Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Dat is toch die jongen die met Bleeker mee mocht naar Twente?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat is toch die jongen die met Bleeker mee mocht naar Twente?
Met wie? Waarheen!?Dat is toch die jongen die met Bleeker mee mocht naar Twente?
Ik heb begrepen dat Jauf dat wel vaker doetMet wie? Waarheen!?
U praat in tongen!
Google ff op IND Mauro en Bleker (sorry 1 e misschien nu minder verwarring) en dan zult u inzicht krijgen.Met wie? Waarheen!?
U praat in tongen!
Mauro als controleur en in duels?Hoezo? Is Thomas dan zoveel beter als vervanger? Mauro is m.i. in de duels en als controleur wel handig om erbij te hebben. Geen hoogvlieger, maar dat is Thomas ook niet..
Waarom kan Mauro niet de kleine potjes spelen zolang Propper er niet bij is? Of je moet in de winter maar weer iets gaan halen.. Dan moet je Mauro maar verkopen in de winter. Misschien dat we er dan nog een leuk bedrag voor krijgen..Mauro als controleur en in duels?
Hij is soms fel, maar die jongen kun je opzij blazen als t moet. Een felle vlieg blijft een vlieg, zeg maar.
Nee, is meer een aanvallende middenvelder met technische spelmakerachtige kwaliteiten. Zoals hij bij Heracles is gebruikt.
Maar daarvoor komt hij, helaas, gewoon veel tekort voor PSV.
Dan heb je voor de 6 of 8 positie veel meer aan Thomas. Zeker de laatste paar keer dat hij is ingevallen deed ie dat prima. (Maar we zijn zn matige basisoptredens zeker nog niet vergeten)
Waarom kan Mauro niet de kleine potjes spelen zolang Propper er niet bij is? Of je moet in de winter maar weer iets gaan halen.. Dan moet je Mauro maar verkopen in de winter. Misschien dat we er dan nog een leuk bedrag voor krijgen..
Klopt, maar vergis je niet in het aantal spelers dat je vanwege vormverlies, blessures en/of schorsingen regelmatig kwijt bent.Omdat PSV het in de kleine potjes zwaar genoeg heeft en Mauro op elke positie een verzwakking is.
Ja, lijkt me ook dat hij t beste een nieuwe club kan gaan zoeken.
Zo lopen er nog wel een paar verloren zielen rond bij PSV die eigenlijk in de zomer al een nieuwe club hadden moeten hebben.
Volledig met je eens, echter ben ik bang dat onze coach voor Thomas gaat kiezen.
Klopt, maar vergis je niet in het aantal spelers dat je vanwege vormverlies, blessures en/of schorsingen regelmatig kwijt bent.
Over een heel seizoen genomen kan elke bijdrage welkom zijn.
In 2007 dat ene goaltje van Kluivert, dit jaar wellicht iets van Mauro junior.
Ik hoop echt dat Ledezma weer op niveau komt. Heerlijke speler dat.Mooi scenario, t zou hem gegund zijn.
Alleen is hij ook als backup niet goed genoeg, staat hij achteraan de pikorde en is wellicht al voorbij gestreefd door jeugdspelers.
Als Ledezma er straks weer bij is, komt ie ook daar achter.
Maar ook vanuit die jongen gezien beter als hij ergens anders gaat ballen. Waar hij wél regelmatig aan spelen toe komt.
In de basis?Laat ie Thomas maar lekker voetballen, maar dan wel voor Van Ginkel.
Yes I sincerely hope Richie gets back on track also.Not just for PSV purposes but also for USMNT purposes also.Ik hoop echt dat Ledezma weer op niveau komt. Heerlijke speler dat.
In de basis?
Als we deze niet winnen , is het denk ik wel zo'n beetje over. Dan worden we 3e en gaan naar de ECLHeb zojuist kaarten gekocht, dat wordt m’n eerste Europese wedstrijd van PSV
Wordt lastig zonder Sangaré, ik reken op een spannende wedstrijd. Hopelijk met 3 punten, want die kunnen we goed gebruiken als we door willen.
Dan nog liever 4e worden. De Conference League graag vermijden.Als we deze niet winnen , is het denk ik wel zo'n beetje over. Dan worden we 3e en gaan naar de ECL
Helemaal eens, de ultieme schande.Dan nog liever 4e worden. De Conference League graag vermijden.
Zeker echt ultieme schande om ver te komen in een Europees toernooi. Dat geld en die publiciteit is natuurlijk wat je niet moet willenHelemaal eens, de ultieme schande.
Want we willen niet meer Europese wedstrijden spelen, punten pakken en inkomsten krijgen? Je maakt zelfs kans op de winst, denk ik.Dan nog liever 4e worden. De Conference League graag vermijden.
Waarom is dat een schande?Helemaal eens, de ultieme schande.