PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waar ik me dan wel aan erger is de analyse achteraf. Daarbij wordt in ieder geval duidelijk dat gemakkelijk gegeven strafschoppen alleen voor Ajax zijn. Vervang Vinicius voor Tadic en hij had op de stip gelegen en volgens de analisten volledig terecht. Het blijft bijzonder.

PSVynadaMas

Invaller
Dat deze trainer, zijn Duitse vrienden en JdJ maar heel snel opdonderen! Wegwezen aub. Jullie hebben er zooitje van gemaakt. Spelers die al 2 seizoenen nooit eens fit zijn, spelers die spelen als een kip zonder kop, geen lijn te ontdekken, armoedige en domme spelers zonder gogme, geen plan. Ga alsjeblieft terug naar China en neem JdJ mee. Shanghai is veel leuker dan Eindhoven, echt!

Amen.

robpsv11

Grammatifaler
Europese wedstrijd nummer 835. Ongelofelijk kut.

Wel een vraag voor Kruspe , had jij een groene jas en rode broek aan? Ik ga niet random vragen aan iemand dat hij Kruspe van het PSV Forum is. Maar ik stond naast twee gasten die verdomd veel op elkaar leken, een Amsterdams accent hadden en iemand die redelijk neutraal reageerde op de wissel van Vinicius voor Zahavi

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
En het klote van dit alles is ook dat dit het elftal van de ideale schoonzonen is en niet eentje dat na een nederlaag juist revanche wil nemen. Geen karakters en personality’s op Cody na die in zijn eentje de kar moet trekken. Wat een schandalig beleid. Al die hoge salarissen voor stel uitgebluste oudjes en de B garnituur uit de Bundesliga. En dan zo’n trainer die al 2 jaar lang geen fitte spelers heeft. En geen elftal heeft kunnen maken van dit geheel. Wegwezen.

J.B.

Trainer Coach
Als Van Ginkel al zo armoedig speelt op het middenveld, wat dan te denken van bankzitters Pröpper, Doan, Thomas en Mauro...en vanuit de jeugd syroomt er niemand door naar het 1e elftal. Ajax heeft bijvoorbeeld Gravenbergh, wie hebben wij de afgelopen 2 jaar gehad als talent op het middenveld, afgezien van Ihattaren?
Mauro verdiend bij afwezigheid van Sangare in die rol een kans. De keren dat ie speelde deed ie dat goed.. die schijnoplossing met Boscagli doorschuiven heeft totaal geen zin..

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
En het klote van dit alles is ook dat dit het elftal van de ideale schoonzonen is en niet eentje dat na een nederlaag juist revanche wil nemen. Geen karakters en personality’s op Cody na die in zijn eentje de kar moet trekken. Wat een schandalig beleid. Al die hoge salarissen voor stel uitgebluste oudjes en de B garnituur uit de Bundesliga. En dan zo’n trainer die al 2 jaar lang geen fitte spelers heeft. En geen elftal heeft kunnen maken van dit geheel. Wegwezen.
geen Spaans blij inmiddels geen geld in de la een dikke salarissen voor C spelers. Gakpo, Maduke en Sangare gaan gillend weg.

• Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan