PSV - AZ | Zaterdag 12 augustus 2017 | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Volgende wedstrijd wat mij betreft Luckassen, Isimat (bij gebrek aan beter) en de Wijs voor Brenet. Arias enige van niveau tot nu toe. Als Brands nog lang wacht met het halen van goede verdedigers is de competitie al weer verspeeld vrees ik.
En Cocu eruit flikkeren nu want die heeft wederom met zijn opstelling en wissels bewezen dat hij er echt geen reet van kan. :finger:
 
Zo 3 punten iedereen weer tevreden, achterover leunen want er is niks aan de hand, pffffffffffffffffffff wat een slecht team gaan heel veel punten verspelen en als we een trainer hebben die als het een beetje penibel wordt verdedigend wisselt wordt het helemaal niks. Kijk ff naar de statistieken ik dacht dat wij thuis speelden. Echt er moet heel veel veranderen helaas zit Cocu weer stevig in het zadel nou niet voor mij weg die man. Geweldige voetballer maar angsthaas en prutstrainer!
 
Zo 3 punten iedereen weer tevreden, achterover leunen want er is niks aan de hand, pffffffffffffffffffff wat een slecht team gaan heel veel punten verspelen en als we een trainer hebben die als het een beetje penibel wordt verdedigend wisselt wordt het helemaal niks. Kijk ff naar de statistieken ik dacht dat wij thuis speelden. Echt er moet heel veel veranderen helaas zit Cocu weer stevig in het zadel nou niet voor mij weg die man. Geweldige voetballer maar angsthaas en prutstrainer!

Helemaal eens. Tijd voor een frisse wind voor de groep. Ik ben wel blij met de 3 punten, maar helaas mag ie dan nog weer een tijdje blijven, maar oke... de ingraafploegen moeten nog komen.
 
Helemaal eens. Tijd voor een frisse wind voor de groep. Ik ben wel blij met de 3 punten, maar helaas mag ie dan nog weer een tijdje blijven, maar oke... de ingraafploegen moeten nog komen.

Inderdaad, deze wedstrijd zegt vrij weinig. Leuk voor de neutrale supporter is het meestal als we tegenover AZ staan. De verdediging is prut, de 3e wissel beschamend.
 
Verdediging moet echt beter (exclusief Arias), Locadia moet ook echt veel beter. Voor de rest allemaal een voldoende wat mij betreft.
 
Helemaal eens. Tijd voor een frisse wind voor de groep. Ik ben wel blij met de 3 punten, maar helaas mag ie dan nog weer een tijdje blijven, maar oke... de ingraafploegen moeten nog komen.

even voor de duidelijkheid, ik ben superblij met de 3 punten maar het camoufleert zoveel onkunde en wanbeleid
 
Inderdaad, deze wedstrijd zegt vrij weinig. Leuk voor de neutrale supporter is het meestal als we tegenover AZ staan. De verdediging is prut, de 3e wissel beschamend.

Ik vond de wissel Bergwijn- Ramselaar onnodig. Bergwijn speelde prima. Pereiro top op 10. Door die wissel haal je EN een speler die goed speelde eruit EN een speler weer op de plek waar hij juist niet goed speelde.
 
Ik vond de wissel Bergwijn- Ramselaar onnodig. Bergwijn speelde prima. Pereiro top op 10. Door die wissel haal je EN een speler die goed speelde eruit EN een speler weer op de plek waar hij juist niet goed speelde.

Kan die wissel niet ingegeven zijn door de beuk die Bergwijn eerder had gehad, misschien had hij daar toch meer last van dan eerder gedacht? Ga ik iig vanuit, anders is t net zo'n pauperwissel als de 3e
 
Kan die wissel niet ingegeven zijn door de beuk die Bergwijn eerder had gehad, misschien had hij daar toch meer last van dan eerder gedacht? Ga ik iig vanuit, anders is t net zo'n pauperwissel als de 3e

Heb niet gemerkt dat hij daar nog echt last van had,maar dan nog? Dan zou ik bijv. Gudmundsson brengen op dezelfde plek als Bergwijn.
 
Punt van verbetering is ook het gat tussen de aanvallers en verdedigers. Daardoor kreeg AZ veel ruimte en kon het snel een tegen een komen in aanvallende situaties. Komt ook deels doordat Pereiro telkens voorin bleef hangen.
 
Verdediging moet echt beter (exclusief Arias), Locadia moet ook echt veel beter. Voor de rest allemaal een voldoende wat mij betreft.

Jij hebt een andere wedstrijd gezien denk ik, Brenet blamage (naar PSV 3), Paal kan dit nog lang niet aan, Isimat en Schwaab zeer matig zeker in opbouw, Van Ginkel niet gezien alleen bij de 3 -1 en 3 - 2 Hendrix, meneer tikkie breed, Pereiro uitstekend mits op de juiste plek, Lozano heeft veel potentie, Locadia is een regelrechte aanfluiting en erger nog vandaag was ie wel gemotiveerd en dan zo slecht. Bergwijn moet bij FC Madurodam gaan spelen is gvd geen speeltuin. Arias prima gespeeld en dan de trainer thuis verdedigend wisselen en de counter er met die wissel helemaal uithalen. Zoet een 6 en dat was het dan! Ramselaar en de Wijs beoordeel ik niet te weinig gespeeld en Ramselaar ben je nu al aan het afbreken net als Maher destijds. PSV mag blij zijn als we play offs halen en dan is de weg naar EL nog langer. Ik zeg roer om dan maar een seizoen met de billen bloot en Sam Lammers een kans geven en nog een aantal van Jong PSV want door ons beleid zitten we al in de schuld als we de EL niet halen! Gek word ik van alle gelatigheid en schijt voetbal wanneer krijgen we weer BALLEN!!!
 
Laatst bewerkt:
Punt van verbetering is ook het gat tussen de aanvallers en verdedigers. Daardoor kreeg AZ veel ruimte en kon het snel een tegen een komen in aanvallende situaties. Komt ook deels doordat Pereiro telkens voorin bleef hangen.

En niemand dekt op de 16 waardoor AZ op doel kon blijven schieten, dit zouden dan Pereiro of Van Ginkel moeten doen. Ik begrijp de wissel van Lozano ook wel, een extra verdediger was zeker nodig met de gatenkaas die het was. Ik had alleen liever gezien dat Cocu Locadia eruit had gehaald waardoor Lozano in de punt had kunnen spelen.
 
jij hebt een andere wedstrijd gezien denk ik, Brenet blamage (naar PSV 3), Paal kan dit nog lang niet aan, Isimat en Schwaab zeer matig zeker in opbouw, Van Ginkel niet gezien alleen bij de 3 -1 en 3 - 2 Hendrix, meneer tikkie breed, Pereiro uitstekend mits op de juiste plek, Lozano heeft veel potentie, Locadia is een regelrechte aanfluiting en erger nog vandaag was ie wel gemotiveerd en dan zo slecht. Bergwijn moet bij FC Madurodam gaan spelen is gvd geen speeltuin. Arias prima gespeeld en dan de trainer thuis verdedigend wisselen en de counter er met die wissel helemaal uithalen. Zoet een 6 en dat was het dan! Ramselaar en de Wijs beoordeel ik niet te weinig gespeeld en Ramselaar ben je nu al aan het afbreken net als Maher destijds. PSV mag blij zijn als we play offs halen en dan is de weg neer EL nog langer. Ik zeg roer om dan maar een seizoen met de billen bllot en Sam Lammers een kans geven en nog een aantal van Jong PSV want door ons beleid zitten we al in de schuld als we de EL niet halen! Gek word ik van alle gelatigheid en schijt voetbal wanneer krijgen we weer BALLEN!!!

Nou ik zeg toch ook dat de verdediging niks was? Over Van Ginkel zijn we het niet eens, ik vond hem vooral in de eerste helft goed spelen, hij was fel, had goede loopacties en wist vooral aanvallend het spel goed te verdelen. Bergwijn was ook een stuk beter dan je stelt, hij was balvast, kwam zijn man telkens goed voorbij en wist zelfs verdedigend goed te spelen. Alleen zijn eindpass en afronding moeten nog beter, maar als hij daar hard aan werkt hebben we gewoon één van de beste rechtsbuitens van de eredivisie. De enige spelers die hier als een speeltuin speelden waren Locadia, Brenet, Paal en Isimat. Schwaab is gewoon niet goed genoeg.
 
Nou ik zeg toch ook dat de verdediging niks was? Over Van Ginkel zijn we het niet eens, ik vond hem vooral in de eerste helft goed spelen, hij was fel, had goede loopacties en wist vooral aanvallend het spel goed te verdelen. Bergwijn was ook een stuk beter dan je stelt, hij was balvast, kwam zijn man telkens goed voorbij en wist zelfs verdedigend goed te spelen. Alleen zijn eindpass en afronding moeten nog beter, maar als hij daar hard aan werkt hebben we gewoon één van de beste rechtsbuitens van de eredivisie. De enige spelers die hier als een speeltuin speelden waren Locadia, Brenet, Paal en Isimat. Schwaab is gewoon niet goed genoeg.

Deels eens. In balbezit speelde MVG wel goed de eerste helft. Maar wat een drama is die in het (mee)vededigen zeg. En dan doel ik niet zozeer op het weggeven van die penalty (waar de scheids wel heeel makkelijk voor floot, maar jah - een shirt vastpakken was in dit geval gewoon dom). Van Ginkel heeft er patent op om te doen alsof hij druk zet op de speler met de bal (waarmee ploeggenoten afstand houden) maar in de praktijk kan die speler gewoon opbouwen en passen naar believen.

Paal deed het voor een speler die geen verdediger is, en geen flankspeler is, en al lang geen wedstrijd voor PSV in een vol stadion heeft gespeelt, tegen een sterke tegenstander (de aanvallen van AZ zagen er wel lekker verzorgt uit, ere wie ere toekomt) nog niet eens zo slecht. Beter dan Brenet ook. Maar ik mag hopen dat dit niet de structurele oplossing is voor het vertrek van Willems.

Isitmat moet echt dichter bij zijn man blijven of beter opletten. Gaf teveel ruimte voor steekpasses of diepgaande bewegingen. In de echte duels waarin hij wel op de juiste plek stand vond ik m wel degelijk. Schwaab is trager dan stroop en straalt evenveel uit op het veld als mijn oude scheikunde leraar voor de klas; het maakt hem geen drol uit - autopiloot - loopt wel los.

Begwijn mag wel wat fysiek gaan trainen, hij is snel en behendig maar bij de lichtste aanraking is hij uit balans (of ligt ie buiten de lijnen). Ook mag hij van mij wat meer communiceren naar zijn teamgenoten, eis maar eens een bal op als je op eigen initiatief diepgaat. Je kant het best jongen, niet zo afwachtend..
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat sommige mensen het totaal met me oneens zijn maar ik heb in tijden niet zo'n leuke pot gezien in het Philips Stadion!

Ik zag bij vlagen echt een team dat echt wilde vechten voor de punten, de beuk erin en strijden (ook al ging het in sommige monenten niet van harte)
Ik was de vorige keer tegen Osijek al overtuigd van Lozano maar na vanavond ben ik echt fan. Wat een geweldige speler om te zien, hij had er misschien mintsens 3 mogen maken maar ach dat zien we voor deze keer door de vingers. Verdedigend moet er echt een speler bij, maar na vanavond zie ik alles wel een stuk positievier in dan twee weken geleden. AZ is een goed team wat het nog veel ploegen lastig gaat maken en dat maakt het voor mij ook een belangrijke tegenstander om 3 punten tegen te pakken.

Er waren net zoals altijd een aantal opmerkelijke dingen, zoals de wissel van Lozano. Maar we moeten deze lijn sowieso door gaan zetten. Ondanks de winst pleit ik nog steeds voor een nieuwe coach voor de groep en ben ik nog niet ongelofelijk optimistisch, het seizoen is namelijk net begonnen. Na een lange tijd heb ik in ieder geval eindelijk weer genoten van een avond in het Philips Stadion! De sfeer was echt heel goed, het publiek bleef heel de pot achter de club staan en ik zag vaak weer het strijd voetbal wat ik gewoon het hele seizoen wil zien! Volgende week NAC, een angstgegner, daar moeten we de lijn door gaan trekken!
 
Tja, net terug en ik weet niet wat ik er van moet vinden. 3 Punten maar dat is ook alles, manman, linksachter is een heel groot probleem, zowel Brenet als Paal werden keer op keer voor lul gezet en was het gewoon meer geluk dan kwaliteit dat het niet gelijk werd. Az dat gewoon de hele 2e helft heerste, weinig meer gezien van de aanvalskracht die PSV in 1e helft nog wel liet zien. Veel spelers die bij balbezit van Az totaal niet wisten waar ze zich moesten positioneren. De laffe wissel van Cocu was de kers op de taart, of moet ik zeggen de druppel die het doet over lopen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan