatische wedstrijd speelt.

AZ verder zit in de winningmood. Laatste 3 potjes gewonnen met beker erbij. Maar kom op. Laatste thuiswedstrijd van 2018, dan moet je gewoon afsluiten met 3 punten, helemaal met de gedachte dat Ajax een dag later naar hun angstgegner moeten.

Maar goed, eerst zelf maar eens winnen. Ben benieuwd hoe Van Bommel het middenveld gaat zetten. Hopelijk Guti naast Hendrix, en Pereiro weer op 10. Maar het zal me ook weer niks verbazen als die Sadilek of Rigo naast Hendrix zet en Guti gewoon weer op '10'.

Ik houdt het op de een of ander manier, zakelijke 2-0. Hoop rond de 5-0 vanwege doelsaldo.
 
Moet toch een kleine nachtmerrie voor hem zijn, om weer terug te zijn in het stadion waar die zwaar geblesseerd raakte, meer dan dik jaar geleden. Ben blij voor hem dat die weer fit is en speelt. Echt wel een groot talent om in de gaten te houden. Maar voor zaterdag, hoop ik dat die een dramatische wedstrijd speelt.

AZ verder zit in de winningmood. Laatste 3 potjes gewonnen met beker erbij. Maar kom op. Laatste thuiswedstrijd van 2018, dan moet je gewoon afsluiten met 3 punten, helemaal met de gedachte dat Ajax een dag later naar hun angstgegner moeten.

Maar goed, eerst zelf maar eens winnen. Ben benieuwd hoe Van Bommel het middenveld gaat zetten. Hopelijk Guti naast Hendrix, en Pereiro weer op 10. Maar het zal me ook weer niks verbazen als die Sadilek of Rigo naast Hendrix zet en Guti gewoon weer op '10'.

Ik houdt het op de een of ander manier, zakelijke 2-0. Hoop rond de 5-0 vanwege doelsaldo.
Ja, als je in de slotseconde van Excelsior weet te winnen zit het wel goed ja :sneaky:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan